Praatgroep - Paasevent 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb nog snoeischaren weg te geven. Als je er een nodig hebt, stuur me dan een berichtje!

voesje vindt dit leuk.
  2. voesje

voesje Oudgediende

Nog 56 scharen te gaan....Net baha geoogst met een geweldige score van 0.....zelfs geen spijker of dakpan voor mijn jammakerij GGGGRRRRR.
    Nog even kijken wat de avond en ochtend mij brengt en dan misschien toch stiekum maar wat schaartjes kopen....:music:

3. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

heb je nog snoeischaren nodig, geef me een berichtje dan krijg je er eentje

voesje vindt dit leuk.
  4. fairie

fairie Commandant van het forum

Wie nog snoeischaren wil hebben kan een berichtje sturen naar ben_sonic1985
    Op dat account zijn er nog om weg te geven. Deze account wordt alleen nog gebruikt om spelers aan de laatste DI te helpen dus hoeft er ook niets teruggestuurd te worden.

voesje vindt dit leuk.
  5. voesje

voesje Oudgediende

Nou, berichtjes verstuurd hoor....Ik wil best wat moeite doen voor wat scharen.:D

6. mana16

mana16 Forumleerling

Kan ook nog snoeischaren versturen.

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De mooiste stal die ik heb gehad is een rode beverburcht. Het rode paard vind ik ook wel aardig. De 2 egels zat ik niet op te wachten. En helaas dus geen bijzondere stal.
    Op Bahamarama had ik een Achacha, een johannesbroodboom xxl met 2 xl. Weinig variatie dus en niet echt een nieuwe boom.
    Op Farmerama had ik 2 mispel xxl, een aardbei xxl en een jeneverbesboom. Die laat ik alle 4 op het land staan.

Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. Draakie_28

Draakie_28 Gelegenheidsauteur

Wie nog een snoeischaar nodig heeft stuur een bericht naar bantoe, die heeft er voor vandaag nog eentje weg te geven, maar morgenvroeg rond half 6 kan hij weer nieuwe versturen

9. voesje

voesje Oudgediende

Fijn hoor!!! Allemaal vriendjes hier....:inlove:..Nog 48 te gaan op dit moment. Moet nu ff weg en akkers staan weer vol dus hopelijk met oogsten straks nog wat en morgenochtend natuurlijk:p en dan kijken hoever ik ben om 8 uur morgenochtend.
    Bedankt aan alle die geholpen hebben en nog gaan helpen eventueel....;)

10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Moet je morgenvroeg om 8 uur weg? Anders zou ik niet voor 12 uur bijkopen. Een tussenstand morgenvroeg om 8 uur is wel handig. Succes.

11. Draakie_28

Draakie_28 Gelegenheidsauteur

Bantoe heeft je er net een gestuurd en morgenvroeg krijg je er nog eentje

12. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Heb nog 60 snoeischaren nodig, hoop dat het nog gaat lukken. Dus als je nog eentje over hebt ......

13. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Stuur maar een duifje voor een snoeischaar

14. Zwieneparadies

Zwieneparadies Gelegenheidsauteur

Hallo, wie o wie heeft er nog snoeischaren te vergeven heb er nog 21 nodig. Ik ben bang dat ik het net niet haal morgen.
    Alvast bedankt voor de moeite. vrg Zwieneparadies

15. fairie

fairie Commandant van het forum

Er zijn er nog 3 over. Het wordt alleen laat op de avond dat ik deze stuur.

16. knoepertje

knoepertje Oudgediende

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Stuur maar een duifje

Stuur maar een duifje

Stuur maar een duifje

Laatst bewerkt door moderator: 30 Maart 2016
  17. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Mocht er nog iemand een snoeischaar nodig hebben, stuur maar een duifje, ik heb er nog 5 in de kast liggen

18. voesje

voesje Oudgediende

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Ik moet werken morgen en kan de rest van de dag niet online komen want op de telefoon doet het spel het niet dus ik moet rond 8 uur beslissen.

Update: Na alles weer geoogst en in ontvangst mogen nemen nu nog 35 schaartjes nodig. Nu neem ik aan dat ik er morgen nog een paar uit mijn oogst krijg dus ik hoef niet heel veel TG er tegenaan te gooien. Super bedankt aan ieder die gestuurd heeft. :D

Laatst bewerkt door moderator: 30 Maart 2016
  19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb net geprobeerd je een snoeischaar te sturen, maar je zit op je max voor vandaag. Zal er morgenvroeg een naar je sturen

20. rewie

rewie Gelegenheidsauteur

Klaar yupeeee :) :D

Borkie, kimmie2012 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.