Praatgroep - Paaseieren zoeken

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

xD

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

wauw goed gedaan!

3. over drie spelletjes heb ik de wolkenrij binnen... hopelijk haal ik dat nog... heb nu 500 event gewassen. open weide staat vol eventgewassen en hoofdakker een lang gewas met water... we gaan ervoor!

4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik heb de rode schildpad binnen, ik heb mijn doel bereikt. Met dank aan alle tips en tricks die voorbij kwamen in dit draadje ging het punten halen steeds beter.
    Dus mede farmers bedankt......:D

farmermikkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. repelsteeltje57

repelsteeltje57 Forumbeginner

verschikelijk spel

farmermikkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. harriejose

harriejose Forum freak

De rode schilpad ga ik niet halen en ja,ik vind het ook een tijdrovend spel, onderaan mijn lijst van leuke spellen.Het spel van morgen kost ook veel tijd ,maar het spreekt me aan.Het puzzel gedeelte vind ik leuk.

7. jolanda13

jolanda13 Teller

nee ik heb hem ook niet gehaald 40 spelletjes gespeeld,en de andere kant op 30 blijven steken,
    volgende keer maar weer beter,
    succes morgen met het nieuwe event

Huhmmie38 vindt dit leuk.
  8. fairie

fairie Commandant van het forum

Dit keer op mijn gemak gespeeld voor de kleinere prijsjes. Ik heb 20 keer gespeeld en 622.700 punten gehaald. 1 keer niet opgelet en was al aan het einde van de zetten dus net 1 keer te veel weggespeeld om een grote cirkel te krijgen en daardoor maar 550 punten gekregen.

9. Ik vond dit spel ook niet zo leuk... 33 spelletjes gespeeld. En niet zoveel binnen gehaald

10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik heb de wolk niet gehaald...

11. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Hier de roodwangschildpad wel kunnen bemachtigen, in totaal 47 spelletjes gespeeld :music:
    o_Ok de verwarde wegwijzer nog gehaald

hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.