Praatgroep Operatie Kaas II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

:D

Ik heb die bonenstaak niet gehaald met de kastanjes bedoel je toch?

Daxter1966 vindt dit leuk.
  2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Die met de kastanjes:inlove: geweldige bonestaak is dat .Helaas een cooldowntijd van 96 uur:cry:

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. goldtrix

goldtrix Gevorderde

Nog 87 gloeikegels nodig. Wie er eentje kan missen ... :oops:

4. Peetstop

Peetstop Gelegenheidsauteur

• Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je iets wil toevoegen of veranderen.
    Stuur maar een duifje. Ik kan vandaag nog een cadeautje weggeven.

Hey Goldtrix.
    Volgens mij ben jij een ex-buuv van me toch?
    Stuur me maar een duifje.

Laatst bewerkt door moderator: 22 Maart 2015
  5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Uit mijn Baha bomen kreeg ik 2 carambola's, 2 granaatappel waarvan 1 XL, 1 mango XL en een tamarinde en die had ik niet. Het event is klaar en ik heb nog een paar kegels over.
    Dubbelposten mag niet er moet altijd een bericht van iemand anders tussen zitten. Wanneer je nog iets in je bericht je wilt plaatsen en het komt er gelijk onder te staan zoals nu, klik je onderaan je bericht op bewerken. Als je dan je bericht hebt aangepast klik je op bewaar wijzigingen.

Je hebt al een waarschuwing gekregen zag ik net op pagina 15 pas op anders komt je dit op een ban te staan.

Laatste bewerkt: 22 Maart 2015
  6. owl.

owl. Levende forumlegende

Yes, heb het event afgerond xD. Dankzij de veredeling van de rozen kreeg ik voldoende drops, anders had ik het niet gehaald.
    En nu afwachten wat er uit de stallen en stekjes komt.

7. Peetstop

Peetstop Gelegenheidsauteur

Sorry. Wilde het corrigeren maar wist niet hoe. Zal het niet meer doen hoor.

8. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Zo handig dat veredelen. Ik heb en de hazelnoten en de uien veredeld en dan alleen de vroegrijp. Met alleen water maakt dat echt tijd uit.
    Geeft voor mij niks hoor maar het is zo sneu voor jou. Hoe je het doen moet heb ik je uitgelegd in het duifje succes

9. roodhaar

roodhaar Forumleerling

ook voor mij wordt het spannend, graag nog een paar gloeikegels deze kant op, alvast bedankt.

roodhaar

10. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

o_Ok ik heb het event klaar en nog gloeikegels over :D
    Voor degene die nog DI nodig hebben stuur me maar een duifje en de 1ste 7 zullen morgenochtend een gloeikegeltje cadeau krijgen!
    Voor nu lekker slapen...welterusten! :sleepy:

11. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

stuur mij maar ff een duifje dan stuur ik DI ...;)

12. Kaatje63

Kaatje63 Forumleerling

wie heeft er voor mij gloeikegels te geef?
    Ik kom er te kort! :-(
    Hartelijk dank! Kaatje63

13. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Dank je wel Daxter, ik ga ermee aan de slag!

Daxter1966 vindt dit leuk.
  14. di45

di45 Gelegenheidsauteur

pfff nog 19 gloeikegels. Vanmorgen al geoogst en mis er nog 19. Hopelijk red ik dat, maar dadelijk eerst naar de tandarts :-(, die vervelende tand eruit laten halen

15. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Nog 14 DI te gaan.....op hoop van zegen!

16. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

De DI zijn binnen bij mij, nu nog 1400 morgenrood en dan ben ik ook klaar.
    Met allemaal kwartveldjes en WAC moet dat met 1 oogst kunnen lukken.
    Was wel erg op het laatste nippertje dit keer :)

Als je nog een DI nodig hebt moet je even een duifje sturen, kan ik er een jou kant op sturen.
    Heb er vandaag nog 7 te vergeven.

farmermikkie vindt dit leuk.
  17. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Hier gisteren ook het event afgerond.
    Geluk bij het fokken van de panda's, maar ook pech: 2x overgeslagen en direct een bamboe panda gekregen. Maar uit 4 zenpanda's, weer 1 overgeslagen. Kreeg ik een babypanda, terwijl ik nog maar 1 bamboepanda nodig had.

schaapje52 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Op Baha kreeg ik de volgende bomen: 2x Carambola, Advocado xl, Papegaaiverenboom, Granaatappelboom en een Guave xl. :D

Bij de verblijven kreeg ik: Hamster, Vos, truffelboerderij geel en ja ja een kikker :D

farmermikkie, hendrika73 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

De wolf en de ooievaar willen maar niet op mijn boerderij komen.
    Ik had wel een struisvogel oranje, kalkoen oranje, egel en ?? (vergeten)
    Bij de bomen had ik een loquat blij mee, den XXL, appel XL, en de rest ook niet zoveel bijzonders.
    De bahamaramabomen moeten nog, moet eerst nog voldoende gewassen hebben, gaat me vandaag wel lukken.
    Voor de rest laat ik het event zitten, had niet zoveel tijd en zin om de hele boerderij om te bouwen.

20. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Dat is mazzel de laatste druppeltank kwam uit de hazelnoten. Dus de Trainer-kameleon blijft in de schuur. :D

_Jeanie_, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.