Praatgroep Operatie Kaas II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    alles gelukkig op voorraad zien wel hoe ver we komen
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het event ziet er weer leuk uit. :) Veel dieren moet ik fokken, heb ik niet op voorraad en zijn op de mart al uitverkocht.

    Ik zie wel waar ik uitkom. Dit keer ga ik gewoon beginnen en doe fase voor fase van het zilver. Ik speel alleen met comfortvelden want ik heb geen knechtjes. Kijken hoever ik ga komen op 3 velden want Bahamarama doet niet mee. Wil wel graag de item zonneschijn voor de tep als ik alles niet kan halen en hoop op wat boompjes en verblijven te scoren. We zien wel, ik vind het weer leuk een event en zeker op deze manier. Je kan alleen het zilver doen maar ook nog wat fokken en andere mooie prijzen scoren.
     
    tooske58 vindt dit leuk.
  3. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Het ziet er weer erg leuk uit. Ik ga er weer voor. Ik las het net snel door en zag boedah's hand staan. Die heb ik niet dus gauw op de markt gekocht, nu ze nog redelijk goedkoop zijn (bijna 2.000 per stuk :wuerg:). Kijk ik later eens goed en zie ik dat je er wat supermest en scharen voor krijgt (daar heb ik er 166 van in de schuur) :cry:.
    Maar eens kijken of ik ze over een paar dagen duur kan verkopen.
     
  4. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Er is er ook nog 1 met eikenstekjes, daar heb ik er 298 van in mijn schuurtje liggen.
     
  5. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Jongens, ik moet helaas mededelen dat ik dit event ga overslaan. Veel te prijzig en de beloning stelt werkelijk niks voor.

    Raadselbomen en mysteriestallen zijn altijd leuk, maar ditmaal ga ik geen energie steken in deze quest.

    Heb ik een rustig weekje.

    Wens iedereen succes die gaat meedoen!
     
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ik denk dat ik 1,2,4,6 zilver doe en 3,5 helemaal heb ik voldoende van op voorraad.
    Fokken met dieren heb ik geen zin in en levert ook niets extra's op voor mij, heb alle bomen
    en stallen en werkstallen al vandaar.

    Wel leuk dat je op deze manier zelf kunt bepalen wat je wil halen. Misschien een idee voor bp om
    op deze manier ook stallen die niet meer in mys stallen zitten te laten verdienen.

    Leuk event en de opzet is verrassend, en voor ieder wat wils. Goed gedaan team.
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Helemaal mee eens. Er is voor iedereen iets leuks te halen tussen fase 1 en fase 6. Ik wil graag het sieritem met de ezel wat tep geeft.
    Daarnaast wil nog zien dat het lukt om bomen en verblijven te scoren. Fase 6 zal denk ik niet haalbaar zijn qua aantal gewassen en de fokdieren. Ik heb het erg druk deze week in RL.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  8. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    mooi event en GEWELDIGE PRIJZENKAST
    misschien wel aanvulling van missende stallen of bomen
    kijk er erg naar uit
    succes allemaal;):p
     
    popje4, Ekeiram37, issymyaki en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Heb op dit moment de pandafok nog niet vrijgespeeld en zit erg te twijfelen of ik dit ook wel zal doen. Bij de stallen die je uit de mys. stallen kan krijgen zitten geen kiwi of vogelbekdier, maar eventueel wel een wolf of een haan.
    2 en 5 wil ik in ieder geval wel tot en met diamant doen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. vutter

    vutter Junior expert

    leuke quest, maar waarom 12 stokjesfabrieken ? dat begrijp ik niets van
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Waar vind jij die stokjesfabrieken? Ik zie die nergens staan namelijk!
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die kan je verdienen met kastelen in het zand. De nieuwe bahamarama quest. Dat gaat dus niet over dit event.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  13. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Heb wel alles op voorraad. Kijk wel hoe ver ik kom met de gewassen en DI. Leuke prijzen ook voor de beginners.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik ga alles zilver doen ,van het goud en de diamant doe ik alleen de fases waar ik voorraad van heb.
    De m stekjes en m stallen vind ik wel een leuke beloning
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Leuk! :) Ik had gisteren al alles ingezaaid met suikerbieten, dus hopelijk levert dat lekker wat DI op.
    Nu net alles ingeslagen wat nodig was... met meteen een stuk armer, maar gelukkig had ik een paar miljoen staan :D
    Ik ga gewoon net als altijd alles proberen :). Gewoon omdat het kan en omdat het leuk is en een uitdaging xD
     
    dutchboy, tooske58 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    kom maar op met het event ik ben er klaar voor.
    ik laat het kaas niet van mijn brood eten;)
     
    dutchboy, popje4 en Ekeiram37 vinden dit leuk.
  17. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Ga alleen voor de gewassen van zilver.
    Zou graag de myst. stallen en bomen willen, maar ja......
    Geen pandafok vrij en weinig SV na laatste fokevent. Daarnaast geen sakurabloesem, geen kat en de hand van Bhoedda ook niet. Geen zin om mijn vergaarde BD daaraan op te maken... Jammer hoor.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Dit evenement ga ik niet redden dus. Mis een aantal van die bijzondere bomen, te weinig bd om het op de markt te kopen en ik heb de pandafok nog niet vrij gespeeld.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ga hier niet aan mee doen. Niet omdat ik het niet zou kunnen halen maar we gaan vrijdagochtend een lang weekend weg. Dan zou het het vrijdagochtend af moeten ronden en dat gaat mij niet lukken. Het is wel een leuke quest en mooie prijzen te verdienen. Succes allemaal
     
    dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb zojuist mijn normale bomen, de staken en een groot gedeelte van baha geoogst. De rest ga ik proberen te laten staan tot 14.00uur. Al moet ik wel zeggen dat ik dat heel erg moeilijk vind, vooral omdat ik thuis zit. Meestal check ik dan meerdere malen mijn boerderij.

    Dus eh.. wie er nog blikjes geduld voor mij in de aanbieding heeft en misschien handboeien zodat ik niet aan de pc zit ;) dat zou erg fijn zijn.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.