Praatgroep - Paasevent 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boerin1963

    Boerin1963 Forumleerling

    Vanaf
    Vanaf december geen filmpjes meer gekregen hier ook als stond de adblokker aan. En ineens vanaf gisteren achter elkaar wel 5-6 filmpjes en vandaag ook :) Het is natuurlijk niet genoeg voor de knechten maar toch fijn dat de bios het weer doet.
     
  2. rewie

    rewie Gelegenheidsauteur

    Heel benieuwd, helemaal klaar voor.
     
    sproetje06 en sky57 vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    nee hoor....heb maar een heel klein pre-paidje...:wuerg:xD
     
    daisy17858, Daxter1966, sinkieboy en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Morgen nog werken en zaterdag ook maar ik ga ervoor :ja heb de 'extra' gewassen allemaal op voorraad, trouwens op mijn markt hebben ze nog gewone prijzen, dus houd ik alles maar in mijn schuur :)
    En voor iedereen fijne paasdagen
     
    daisy17858, Daxter1966 en sproetje06 vinden dit leuk.
  5. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Lachen, ik ben juist zuinig, heb ruim 80 miljoen en koop bijna nooit wat. Ben geen Zeeuwse trouwens
     
    daisy17858, BoerAnnelies en sproetje06 vinden dit leuk.
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Straks uien erop zetten voor morgen. Dan zijn die om 14.00 wel klaar. Gewassen heb ik op voorraad. Event gewas dan niet maar dat komt goed. Iedereen alvast succes.
     
  7. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Zo, alles staat weer klaar voor morgen.:oops:
    Nog een groot aantal stallen laten staan, want ik ben met de questen bezig.
    Regenwoud en open weide vol met 20-uurs bomen en hier en daar nog wat veldjes met anjers...

    Nu gaat het grote wachten weer beginnen :p Ik heb er al weer zin in!!:D
    Ik ben benieuw naar de DI's....250 klinkt zo weinig....:wuerg:
     
    daisy17858, Daxter1966 en sky57 vinden dit leuk.
  8. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    dat hoop ik iedere keer en iedere keer krijg ik prut, dat ik me afvraag waar ik me de moeite voor doe

    snap niet helemaal de te bewandelen weg door de tuin, vind het maar ingewikkeld

    5 uurs-gewas is mij nog te lang, natuurlijk wel al een uur beter dan 6 uur maar het liefst heb ik 4 uur. Kom altijd in de knoop door mijn werk daar ik tot 00.00 uur meestal werk en dan nog zo'n lang gewas daarna gaan opzetten, duurt me meestal nog te lang

    ben wel blij dat we niet weer in de stad op eieren hoeven gaan zitten wachten of lastige paashazen moeten gaan voeren

    maar goed, ik doe uiteraard weer mee, sla ondanks mijn gemopper geen event over ;)

    ooooh jouw plaatje doet me denken aan een leuk paasitem van een paar jaar geleden, ook zo'n schattig konijntje in een mok
    ik vind hem zo leuk dat ik hem niet van mn siertuin kan verwijderen, ookal levert ie geen drol op hahahahaha
     
  9. joke0987

    joke0987 Forummeester

    Inderdaad 'WOW' ziet er alweer leuk uit. Complimenten! De nummers in de vakjes corresponderen niet met de opdrachten? Want buiten- en binnenring lopen door elkaar heen. We moeten volgens het plaatje met opdracht 15 (of 5) beginnen?

    edit: ok, de route is erop aangebracht en inderdaad beginnen we niet bij 1. Dank voor de aanvulling.
     
    Laatste bewerkt: 23 Maart 2016
    Daxter1966, sky57 en sproetje06 vinden dit leuk.
  10. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    We gaan er weer voor!
    Vooral voor de stekjes, stallen en SV.
    Uit de stallen en stekjes van het water-event helaas weer niets nieuws:cry:
    Maar: nieuwe kansen bij het paasevent!:)
    Ga niet weg (kan Bruun niet trekken) dus tijd genoeg! Fijne Pasen allemaal en succes!
     
    daisy17858, Daxter1966, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    Eigenlijk dacht ik erover om dit event over te slaan maar...... Ga toch maar wel weer proberen haha
    Ziet er erg leuk uit en er zijn erg mooie prijzen te winnen al ga ik voornamelijk voor die wolken rij haha
    ik moet en zal deze wolkenrij gaan bemachtigen!! die gaat mij zoooo een stuk helpen in mijn spel :D :D

    Allemaal heel veel succes. dat t maar weer een mooi en spannend event mag zijn voor iedereen :D
     
    Laatste bewerkt: 23 Maart 2016
    daisy17858, DarkDevilDude, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Mikmak, je zou wel de volgende nummers kunnen doen als je dit op voorraad hebt. Dat zijn 5,6,7,8,13 en 14. Hierbij krijg je ook al hele leuke prijzen. Als je toch nog even iets tijd heb kan je misschien nummer 15 ook nog doen. Daar heb je 2000 eventgewas voor nodig nodig en ik weet niet hoe de DI's gaan maar voor 9 heb je 65 DI's nodig. Als je dit allemaal af zou krijgen voor je weggaat heb je wel het hele middengedeelte af en heb je nog een 2e sieritem vrijgespeeld. Als bonus kan je dan ook nog nummer 18 vrijspelen door een paasei te vinden en krijg je nog 4x Tiki-raadselbomen 'Tahiti'. Het zou zonde zijn als je helemaal niets zou doen. Die eerste 6 nummers zou je gewoon gelijk in kunnen leveren als je genoeg op voorraad hebt.
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  14. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Gewoon proberen Kimmie2012, je pakt altijd wel een paar prijzen!
    En inderdaad wanneer je de rij gaat halen, helpt dat je ontzettend door de BD, zo'n rij hebben we nog niet eerder gehad.
    Toen ik een lagere level had kwam ik altijd BD tekort. Ik ben niet zo'n handelaar op de markt:wuerg:, dat ben ik pas later meer gaan doen!

    Succes en vraag vooral weer om tips:)
     
    daisy17858, Daxter1966, sky57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    Haha idd altijd BD te kort ;) En ik zal zeker weer tips vragen. Heeft me de vorige keer enorm geholpen :D
     
    daisy17858, Daxter1966 en sky57 vinden dit leuk.
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Eindelijk ff tijd om te lezen.... Gelukkig heb ik er gistermorgen op gegokt om wat van alles neer te zetten, dus komt goed uit.
    Bedankt voor de totalen @DarkDevilDude :D en bedankt voor de downloads @miekje9 :p

    Succes iedereen!8)
     
  17. sky57

    sky57 Forum prof

    Hier sluit ik me volledig bij aan.
     
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier zover alles klaar. Straks maar even aan de poets hier en de koffer voor morgen inpakken. En even boodschappen doen. Ben benieuwd hoever ik vandaag ga komen
     
    daisy17858, DarkDevilDude, sky57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik wens je veel succes, annigjen! De buffs vol en dan kom je vast een heel eind... ;)
     
  20. =beukje2=

    =beukje2= Forumbeginner

    Ik ga dit keer ook weer een poging doen. Meestal kan ik niet alles afmaken maar kijk ik hoever ik kan komen. De dropitems zijn vaak het probleem bij mij. Maar nieuw event en nieuwe kansen.
    De downloads van Miekje heb ik ook bekeken en daar kan ik zeker mijn voordeel mee doen.
     
    daisy17858, DarkDevilDude, sky57 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.