Praatgroep Operatie Kaas II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libelle37

    Libelle37 Forumleerling

    stuur maar berichtje en je krijgt er 1 :)
     
  2. Jannies

    Jannies Forumleerling

    zoals een beetje eerder gepost heb ik nog DI nodig...

    alvast heel erg bedankt aan de mensen die me er al eentje gestuurd hebben.
    Ik kom er nog steeds wat tekort en heb niet veel meer te oogsten...
    gaat er echt om spannen, wel heel erg spannend zo
     
  3. Mieke_D

    Mieke_D Junior expert

    Het is me gelukt! Ik heb er nog wel een paar bij moeten kopen, maar ik vond het echt te zonde om te laten lopen. Echt enorm bedankt voor de lieve mensen die me nog een d.i. stuurden!!! Als ik jullie ooit ergens mee kan helpen, hoor ik dat graag!
    En... wil iemand mij uitleggen hoe ik een niet-buur een cadeautje kan sturen?
    :)
    b.v.d.,
    Mieke_D
     
  4. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik ga het net halen :D:D
    heel erg bedankt iedereen, die op de valreep nog een paar drops heft gestuurd.
    ik hoef er nu nog maar 4 met alle akkers vol met tarwe (behalve de open plek, daar zelfs mais), dus dat gaat ruimschoots lukken,
    hoop ik ... :eek:
     
    Libelle37 vindt dit leuk.
  5. boerinnetje70

    boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

    Jammer ik kwam net 100 morgenrood te kort anders was ik nog wel een stukje verder gekomen
     
  6. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Als je de naam van iemand weet dan ga je naar het postkantoor en stuurt degene een mailtje.
    Vervolgens naar postvak uit gaan en daar het Vtje aanklikken van het verzonden mailtje.
    Onderaan het mailscherm komen dan groene balken met onder andere toevoegen als vriend.
    Wanneer je daarop klikt kun je gewoon je cadeautje versturen zoals je dat anders ook doet.
    Je net aangemaakte vriend vind je dan ook in je lijstje.
     
    Laatste bewerkt: 23 Maart 2015
    Libelle37 vindt dit leuk.
  7. Libelle37

    Libelle37 Forumleerling

    ter aanvulling; in het lijstje vrienden in de 2e tab in de postkantoor zelf. ;). Vriend aanvinken en dan kan je onderaan klikken op cadeau sturen.
     
  8. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Heb je die 7 al bij elkaar?
     
  9. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Mieke_D: voeg hem eerst bij de buren via het postkantoor (eventueel stuur je eerst een klein briefje en
    voeg je hem dan toe) dan pas kan je iemand een cadeau sturen.

    En helaas ondanks de wac heb ik de laatste level niet behaald. kwam ook net 98 morgenrood te kort. wel
    genoeg DI.

    En ik ben nu eens een keer blij met de mysterieuze stekjes. op bahamarama heb ik eindelijk een tamarinde
    en een johannesbroodboom. De rest is natuurlijk ook leuk maar had ik al, Palmboom, Pistache en een XL en
    een Carambola.
     
  10. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    joepie, op de valreep het toch gehaald!:D:D
    moest nog 1 kegel er bij kopen (meer kon ik niet betalen) en dat was precies genoeg.:D:D
    iedereen, die me heft geholpen, heel erg bedankt en iedereen, die het event ook net gehaald heft gefeliciteerd :D:D
     
    Libelle37, vinc05 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  11. Mieke_D

    Mieke_D Junior expert

    Super, dank voor de uitleg.
    Ik heb nog een paar te vergeven... stuur me maar een duifje!!!
    Mieke_D

    O... suf van me... event is over. :(

    Oh well... Nogmaals dank aan de gulle gevers!
     
    Laatste bewerkt: 23 Maart 2015
    Libelle37 vindt dit leuk.
  12. Jannies

    Jannies Forumleerling

    heb het net gehaald xD

    heel veel dank aan alle mensen die me hebben geholpen!

    heb de laatste DI nog bij gekocht, hoop maar dat de bioscoop de volgende dagen/weken wat wil werken, maar anders ook al m`n supervoer voor niks gebruikt, dus soms moet een boer al is een vervelende keuze maken.
    `t Is ook dat ik al die kameleon`s al had bijgefokt om die reservoir dinges te krijgen, want die komen zo slecht uit de materiaal kistjes...
    Zo nu maar snel m`n dure bonestaak rij gaan vullen ;)

    Heb wel al wat leuks uit de stekjes gehad, nu de rest nog zetten.
    Was op zich leuk event, maar de DI bedierven de pret hier wat.
     
    Libelle37 en robbiefarmer vinden dit leuk.
  13. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Het event is inmiddels afgelopen. Maar toch handig voor een volgende keer dat het nu lukt om een kadootje aan niet-buren te versturen.

    Gefeliciteerd aan iedereen die het gehaald heeft, of zijn doelstelling gehaald heeft.
    Jammer voor de degenen die het net niet gehaald hebben.

    Ik las van een paar boertjes die net niet genoeg eventgewas hadden. Volgende keer een pompoenjam of WAC gebruiken, ik wil er in noodgevallen ook wel 1 toesturen. Dan lukt het een volgende keer hopelijk net wel.
     
    Libelle37 vindt dit leuk.
  14. Libelle37

    Libelle37 Forumleerling

    Gefeliciteerd, iedereen die het gehaald heeft :D
    Op naar het volgende event!!
    De bahamarama bomen, moet ik nog doen, maar komt vanzelf lol... nu even rust :).
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  15. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    hoi laat even weten hoe lang de hazelnoten moet staan als je de veredeling hebt
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  16. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hoera, ik heb 6 zilver toch kunnen inleveren (snel effe op het werk geoogst);)
    Stiekem is niet prettig, echter in dit geval heeft het zich geloond.
    De bonenstaak is binnen, laat maar stromen die TEP's
    Bedankt buurtjes voor de gloeikegeltjes, zonder jullie was het niet haalbaar geweest.:D
     
    farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Toch maar goed dat ik vanmorgen voor de zekerheid toch nog eentje had gestuurd. xD
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik ben er net mee begonnen dus gaat nog even duren.Vroegrijp heb ik binnen die geeft een tijdverkorting van 12 %.Nu de duo mestliefde nog.
     
  19. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    heb net de 6 stekjes geoogst:
    1x kwee xxl
    1x loquat :DxD
    en 4x amandel XXL o_O:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.