Praatgroep - Paasevent 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Met voldoende supermest en mits het genoeg dropt kun je een heel eind komen vandaag.
    Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie .
    Ik ga zelf ook meedoen en heb vandaag voldoende tijd om goed te starten. Leuke prijzen
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Die handleiding van miekje bij events met eventgewassen is errug handig! Die heb ik als leidraad naast de laptop liggen en volg ik stap voor stap op.... werkt perfect voor het verkrijgen van de meeste drops! Als je stallen neerzet, pak dan de stallen met de meeste EP. Wat de bomen betreft, neem de basisbomen van 20 uur groeitijd en zet die neer volgens bovengenoemde handleiding. Voor zo'n event haal ik mijn bomen met een kortere groeitijd zoals bv. appelbomen weg en vervang ik die voor bomen van 20 uur. En ik probeer altijd de gewassen met de langste groeitijd in te zaaien zodat ze met begin van het event klaar zijn...
    Succes! ;)
     
    daisy17858, DarkDevilDude, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb genoeg supermest. Nog tg over om bij te kopen. Mocht ik DI tekort komen ga ik die ook bij kopen. Alles op alles zetten. De wolkenrij is toch wel de moeite waard
     
  4. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    spelers tot level 30 zouden het moeilijk krijgen dit event maar die kunnen wel een aantal mooi cadeautjes scoren met de binnen kant van dit event

    hmm wilde eigenlijk niet reageren maar als je drops tekort kom dan bij kopen? heb je toverbomen zo ja dan wil ik echt antwoord van BP waarom ze besloten hebben om hun spel regeld te verranderen volgens hun eigen beschrijving van de toverboom namelijk
    Toverboom Geeft iedere 24 uur 650 EP
    Speciale van deze boom: • Als er wel een event actief is EN er dropitems benodigd zijn voor dit event, geeft de boom buiten de EP ook één dropitem als extra • Als er wel een event actief is en er GEEN dropitems benodigd zijn voor dit event, geeft de boom alleen de EP
    dus als je doordat de toverboom geem drops genoeg krijg het event niet dreigt te halen zou dit erg ongemakkelijk zijn voor BP

    maar mocht je niet genoeg drops krijgen mag je mij altijd een igm sturen krijg je van mij wel een drops

    Groet -tonio76-
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 Maart 2016
    daisy17858, DarkDevilDude en sky57 vinden dit leuk.
  5. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Tonio, ze houden hier niet zo van dubbelposten...
    En ik denk zo maar dat als Annigjen hier een oproep neerzet ze al snel heel wat drops toe gestuurd zal krijgen ;)
     
    daisy17858 en sky57 vinden dit leuk.
  6. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    al post ik hier 20 x maak dat niets uit
    maar eerste was mijn mening en die kwam gelijk met annigjen de topic en als ik die post en daarna die van haar ook zie ( allebij tegelijk gepost) dan mag ik op die van annigjen reageren dat mag dus wel
     
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik denk dat je mits je goed start je om de drops geen zorgen hoeft te maken.Die 150000 eventgewassen zorgen vast wel voor voldoende drops
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    -tonio76- dubbelposten is inderdaad niet toegestaan. Ik heb ze even voor je samengevoegd. Via 'bewerk' onderaan je post kan je altijd wat toevoegen aan je reactie:)
     
    daisy17858, boerinrebekka en sky57 vinden dit leuk.
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat denk ik ook wel. Zit op me handen om niet te oogsten. Die 250 DI moet wel lukken. Ga een mandje kopen en daar zit ook vaak iets in. Scheelt alweer

