Praatgroep - Paaseieren zoeken

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Een roodwangschildpad heb ik nog niet:music: => dus .... ik doe mee :p
    Maar is heeeeel ver weg en of dat te halen is ??????:(o_O:sleepy:

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Nella58

Nella58 Forum-expert

helemaal mee eens, ga alleen voor de wolkenrij, buiten dat ik het niet leuk vind ook nadat het me later toch wel lukte, Vind toch al dat we meer tijd aan minigames kwijt zijn dan aan farmerama.

3. thea1963

thea1963 Forum freak

Ik denk dat je daar alle toeters en bellen voor uit de kast moet gaan halen :oops: , die 2,5 miljoen punten heb je niet zomaar bij elkaar gespeeld
    Hier ben ik al blij met me kleurenblindheid als ik de 50.000 puntjes ga halen :oops:xD

jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  4. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik zal duimen voor jou en alle andere spelers met kleurenblindheid dat jullie zo veel mogelijk borden krijgen waarbij de monsters niet te veel op elkaar lijken in de vorm en hoe donker ze zijn.

jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  5. jolanda13

jolanda13 Teller

41 drop items uit een veld opaalbasilicum,niet slecht toch

6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

243 drops uit valeriaan. Ik ga ook t/m de wolkenrij.

jolanda13 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier 373 di's uit amarant en hortensia

jolanda13 en annigjen vinden dit leuk.
  8. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Amarant en klavertje 4 leverde 366 drops op.
    0ok ik ga t/m de wolk en daar laat ik het bij, dus 28 x spelen.

jolanda13 en annigjen vinden dit leuk.
  9. jolanda13

jolanda13 Teller

ik heb uit 1 veld zwaardlelie 100 drops

10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

3 spelletjes gespeeld, gemiddeld 75.000 punten.
    In dit tempo zouden 40 spelletjes genoeg zijn voor de piccolokist. Dat moet haalbaar zijn.

jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Daar ben ik het ook mee eens en daarom kies ik welk event ik mee doe en welke niet. Dit spel vind ik leuk om te doen dus ik ga gewoon spelen en zie wel hoever ik kom. Het afgelopen event heb ik ook mee gedaan, die vond ik ook leuk om te doen.
    Merk wel dat mijn vooraard suzi en sm er wel langzaam doorheen gaat. Daar waar ik er echt eerder mega veel van heb zie ik nu dat het niet zoveel meer is.
    Oke en hoe heb jij dat gedaan?
    Ik weet dat je de cirkel moet maken en zoveel mogelijk monsters moet insluiten, maar zoveel punten lukt mij niet hoor.

jolanda13 en Nella58 vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

Een zo groot mogelijke cirkel maken. Maar dat wist je al.

BoerAnnelies en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik heb een spelletje gespeeld gisteren en snapte gelijk weer waarom ik het de vorige keer niks vond. Duurt mij veel te lang. Had het veld al ingezaaid en toen gelijk weer leeg gehaald. Gelukkig vinden andere het wel leuk om te spelen, maar ik sla deze toch echt over.

14. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Links krijg je ook monsters na het maken van cirkels. Deze kun je weer inzetten om een cirkel te kunnen maken.

15. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Hoe groot zijn de cirkels die jij maakt? Ik heb tot nu toe een highscore van 46.120 punten.

jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. farmermikkie

Een stuk groter maak ik ze blijkbaar. Ik krijg dan minimaal 40, maar liever meer dan 50 punten per ingesloten vakje.
    Mijn highscore is nu 111.840.
    Ik heb nu 7 spelletjes gedaan met een gemiddelde van 71.400

In de 10 beurten die ik heb, maak ik meestal 2 cirkels.

Laatste bewerkt: 6 April 2023
    daisy17858, jolanda13, Huhmmie38 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Geweldig farmermikkie maar ik zie het echt niet, zal blij zijn als het voorbij is en de volgende keer waag ik me er niet meer aan.
    Succes nog.

farmermikkie, janniekwak en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Hier gaat het niet zo geweldig als bij Mikkie, maar toch echt een stuk beter dan de eerste keer. Ik heb zowaar de krabbenschat weten te bemachtigen 8) Aantal gespeelde spelletjes op dit moment 18, met een gemiddelde van 25000. Vorige keer was die 25000 zowat mijn hoogste score dus er zit toch echt vooruitgang in xD
    Highscore is hier 55680.

Overigens stop ik na morgen wel met de eventgewassen, want dan heb ik er genoeg voor de rij (ik draaide vanmorgen nogal gelukkig aan het rad, vandaar). Met mijn huidige gemiddelde verwacht ik aan de rechterkant toch niet veel grote prijzen meer, en ik ben al lang zeer tevreden met mijn krabbenschat en de wolkenrij. En dan heb ik meteen nog tijd genoeg om de ontbrekende drops binnen te halen zonder meteen supermest in te moeten zetten.

Laatste bewerkt: 6 April 2023
    jolanda13, BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zorgt je er dan eerst voor dat je monsters hebt, zodat je daarna een grote cirkel kunt maken?

20. muurbloempje123

muurbloempje123 Forumleerling

Tegenwoordig is het meer van belang dat je de minigames goed kan spelen dan dat je van Farmerama houdt. Spelers die die spelletjes niet zo goed kunnen of het niet leuk vinden doen even niet mee en dat is niet hun keuze. Doordat, bijvoorbeeld in deze minigame, de verschillen tussen het maken van een ring met 15 ingesloten monsters (+/- 5000 punten) en 44 ingesloten monsters (31680 punten, mijn topscore 8)) zo groot is, heeft het weinig zin om dit spel voor de rechterprijzen te spelen als je er niet goed in bent. o_Ok niet als je een pakket koopt. Voor de linkerprijzen is het voor hen afzien: 30x zo'n spelletje spelen voor de wolkenrij.
    Ik snap niet zo goed waarom Farmerama die minigames zo belangrijk maakt. Persoonlijk vind ik deze minigame wel leuk, maar andere vind ik dan weer minder geslaagd.

Nella58, jolanda13 en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.