Praatgroep - Paaseieren zoeken

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nee, je moet juist zorgen dat je de cirkel hebt.

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Oke maar hoe kom je aan een grote cirkel?

Ik kan wel een cirkel maken, maar geen grote, dan mis ik hier en daar toch echt monsters om die cirkel te kunnen maken... Dus wat is de truc?

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik gebruik die monsters van de linkerkant vaak juist om verkeerde kleuren weg te krijgen. En dan zo uitkienen, dat de kleur waar ik een cirkel mee wil maken, precies goed valt.

Bij de 1e grote cirkel gebruik ik vaak niet die kleur monsters om de cirkel rond te krijgen, omdat ik die kleur nog niet heb weggespeeld.
    Maar met de 2e grote cirkel, die meestal een andere kleur heeft dan de 1e, gebruik ik de monsters van de linkerkant juist vaak.

4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Sorry ik zal wel echt kippig zijn. Snap nog niet hoe je aan zoveel punten komt. Dacht geluk maar dat is het niet.

Je moet toch eerst rondjes maken of 5 monsters op een lijn wegspelen om monsters aan de zijkant te krijgen?

Wil je mij echt in jip en janneke taal uitleggen hoe je het doet?

Mijn hoogste score is nu 68.000. Maar dat is de totaal. Die 20.000 aan de zijkant in het spel lukt me namelijk niet.

5. harriejose

harriejose Forum freak

Je hebt 10 beurten per spel. Speel zoveel mogenlijk van een kleur eruit, verbind ze met elkaar ,laat niet los .Probeer zoveel mogenlijk van dezelfde kleur naast elkaar te krijgen.Let rechts boven op je beurten. Ik begin onderaan , dan zakt alles .En dan als laatste verbind zoveel als mogenlijk van de zelfde kleur aan elkaar, als het kan maak de kring zo, dat je bij het eerste ei uitkomt en aan elkaar verbind.Sorry , ben niet zo goed in iets uitleggen , hoop dat je hier iets aanhebt.

6. farmermikkie

Ik weet ook niet hoe ik het beter moet uitleggen dan harriejose.
    Kies de kleur van je eerste cirkel tactisch. Kijk vooral of je onderaan een kleur kunt aansluiten. En werk daarvandaan naar boven.
    Vergeet niet de cirkel helemaal te sluiten, dus niet bij het laatste vakje stoppen, maar doorverbinden met je startvakje van je cirkel.

7. marknicole

marknicole Forum-overlever

Links is af ,rechts zit ik op 23.Allemaal een fijne Pasen.

8. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

iK BEN OOK BLOND IK ZIE HET ECHT NIET GEWOON DOORGAAN WOLKENRIJ BINNEN DE REST HAAL ECHT NIET
    S6 ALL

9. kakelot69

Schreeuw niet zo. Ik ben niet blind.

knoepertje en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. dubbeldaan

dubbeldaan Gelegenheidsauteur

Ik zit nu op een highscore van 104.710, maar meestal kom ik uit op 50.000.

Een deel van wat mikkie vertelt heb ik zelf ook, de eerste cirkel gebruikt geen monsters van die kleur omdat ik die kleur niet heb weggespeeld en door de eerder weggespeelde kleuren te verbinden door gebruik te maken van de monsters, kan ik meer van die kleuren wegspelen.

Door in het begin van het spel 2 kleuren weg te spelen die uit zichzelf al lange lijnen vormen heb je na een paar beurten voornamelijk een enkele kleur. Daar kan je een grote cirkel mee maken. Desnoods door de eerder weggespeelde kleuren weer weg te halen op plekken waar die veel zitten. Meestal heb ik dan nog 6 beurten over en kan ik nog een cirkel maken.

De 2e cirkel is bijna nooit dezelfde kleur als de eerste aangezien heel veel van die kleur weg zijn gespeeld door het maken van de 1e cirkel. Door de kleur te kiezen die minder makkelijk weg te spelen is kan je door de andere kleuren weg te spelen nog een mooie cirkel maken.

Hierna heb ik meestal nog 2 of 3 beurten dus gebruik ik de monsters die ik nog over heb in combinatie met wegspelen om nog zoveel mogelijk punten te krijgen, wat niet veel hoger komt dan 2.000, tenzij ik nog geluk heb.

jolanda13, hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Ik heb de wolkenrij binnen :music:
    Met een gemiddelde van 58000 punten.
    Ik denk de roodwangschildpad nog wel binnen te kunnen halen. Ziet er wel goed uit in ieder geval.

jolanda13 en hendrika73 vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

Het zit erop, alles is binnen.
    Beetje afgeraffeld, daarom 51 spelletjes nodig gehad. Had 50 moeten zijn.

Huhmmie38, jolanda13, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Een dikke proficiaat hoor voor jou..........ik zie het echt niet, ttz. zie het wel en dan mankeer ik een blokje van die bepaalde kleur....
    Heb wel de wolkenrij binnen en dat is het voornaamste.......

14. Zijn er nog vrijgevende boeren die mij aan drop item kunnen helpen?

15. Tanjatg1980

Tanjatg1980 Forumleerling

Heb er iets vaker over gedaan heb totaal 68 keer nodig gehad mijn gemiddelde lag iets lager helaas maar ben blij dat ik het ook gehaald heb.

16. jeetje zoveel haal ik er niet hoor... heb er nu 23 gespeeld

17. freek49

freek49 Forumleerling

Zo dan goed hoor ,,,,,,hoeveel kreeg je dan wel niet per keer ?
    Gefelicteerd

Hoe doe je dat snap er nix van helaas

18. farmermikkie

Gemiddeld 60.000 per spelletje.
    Het is ook een beetje uitproberen. Als je de cirkel sluitend hebt, zie je cijfertjes. Hoe hoger, hoe beter.
    Probeer onderaan het veld eerst een aansluiting te vinden. De cirkel hoeft niet op de onderste rij te liggen, een beetje verspringen is ook prima.
    En als je een mooie cirkel hebt, dan kijken of je ergens bovenaan met 1 beurt misschien nog wat hogere cijfers kunt krijgen, dus een nog iets grotere cirkel kunt maken.

Huhmmie38, jolanda13 en hendrika73 vinden dit leuk.
  19. kakelot69

Je moet vooral heel veel geduld hebben en heel goed kijken. Helaas zijn dat allebei mijn sterkste kanten niet xD, maar ik vind het toch een leuk spelletje. Zo leuk zelfs dat ik op mijn baby-account ook maar een beetje begonnen ben en daar ga ik zowaar de 15 spelletjes nog halen :inlove:

jolanda13, hendrika73 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  20. knoepertje

knoepertje Oudgediende

:D:D:D:D LEUK !!!!

Huhmmie38, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.