Praatgroep Operatie Kaas II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier een BLIK geduld voor je
    [​IMG] :)
     
    Gozertje, Gert-Jannetje, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. stp54

    stp54 Forumleerling

    ik sla dit evennement over kan geen pandas fokken en ik heb ook nog niet genoeg supervoer meer veel succes voor degene die wel mee doen
     
  3. KennyMaradonna

    KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

    Als je er daarentegen nog niet één hebt staan, en pas 6 druppeltanks bij elkaar hebt, dan zul je wel bijna moeten.
    Want ondanks de gereedschapskisten, 16 roze stallen, XXL-bomen, mammoetbomen en lange gewassen vliegen die druppeltanks aan sommige farms constant voorbij...
     
  4. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Alles geoogst (anjers, bomen en stallen), behalve bahamarama, groene thee op comfortvelden. 83 di's binnen. Dat gaat nog een harde dobber worden.:cry:
     
    Laatste bewerkt: 17 Maart 2015
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    totaal 101 di's binnen 3 velden vol met kwartakkers en anjers. Op baha gember.
    Alle bomen ook geoogst. Dit gaat niet erg hard zeg pfffff wordt echt moeilijk denk ik.

    grtz Fam.farmer
     
  6. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    101 di's binnen, alles geoogst valt dus erg tegen ik had meer di's verwacht.
     
  7. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    hier 93 (spelt op HA en WW). Hoge stallen in Bos. Citroengras en hoge stallen op Baha.

    Bomen zijn nog niet klaar (XXL-bomen wel ge-oogst) en de mammoet-bomen moeten nog.
     
  8. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    167 gloeikegels, ik had wel allemaal comfortvelden met anjers en gember gezet en in 't bos hoge stallen.
     
  9. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    239 gloeikegels, 3 akkers met spelt, wel 4 stallen nog in bos, maar die laat ik staan en 3 watertanks voor biolab bij gekregen
    Vanavond nog de toverboompjes oogsten
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zojuist na het vele geduld te hebben gehad. Nog bedankt voor het blik geduld, maar slechts 69 DI. Word zoals de anderen hierboven ook zeggen, een pittig event.
     
  11. Wendie

    Wendie Forumbewoner


    239?? heb je je niet vertypt? had je comfortvelden liggen?
     
  12. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ik heb 120 gloeikegels gekregen uit de eerste oogst: velden met anjers, bomen incl xxl en mammoetbomen en een aantal 'hoge' stallen. Viel me eerlijk gezegd ook een beetje tegen. Ik had verwacht dat ze meer zouden geven aangezien je 900 gloeikegels in 6 dagen moet halen :-S Dat wordt een uitdaging, maar daar hou ik wel van! Misschien een paar keer rozen kweken met de plantenveredeling aan.

    Verder probeer ik eigenlijk altijd bij elk event zo veel mogelijk te halen, maar ik twijfel nu ook aan goud en diamant vd laatste fase. Ik heb namelijk al een biolab. En druppeltanken voor misschien een 2e biolab komen in de loop vh spel vanzelf wel. Ik heb niet zo'n haast. De mysteriestallen en -bomen wil ik heel graag, omdat ik er nog een aantal mis en omdat ik het altijd leuk/spannend vind wat er uit zo'n verrassingsboom/stal komt; ook al is het soms niet wat je had gehoopt. Zelfde geldt voor het partydraaien!

    Het lijkt mij een erg leuk event en heb gelukkig genoeg tijd aankomende week :) dus ik ga ervoor!
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben ook begonnen, ik had 132 gloeikegels, mooie score met comfortvelden rozen en koffie. Nu zien dat ik van beide vanavond genoeg heb om 3 velden te vullen met comfort.

    Iedereen succes en veel speelplezier!
     
    tooske58 en tinus138 vinden dit leuk.
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier ook maar 83 di uit 3 velde anjers en 1 veld koffie
     
  15. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    160 kegels uit de eerste ronde oogsten, zo te lezen is dat aardig.
    Ben benieuwd!

    En ik heb een nieuwe banner!! Yay xD
     
    Gozertje, tooske58, bjorke-annika en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    De di's lopen lekker bij jou:)
    Eindelijk een nieuwe banner ,geen winter en kerst meer bij jouxD
     
    Ekeiram37 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Heeft iemand trouwens enig idee of er een babyboom dit weekend gaat komen? Ivm de fokdieren, die gevraagd worden. Naar mijn idee hebben we pas geleden nog een babyboom gehad, dus ik denk van niet. Maar wie weet hebben anderen daar andere theorieën over.
     
  18. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik had 93 kegels Ik had rogge gezet, en dan mijn stallen en bomen nog. Niet slecht als start. De eerste plantjes zijn binnen nu nog een keertje alles op grote velden met SM en dan heb ik genoeg om in elk geval 2 velden vol te zaaien denk ik
     
  19. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb pas 31 DI... Ik zag vandaag pas dat er een event begon, gisteren was ik niet in staat om m'n farm te doen laat staan om op het forum langs te komen...heel jammer maar ik ben er vol goede moed aan begonnen. Ik had al m'n akkers incl. bahamarama leeg gemaakt om alles vol te leggen met kwartakertjes totdat ik erachter kwam dat de bahama's niet meedoen. Uiteindelijk de bahama's maar opnieuw ingericht en meteen rekening gehouden met de quest "Kastelen in het zand". o_Ok in het bos maar gekozen om toch maar XXL bomen te laten staan en een aantal rode en oranje stallen, dit puur voor de DI!! Alle gevraagde items heb ik op voorraad en dus ben ik druk aan het zwoegen om de event gewassen en de DI bij elkaar te sprokkelen.
    Iedereen veel plezier en vooral veel plezier!! xD
     
  20. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Kom op buuf
    Gaat vast allemaal weer goed komen, zal je vanavond van beide accounts een DI sturen;)
     
    sinkieboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.