Praatgroep Operatie Kaas II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Thnx buuf!! :D Natuurlijk gaat het goed komen... ;)
     
  2. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nou moe, heb ik weer.:wuerg:
    Er is weer een event begonnen, dan slaat de twijfel ook weer toe.o_O
    In eerste instantie dacht ik: ik doe niet mee, de gefokte dieren heb ik niet en om ze allemaal te fokken, dat haal je waarschijnlijk toch niet.
    Eigenlijk al besloten om niet mee te spelen, kijk ik nog eens goed naar de faq van het event.
    En ja hoor, zonder al te veel moeite zijn er toch nog enkele leuke prijsjes te halen. :music:
    Nu heb ik echter alweer langlopers gezet.:(
    Goed voor de drops natuurlijk, alleen moet ik morgen dan haasten om de planten bijeen te krijgen.:oops:
    Maar goed dat ik er nu achter kom en niet pas op de laatste dag;)
     
    BoerAnnelies en bjorke-annika vinden dit leuk.
  3. hooves1972

    hooves1972 Forumleerling

    op mijn markt wordt door 1 iemand 2 x 9999 mest aangeboden en ook nog eens 5300 mest, dat kan toch helemaal niet?
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, tegenwoordig dus wel. Volgens mij is 9999 ook het grootste aantal wat je van iets aan kunt bieden. En je kunt onbeperkt opkopen tegenwoordig.
     
    hooves1972 vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Na een lange dag toch nog 164Di bij elkaar weten te halen. Hopen dat ik de rest van de dagen dat ook ga halen. Voor de nacht op 1 veld comfortvelden met maanbloem, sm en water. 1 veld kwartveldjes met rozen en water, 1 veld met uien op halve veldjes met water en mest. Baha vol met comfortvelden, dieren en bomen. Morgen gaan alle bomen er verder af, die staan nu nog op de hoekjes. Benieuwt wat ik morgen aan DI binnen haal.
    Nu rond de 900 maanbloemen in de schuur en 1.400 morgenrood.
     
  6. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Momenteel zit ik op 212 Di en fase 1 is af :).
    Maanbloemen staan erop voor de nacht en heb iets van 900 morgenrood in de schuur liggen.
     
  7. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    zijn er weer geen sterren te verdienen?
     
  8. riamariska

    riamariska Junior expert

    Dacht dat ik ook op bahamarama de eventgewassen kon verbouwen staat ook niet bij de gegevens dat het niet kon wie weet dit
     
  9. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Uit de FAQ gekopieerd, onderaan bij de gewassen:
    • Te oogsten op Hoofdakker, Woelige weide en Open plek
    Dus beide eventgewassen inderdaad niet op Bahamarama te zaaien.

    @lijebouwman
    Ik ben bang dat er inderdaad weer geen sterretjes te verdienen zijn.
    Zou het niet leuk zijn, BP, als je bijvoorbeeld bij goud en diamant wel 1 sterretje kunt verdienen bij events? Niet voor dit event, maar een volgende keer?
     
    Laatste bewerkt: 18 Maart 2015
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vanmorgen alles geoogst en ik had maar 82DI. Maar nu mooi overal kwartveldjes met maanbloemen. Kan fase 1 gaan inleveren.
     
  11. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Fase 1 helemaal ingeleverd en tot nu toe 237 DI komt redelijk uit de grond. We gaan vrolijk verder naar de bomen
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  12. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier ook fase 1 af en ik heb nu 159 di's.
    Ik zal niet het hele event doen d.i.v.m de fokdieren.
     
  13. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    ik vraag me nog steeds af wat we met die oranje stokjes fabrieken moeten doen
    de quest heb ik af, of zou je de stokjes nodig zijn voor het koraalrif?
     
  14. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Wie weet moet je van die stokjes wel peddels maken om naar het koraalrif te komenxD
     
    popje4, schaapje52, lammetjes en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Een goede vraag, alleen krijg je die quest niet zomaar af. Je hebt er nieuwe bomen voor nodig, dus er moeten eerst GB uit gegeven worden voor je die quest af kunt krijgen. Gelukkig is het wel een permanente quest en niet zoals deze. Je hebt dus alle tijd van de wereld en kunt zelf beslissen wanneer je iets wilt inleveren.
    Ik laat die quest nu voor wat het is, in de toekomst kijk ik er wel weer een keertje na om :)
     
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Zou de oranje stokjes-fabriek niet gewoon een te winnen upgrade zijn zonder bijbedoeling.....of ben ik nu te naief????
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er zijn geen nieuwe bomen voor nodig. Misschien wel bomen die jij nog niet had vrijgespeeld. Dus spelers met grote voorraden kunnen de quest gewoon helemaal afhebben. Ik had nog 44 citroengras over na het leveren van zilver, dus ik wist weer wat ik moest zaaien vandaag. Het fokken wacht ik ook mee tot babyboom.

    Met een oranje stokjesfabriek is dat niet zo raar gedacht. Maar waarom 12?
    Ik had er met de tijdelijke quest 1, in totaal had ik 3 stokjesfabrieken. Nu heb ik dankzij alleen het zilveren level voor alle 3 een oranje. Wat is het nut van de andere 10? Als je daar voor gaat fokken, moet je ook de stokjesfabrieken bij bouwen, en er zijn 2 panda's nodig die er behoorlijk lang over doen. Dus ben je ook de nodige pandaverblijven nodig. Voorlopig zet ik de 2 gele panda's iets meer naast de 2 oranje en houd ik het daarbij. Als ze te winnen zijn zonder bijbedoeling, zijn ze volgend jaar nog wel te winnen.
     
  18. baasie42

    baasie42 Forumbeginner

    Weet iemand wat je met die druppelstallen kunt doen?
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  20. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik denk dat het toch nog wel goed gaat komen met de di's. Ik moet zondagavond klaar zijn, dus een gemiddelde van 180 per dag. Ik heb er nu 307. Ik heb wel vannacht een lang gewas gezaaid en dat doe ik vanavond niet, zodat ik morgenochtend het 6-uursgewas kan zaaien. Anders ben ik bang dat ik de gewassen niet ga halen. Er moet ook nog gefokt worden van het weekend. tot nu toe bijna 900 maanbloemen en ruim 3000 morgenrood. Nog flink wat te gaan dus. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.