    Tonio die toverbomen geven deze keer geen drops
     
    daisy17858, boerinrebekka en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    nee weet ik dus mocht je te weinig hebben of krijgen mag je ook bij mij aankloppen
    ik zei al dat ik het vreemd vind dat ze niets geven aangezien we ze konden kopen in stekjes voor tg om juist met events waar drops zijn je ze van je toverbomen zou krijgen

    maar geen drops van de toverbomen deze x en je zou het daarom niet halen
    stuur me dan maar een igm dan stuur ik je wel zo nu en dan een drops
     
    boerinrebekka en annigjen vinden dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dank je wel. Zal hard kloppen mocht het nodig zijn
     
    daisy17858 en boerinrebekka vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Af en toe koop ik een hoger fokdier omdat ik wel eens een fokquest af wil hebben. En ik ben ook wel een luie boer, dus koop mijn boomvruchten zoals appel, pruimen en walnoten voornamelijk op de markt.
    Gezien ik de spa en de alchemist op fase 4 heb zitten, kost mij dit ook nog wel wat. Uitgeven gaat makkelijker dan sparen haha. Gelukkig in het dagelijks leven minder last van :D
     
  13. boerinrebekka

    boerinrebekka Actieve auteur

    • flooden is niet toegestaan. Het gebruik van 1 of 2 smilies is voldoende
    Vandaag begint het event toch??
    Weet iemand hoelaat??
    En welke eventsgewassen heb je er bij nodig?
    Succes iedereen!
    We gaan er weer voor!
    Nog even een complimentje voor farmerama!: Ik ben sinds gisteren naar level 40 en kan naar de ambachtsbuurt! Ik vind het echt een leuke uitdaging en gewoon super!! ;) :)*knip*
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 Maart 2016
    sproetje06 vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vandaag om 14.00uur begint het event.
    Voor alle gewassen zie pagina 1 van dit draadje, een post van DDD.

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/paasevent-2016.20675/
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  15. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ben het met je eens Tonio ik vind het ook erg vreemd dat de toverbomen nu geen drops geven. Ik heb 23 toverbomen die ik enkel gebruik tijdens de events. Drops nooit een probleem ook zonder de toverbomen geen enkel probleem. Maar blijft de vraag waarom ?
    Zo kunnen ze ook wel zeggen met de WAC krijg je maar 1 extra gewas tijdens event.
     
    daisy17858, herma1234 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Nog een uurtje boertjes... Ben benieuwd hoeveel drops er komen, moet wel heel laag afgesteld zijn denk ik met 250 benodigd :p

    Ik leg nooit comfortvelden. Zeker niet aan het begin. Je hebt maar 10 zaden, dan kan je maar 3 comfort zetten dacht ik of 10 gewone grote velden (4x4).

    Enkel comfort als ik hele dag weg moet.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 Maart 2016
    daisy17858 vindt dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat denk ik dus ook dat de DI laag is afgesteld omdat je er niet veel voor nodig bent. Dat zal ook de reden zijn dat de toverboom deze keer geen drops geven
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ter voorbereiding, dus niet met het eventgewas.
    Ik heb gistermorgen op Bahamarama comfortvelden gelegd met gember erop. Water en mest en ze zijn voor 2 uur klaar.
    Ik ben gek op stallen en heb de gewassen op Farmerama al zo lang dat ik geen zin heb om een 10-uurs gewas op comfortvelden te doen. Maar op de andere accounts doe ik dat soms wel. Aan het einde van een event gelijk lange gewassen op comfortvelden omdat ik na 48 uur het volgende event met dropitems verwacht.
    Op dit account wil ik veel te graag spelen.
    Ik hoop dat je het event binnen 24 uur gaat redden. En ik wens je veel plezier bij je broer.
     
    daisy17858, annigjen en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester


    nee sorry ik was niet duidelijk. ik bedoelde meer als voorbereiding op t event. dus wat j onmiddelijk kan oogsten zodra event begint. niet tijdens t event.

    @annigjen veel succes en als j DI nodig hebt laat t me maar weten dan stuur ik j er 1
     
    Laatste bewerkt: 24 Maart 2016
    daisy17858, DarkDevilDude en annigjen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.