Praatgroep Ouderdag 2015 - Verdwaald in het bos

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ja had ik na de 3de keer oogsten. Ging zaaien en er gebeurde niets, klikte nog een keer en ging het er nog een keer af. balen.

    Heb een vraag kan je dat papieren hart wat ik al in de schuur heb staan ook gebruiken voor de staak?
    Dan hoef ik van 1 alleen de 1ste te doen namelijk.
     
  2. arjan98

    arjan98 Forumleerling

    Sterke hoor Meggy, ik begrijp goed hoe het is om ziek thuis te zitten en niet veel te kunnen doen. Ik heb in 2010 mijn heup gebroken en farmerama heeft me er doorheen gesleept.
     
    -matthias1952-, Kabouter_1 en meggy1960 vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier vandaag alles maar met de hand gedaan, omdat mijn plannen gewoon slecht was en ik dat jammer van de knechten vond. Straks nog een keer oogsten (tomaten enz) en dan kan ik morgen mijn knechten van 12uur activeren.

    Stand van zaken: fase 1 ingeleverd en het sieritems staat op schateiland (had hem nog niet). Verder 5200 vaders rozen, 900 moeders rozen, 290 insectengidsen en 90 vergrootglazen.
    Gaat op zich de goede kant op. Vannacht weer moeders rozen er op en morgen overdag verder gaan met vaders rozen. Op zich een mooie verdeling voor hier.
     
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ben rustig bezig, vindt de 10 uurs gewassen voor de nacht wel plezierig, laat zich goed plannen zo.
    Heb net mijn tamarinde-peulen voor veel geld op de markt gezet, was verbaasd dat er schijnbaar een schaarste is.....
     
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    En ik ben vanmiddag begonnen. Het gaat nog redelijk snel, moet ik zeggen.
    Inmiddels al 283 vergrootglazen en 226 insectengidsen gescoord.
    Ik denk dat ik morgen de plantjes binnen heb voor fase 1 en fase 2 zilver, misschien zelfs al tot de kikker.
    We wachten rustig af;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier loopt het ook lekker. Fase 6 diamant af, en behalve fase 4 overal ook goud af. Nog 1 insectenboek bij fase 2 goud.
    De kikker laat ik nog even zitten waar die zit, morgenvroeg pas de volgende knechten en dan zondag rond lunchtijd de kikker en laatste knechten binnenhalen.
     
  7. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Zo had ik het inderdaad ook gepland. Dat betekent in ieder geval, dat ik ervoor moet zorgen, dat ik zondag wel 60 insectenboeken en 1500 vaders lievelingen moet overhouden. Maar dat zal zeker wel lukken! Alleen ervoor zorgen, dat ik bij de overige fases niet alvast te enthousiast ga inleveren.
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Om dat te voorkomen lever ik altijd alles voor de volgende fase van de knechten in op 1 drop na. Vanmorgen dus gelijk met fase 2 goud gedaan, en morgenvroeg met fase 2 diamant. Eerst zaaien en dan alle vaderliefde in de diamant stoppen. En dan na de volgende oogst eerst weer fase 2 inleveren.
     
  9. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Eigenlijk is dat ook wel mijn strategie, meestal dan. Maar heel soms vergeet ik het toch. En dan kan het gebeuren dat ik toch wat tekort kom. Maar dat gaat nu vast niet gebeuren!:)
     
  10. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Lonnie - I-Marleen (en Meggy1960) gun elkaar alsjeblief een eigen mening.. Marleen, Meggy heeft gelijk als ze zegt dat ze spreekt voor een groep mensen die er van baalt dat het 10 uurs gewas (te) lang duurt, Lonnie heeft gelijk als ze zegt dat er mensen zijn die er blij mee zijn.. Zo speelt iedereen zijn eigen spel.. Maar alsjeblieft, we gaan toch niet weer beginnen met mensen monddood maken omdat het bericht niet juichend positief is? Op bladzijde 1 van dit topic zegt iemand al dat ie afhaakt omdat die 10 uurs gewassen veel te lang zijn. Ik dacht dat we de "we mogen alleen maar juichen" fase allang achter ons hadden gelaten
     
  11. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Kabouter, ik wil niemand monddood maken.

    Meggy zei dat ze spreekt namens allerlei zieke mensen.

    Ik ben dubbel chronisch ziek, maar Meggy spreekt niet namens mij.
    Dat wilde ik duidelijk aangeven naar iedereen.

    Einde discussie hierover wat mij betreft.

    Iedereen die meedoet met dit event: Succes!
     
  12. di45

    di45 Forumleerling

    Lange gewassen, korte gewassen ieder heeft zijn voorkeur. De stand hier: 4575 moederslievelingen, 6249 vaderslievelingen, 389 vergrootglazen en 276 insectenboeken. Op mijn andere account ong. net zo veel. Door het vorige event heb ik 48 uur knechten in kunnen zetten, die zijn nu hard aan het werk. Over 10 uur lever ik level 1 en level 2 zilver in, zodat de knechten weer 12 uur aan de slag gaan. De rest bewaar ik totdat ik alles bij elkaar heb en lever het dan in een keer in. Dit event is goed te doen.

    Succes allemaal.:music:
     
    beereekhoorn vindt dit leuk.
  13. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Het lijkt erop dat ik het toch ga halen voordat mijn vakantie zondagavond begint! Ondanks een halve dag per ongeluk zonder WAC spelen en ondanks het vergeten in te zaaien van 1 veld voor de nacht :music: Ach ja dit geeft misschien ook wel aan dat ik toe ben aan vakantie ;)
     
  14. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    het hele event afgerond
     
  15. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Jippie de kikkervijver is binnen, het gekwaak is gestaakt.:D
    Nu op weg naar de sakura boom.
    Hierna zie ik wat ik nog wil doen. Het sv is misschien mooi meegenomen voor het komende breeding event.
    Dat zie ik nog wel, ik ben nu al super tevreden met mijn kikkervijver.xD
     
    Laatste bewerkt: 9 Mei 2015
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Handig als ik ben heb ik verkeerd zitten rekenen. Zit met een overschot van ruim 1700 vaders lieveling in mijn schuur. Maar goed nog 2 keer oogsten van moedertje en het event is af (afhankelijk van een aantal DI maar ik vermoed dat dit wel goed komt.)
     
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook fase 2 helemaal ingeleverd en bij mij ook de kikker aan komen springen op mijn erf :) Tevens al het zilver gedaan en fase 6 ingeleverd voor het supervoer en de knechtencoupons :D. Nu eerst maar weer zaaien en di binnen halen, voornamelijk het vergrootglas, dat blijft erg achter bij de insectengids.
     
    daisy17858, Farmer121965 en tooske58 vinden dit leuk.
  18. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Vader klaar, moeder nog 2x. Hoop morgenochtend alles klaar te hebben. Moeten die vergrootglazen wel meewerken.
     
  19. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Alleen nog 96 vergrootglazen, dan het event helemaal klaar.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had al teveel vaderliefde gezaaid. Nog gauw een veld verwijderd en stallen neergezet. Verder moet ik vannacht nog 1 veld moederliefde zaaien. En dan nog 190 vergrootglazen. De insectenboeken heb ik al over.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.