Praatgroep Operatie Kaas II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Een zenpanda kost 25 - 28000 BD en een bamboepanda ± 100000 BD. Er zijn verschillende markten, dus ook verschillende prijzen.

    Er staat ook een panda start pakket in de tempel. Te koop voor 200 TG of anders voor 20 GB (maar die heb je dan natuurlijk niet meer)
     
  2. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Dan maar zelf fokken. De panda's staan nu 1600 x 4 = 6400. Ze worden misschien nog goedkoper (??) Supermest heb ik genoeg en parfum in overvloed.

    Wat zijn GB? Ik vraag me eveneens af wat tep inhoud, ken ik ook niet.
    Ik heb wel TG, maar daar probeer ik zuinig mee om te springen. Pakketten kopen is niet aan mij besteed.
     
  3. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    GB zijn de Gouden Bananen, waarmee je op Bahamarama nieuwe stallen/bomen/gewassen vrijspeelt.
    TEP is Tropische EP, dus de ervaringspunten die je op Bahamarama krijgt. (Soms ook BEP genoemd, Bahamara EP)

    Ik vind de panda's op jouw markt best goedkoop. Hier varieren ze van 2000 tot bijna 3000 BD.
     
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    De zenpanda kost hier (markt 30) 35.500 best prijzig, ik wacht wel tot dat ze aan de datum zijn dan heb ik 30% korting.xD
     
    Ekeiram37, katbla, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hou je er rekening mee dat je geen supermest nodig hebt om te fokken, maar supervoer?
     
  6. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Nu staan ze weer net over de 2000. Dan maar wat wachten. Dat fokken heb ik zo voor elkaar.

    Ik bedoelde supervoer, klein foutje.

    Weet er al iemand wat er uit de mysteriestallen "Middernacht" kan komen?

    Even off-topic: Als ik wat lang ben ingelogd, zijn alle prijzen op de markt door elkaar gehutseld. Zeer vervelend dat de hogere prijzen bovenaan staan en daartussen lagere prijzen. Vervelend, zowel om te kopen, als te verkopen. Ik heb daardoor al een aantal blunders begaan. Is deze bug gekend?
     
    Laatste bewerkt: 19 Maart 2015
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Wellicht dat het helpt om je pc op te schonen. De links hiervoor vind je in mijn handtekening. Bij flash legen op alle sites verwijderen klikken en daarna even je browser opnieuw opstarten.
     
    Gozertje vindt dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De laatste maangewassen staan erop. Over 5 uur verder met de 4-uurs gewassen.
     
  9. Perenbos

    Perenbos Forumleerling

    een vraagje. wie kan mij vertellen waar ik de eikenstekjes kan vinden? ze staan niet bij de bomen.gr.perenbos
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die vind je bij overig.
    Het is gereedschap wat je nodig hebt voor de truffelwerkplaats en de kameleonwerkplaats.
     
  11. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Hartelijk dank enk52 :) Ik heb CCleaner terug geïnstalleerd (heb die tool vroeger altijd gehad). Even het zaakje opgeschoond, was nodig blijkbaar. Te hopen dat de narigheid van de baan is. ;)

    Pagina vernieuwen zou ik regelmatig moeten doen, ik denk er nooit aan.

    Voor verdere technische vragen, is daar een draadje voor?
     
  12. Perenbos

    Perenbos Forumleerling

    dank je wel Coco en Gozertje. gr. perenbos
     
    Gozertje vindt dit leuk.
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Gozertje vindt dit leuk.
  14. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Hou je er ook rekening mee dat je de pandafok eerst moet vrijkopen in de tempel anders kun je nog zoveel panda's kopen op de markt je kunt ze dan alleen niet fokken. Maar die had je misschien al vrij gekocht
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hoe weet je op welke markt je zit? Ik lees wel vaker dat er verschillende markten zijn, maar hoe weten jullie dat?

    Topic: De laatste maanbloemen staan er bij mij op. Heb er 2800 in de schuur liggen en heb er totaal 4.000 voor fase 3 nodig. Over 4,5 uur zijn ze klaar en dan hoop ik voldoende te hebben.
    Morgenrood 2.900 in de schuur op voorraad. Daar ga ik vanavond en morgen mee verder. Maar dat kost me zeker nog wel een dag of 2-3. Moet te doen zijn toch?

    Vannacht op de velden rozen gezaaid en op baha cactussen omdat die zwaar verminderd waren. Ik kreeg 82Di. De rest van de dag sprokkel ik hier en daar ook nog wel DI bij elkaar, maar die 150 per dag blijft een lastige.

    Vanavond fase 3 volledig inleveren en dan morgen fase 4. Die twee wil ik volledig gaan doen, maar ik kijk het allemaal nog wel even aan. In ieder geval.. hier ben ik goed bezig!

    De bomen en stallen die ik binnenhaal, zet ik er pas op als ik het event heb afgesloten. Dan komen mijn uitslagen ook hier te staan.

    Gr
     
  16. katbla

    katbla Forum freak

    mijn 6 Ghibli-stekjes (beloning uit de 2e fase) zijn klaar...........en de uitslag is......5 XL bomen ( amandel, kwee etc....) o_Oen een trompet XXL....

    spetterend gewoon.....:wuerg:...hebben jullie ook zo veel geluk???
     
    Gozertje vindt dit leuk.
  17. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Voor een tijdje geleden kon je dat opzoeken maar die mogelijkheid is er volgens mij niet meer.
     
  18. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Heel fijn voor je. Al goed dat ik dit lees. Ik heb er nog 2 bij de planten staan. Ik dacht dat het er maar 4 waren, zet die 2 straks wel even op het land. Uit 4 raadselbomen had ik een citroenboom XXL, Mispel, Aardbeiboom en een Sakuraboom. Drie nieuwe :) en morgen dus nog 2. :music:
     
  19. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik had uit mijn stekjes een mispel, een aardbeiboom, een japanse esdoorn, een appel XXL, een sinaas XXL en een walnoot XL. Ik ben heel blij met de mispel, want die had ik nog niet, en de rest vind ik wel ok.
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ben ook blij met de uitkomst van de stekjes uit level 2:
    aardbeiboom, abrikoosXXL, moerbeiXXL, citroenXXL, vlierXXL, dadelXXL. Dus 5 XXL bomen, daar kan je nooit genoeg van hebben.
     
    Ekeiram37 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.