Praatgroep Ouderdag 2015 - Verdwaald in het bos

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    ??????????? Ga net de korte rozen oogsten en opnieuw zaaien. Weg gezaaide rozen!!!! Wat is dit nu weer.
     
  2. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    even f5 doen wil wel eens helpen anders even een berichtje naar support
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ik wordt dat gezeur ook weleens zat over te lange gewassen. Mensen die de hele dag aan het werk zijn ,zijn blij met een lang gewas. En inderdaad het gewas van 10 uur zaai je gewoon s'nachts !!! Of blijven jullie de hele nacht op ofzo ?
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik werk de hele dag en ik vind het jammer dat er een 10 uurs gewas is, die kunnen dan niet op comfortvelden qua tijd ;)en ik blijf niet op, ik slaap lekker hoor xD. Ik speel het nu gewoon anders. de 5 uur gaat nu op comfort en de 10 uur gewoon op grote velden, duurt het wel wat langer, maar maakt mij niet uit. Mijn doel is als eerste de kikker, dat zijn niet zoveel gewassen en daarna zie ik wel weer verder ;).

    Ik ben ook begonnen met het event.

    Aan di 92 insect en 112 vergrootglas.

    Iedereen veel succes en speelplezier!
     
    catootje65, Daxter1966 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  5. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Bedankt voor je reactie het is ook niet kwaad bedoeld. Zelf lees ik vaak de reacties van een Nieuw event en dan valt het mij op hoeveel mensen gelijk gaan klagen terwijl het event nog niet eens begonnen is. En later doen ze weer volop méé ???
    Niet voor jou bedoeld hoor schaapje Ik snap nu jou speel wijze. Maar begrijp mijn reactie.
    Veel succes met dit event Gr lonnie
     
    catootje65 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik weet ook hoor dat het niet kwaad bedoeld is/was ;) en ik begrijp je reactie. Ik ga gewoon lekker verder pruttelen met de gewassen en de kikker is haalbaar :D
     
    catootje65, sanne22334, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Bij het ene event een turboschaap en dan het volgende een pruttelschaap:DxD
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja Daxter1966, zo zie je maar, schaapje is van alle markten thuis :p. Maar ik pruttel wel op een leuke manier en daar gaat het mij omxD. Ik zeg altijd maar, als je maar schik hebt en of je dan een turboschaap bent of een pruttelschaap, dat maakt dan niet uit :D
     
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik plaag je maar;):D
    Even weer on topic ,ik persoonlijk vind een 10 uurgewas prima. Omdat je dan ook minder gewassen hoeft en ook ik ga ze in de nacht zetten.Met kwartjes en wac zijn het 4 oogsten.:music:Ik ben:) blij dat de sterretjes weer terug zijn ,want hier is de boom nog steeds niet vol
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Weet ik hoor ;). Hoeveel 25 centjes (kwartjes) zet je in dan?xD Alle gekheid op een stokje :wuerg:. Even serieus nu schaapje:oops:.
    Ik ben druk druk aan het pruttelen :D.
     
    daisy17858, sanne22334, Errim en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik vind het geen gezeur. Is gewoon moeilijk te plannen. Ik werk ook, onregelmatig en dat maakt het er niet makkelijker op. Maar omdat jij het gezeur vind zal ik niet meer reageren
     
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Voor de 10 uur gewas zet ik 101 gulden oftewel 404 kwartjes in:DxD.
    Hier ook druk aan de pruttel heb al 410 moeders lieveling bij elkaar geprutteld-.-
     
    sanne22334, Errim, lammetjes en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    haha uit mijn mys stallen van het vorige event kreeg ik een vogelbekdier :inlove: Helemaal blij!
     
  14. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik hou ook niet van lange gewassen maar net als bij dit event met 2 gewassen met verschillende tijden vind ik het minder erg
    Zet dan gewas van 10 uur snachts en doe overdag het 5 uur gewas (ja pff die is me eigenlijk ook te lang xD maar ach moet en zal toch meedoen) Maar zoals jij als zei werk jij onregelmatig dus waarschijnlijk ook snachts en ja dan is het moeilijker in te plannen
    Maar ik probeer het toch ..... zijn er maar 5000 :oops::p
     
    -matthias1952- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik had vanmiddag net gezaaid, druk ik gehaast op een paar verkeerde knoppen en al mijn net gezaaide lievelingen weg. Ik moest dus wel bijna 5 uur wachten tot ik nieuwe kreeg. :wuerg:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  16. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Ai, dat is wel jammer. Het komt vast goed
     
    .babouska. vindt dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Klopt bibi. Komt nog bij dat wij een late dienst hebben en een vroege er achter aan. Dus als we mazzel hebbeb rond kwart voor 11 thuis. Met pech tegen half 12. Dan er een vroege dienst achteraan, dan kan je lekker een lang gewas erop zetten maar die is om kwart over 6 niet klaar. En moet om 7 uur weer paraat zijn. Dan staat het gewoon te verpieteren. Dus ja het gezeur is niet voor niets. Het heeft een reden
     
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Soms zijn events gewoon niet in je werkschema te passen en soms heel goed.
    Voor jouw is het 10 uur gewas heel moeilijk ,ikzelf ben morgen 9 uur weg naar mijn werk en dan is het ideaal
    Ik heb altijd veel moeite met volle maan ,vaak werk ik donderdagavond en vrijdag,s werk ik altijd overdag.
    Het blijft altijd lastig werk en de farm;)
     
  19. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    En als je het nu op comfortvelden zaait, kom je dan niet beter uit?
     
  20. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik ben nog niet begonnen met het event. Wilde dit event eigenlijk aan mij voorbij laten gaan.
    Maar die kikkertjes kwaken zo hard dat ik heb besloten om toch voor de kikkervijver te gaan.
    Een extra vijvertje is nooit weg.;)
    Dus morgen begin ik rustig tot aan de kikkervijver en de rest zie ik wel.
    Inmiddels al 136 vergrootglazen en 114 insectengidsen gescoord.
    Dat betekent dat ik mijn kikkervijver al voor de helft binnen heb, nu alleen nog de plantjes.:D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.