Praatgroep Ouderdag 2015 - Verdwaald in het bos

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    maar uit 1 akker kun je wel beide DI krijgen dus moet je alleen van de 800 uit gaan.....
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is dus ook de reden dat ik van 800 uit ga. En met WAC en kwartveldjes ben je met je gewassen je drops al snel voorbij, maar het event begint op donderdag. Dan heb je eerst 1 werkdag. Dan het weekend om de gewassen bijelkaar te krijgen en dan nog 3 dagen voor de drops. Ik heb er behoorlijk wat vertrouwen in. Op vrijdag de 12-uur knechten. Op zaterdag de 24 uurs, meestal ben ik dan later dan op zondagochtend, dus kan ik zondagochtend nog een keer met die knechten oogsten. Dan rond lunchtijd de 36-uurs en dan heb ik tot maandagavond laat knechten. Ik denk dat ik het event dan af heb.
     
    hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Leuk, ik ben weer van de partij.:D
    Succes allemaal.
     
  4. bearke89

    bearke89 Actieve auteur

    En toch houd ik van die vele events :p

    Ik had al verwacht dat er ook een lijn zou komen met alruin, aangezien de andere ambacht ook aan beurt zijn geweest.

    Maar ik ben er weer klaar voor, succes alle mede-boeren die mee gaan doen.


    :music:
     
    .Fisherman. en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    hallo all,

    Ziet er weer leuk uit ....... maar die lange gewassen deze keer wel heel erg pffffffffffffffff:oops:
    maar we zien wel gr en s6 all
     
  6. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Zo, de eerste eventgewassen staan op het land. De dropitems vallen me tot nu toe erg mee.
     
  7. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Mij viel het ook mee, 140 vergrootglas en 126 insectenboeken, eventgewas staat op het land.
    43 min en 1 uur en 36 min wachten.

    iedereen veel succes gewenst.

    Grtz Fam.farmer
     
  8. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Gestart met eerst de event planten bij de favorieten gezet, zo kan ik me niet meer vergissen waar wel wat en niet gezaaid kan worden met de event planten. Scheelt weer een hoop nadenkwerk. Het 10 uurs gewas vind ik totaal geen probleem die zaai is in de nacht lekker door. Veel beter zo dan tikken die ook lekker aan!
    Veel speelplezier en succes ;)
     
  9. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Zo, de eventplantjes gezaaid en nu... even wachten :music:
     
  10. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    succes iedereen. Hier gestart met 133 vergrootglas en 99 insectengids
     
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier 110 gidsen en 127 vergrootglazen
    Iedereen veel succes:)
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    90 insectenboeken en 91 vergrootglazen.-.-
    Valt me niet tegen omdat ik vandaag op de hoofdakker nog gegriezeld heb:music:
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier wat warrig begonnen, zat met mijn hoofd nog elders. Daardoor het draakje vergeten en de witte onschuld :(
    Heb 60 insect gidsten en 80 vergrootglazen gekregen. De eerste event gewassen staan op en de 5 stallen die ik had van volle maan ook, ook heb ik 7 oranje kippen erbij gezet. Over 1uur kan ik de eerste alweer oogsten.
    Zag trouwens op baha dat je maar 1 soort eventgewas kunt plaatsen. Dus daar in de nacht maar de thee er op, ook niet verkeerd haha.

    Iedereen succes
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  14. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Op de open plek kan je ook alleen maar Vader's rozen kweken net als Bahamarama.
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik doe niet mee met dit event. 10 uur vind ik veel te lang. Het ging zo goed de laatste tijd. Ik denk dat ik ook de geldkraan maar dicht draai. Kijken of ik dit spel nog leuk vind. Beloftes worden ook niet na gekomen
     
    bjorke-annika en Farmer121965 vinden dit leuk.
  16. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Ik snap het probleem van de 10-uurs gewassen niet zo. Oké, voor overdag is dat lang, maar voor de nacht kunnen ze toch prima gezaaid worden. Als je wakker wordt zijn ze klaar en kun je verder met de 5-uurs gewassen. Ik vind het wel prettig dat ik nu zonder aarzelen een eventgewas voor de nacht kan zaaien. Als ze korter duren vind ik dat toch altijd zonde van de uren die dan 's nachts overblijven.
     
  17. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Ik merk net dat je bij Bahmerama enkel de rode rozen kan zaaien. Klopt dat?

    Geen erg die 10 uurs gewassen. Ik heb heel wat supermest uit vorig event en gebruik het nu bij de 10 uurs rozen + Susi supermest (brengt op: 6 per kwartakker met WAC), zodat ik er straks al wat heb. Goed voor de nachten.
     
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb al een hekel aan 8 uur gewassen. Komen ze nu aan het 10 uur gewassen. Ik begin er niet eens aan.
     
    Farmer121965 vindt dit leuk.
  19. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Ja, dat klopt, dit staat in de event-FAQ:
    Moeders lieveling
    [​IMG]
    • Tijd: 10 uur
    • Level: 2
    • EP / gewas: 20 (dus 1 x 1 veldje)
    • Te oogsten op Hoofdakker en Woelige weide
     
  20. -limburgseboer-

    -limburgseboer- Gelegenheidsauteur

    ik ben blij met langere gewassen, heb namelijk het geluk dat ik kan werken en een baan heb. Wat ik wel jammer vind is dat er weer problemen zijn met de mandjes kopen. Bij vorig event duurde het 13 uur voordat ik mijn pakketje kreeg en ook nu weer problemen met ideal betaling. Raar want vandaag was daar geen storing, een andere betaling lukte wel. Ik heb het idee dat dit toch aan bigpoint ligt.
    Ik ga het dus zonder pakketje proberen, en als het me lukt dit event te halen, ga ik nooit meer mandjes aanschaffen.
     
    BoerAnnelies en Farmer121965 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.