Praatgroep Operatie Kaas II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

nog circa 350 di's te gaan wie kan wat missen voor BoerrinAnnigje en Jenny262 alvast heel erg bedankt

2. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Van mij heb jij er eentje gekregen, van stranger... eveneens :music:

3. Peetstop

Peetstop Gelegenheidsauteur

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Heb dit event echt een beetje onderschat! Normaal haal ik het meestal ruim of net op tijd maar nu gaat het er om spannen of ik level 6 kan afmaken met nu nog zo'n 2000 morgenrood te doen en 133 DI te verzamelen (goud en diamant van level 6 kan ik zonder problemen afmaken, ironisch genoeg).
    Heb op 1 veld anjers met de hele mikmak erop staan en op de andere 2 morgenrood. DI's gaan echter het probleem worden, weet ik al.
    Als iemand dus nog een DI missen kan... dan heeeeeel graag (en alvast bedankt).

PS. Ik wil anderen ook wel een DI geven, maar ik weet niet hoe dat werkt als je geen buren bent.
    Wil iemand dat svp nog eens uitleggen?

Laatst bewerkt door moderator: 22 Maart 2015
  4. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ik wil dit morgen ochtend voor de eerste keer gaan doen maar kan iemand mij precies uitleggen hoe het moet: welke veredeling ik moet activeren en in welke volgorde alles moet.Ik maak zo op het eind liever geen fouten en ik moet dan nog ong.50 DI

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Daar zou ik dan niet mee wachten tot morgenvroeg.
    Heb je de supermestveredelingen van de rozen? Heb je de sloten vrij? Of de rozen daar al in staan?
    Als daar nu nog andere veredelingen in staan, ben je al te laat.
    Zo ja, dan moet je dus de witte onschuld en de stol eten en de bonenstaakrij activeren. Dan rozen zaaien op comfortvelden, water en supermest geven en kun je ze gelijk oogsten.

6. brenda-runia

brenda-runia Forumbeginner

Ik moet nog 200 DI, kan iemand mij helpen?
    brenda-runia

7. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Ik heb nu sm liefde en vroeg rijp aan staan. Is dat genoeg?

8. boerinnetje182

boerinnetje182 Forumleerling

Net niet genoeg kegels gekregen. Afronden wordt dus morgen. (moet er nog 2xD)

Andere farms zijn al gereed.

9. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

De uitslag van de raadselbomen 'Ghibli': citroenboom XL, abrikozenboom XL, eik XL, japanse esdoorn, pruimenboom XL en een citroenboom XXL, dat valt dus m.i. erg tegen...erg jammer!!
    Uit de stallen kreeg ik 2 kattenverblijven, wasbeerstal en een vossenburcht, ook hier valt het me tegen :(

Verder nog 40 DI te gaan en dan kan ik fase 6 en daarmee het hele event afronden.

10. .Jacqie.

.Jacqie. Gelegenheidsauteur

Ik moet nog ruim 100 gloei kegels, wie kan mij helpen?
    .Jacqie.

11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Event helemaal afgerond. Fase 1 en 6 alleen zilver gedaan. De rest vond ik zonder van mijn producten.
    Zojuist mijn bomen uit mogen 'uitpakken', maar ze vielen helaas erg tegen: 2 X vlier XL, citroen Xl, mispel, Japanse esdoorn en nog een xl boom waar ik niet heel blij van word. Had gehoopt op XXL bomen of nieuwe, maar helaas is mij het dit keer niet gegund :(

Iedereen die nog even moet, succes

Als je nog een DI nodig hebt, ik kan er nog 4 versturen voor vandaag en morgen weer nieuwe. Stuur even een berichtje!

12. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Uit de baha stekjes had ik een schroefpalm xxl, johannesbrood, granaat xl, pistache en 2x pistache xl.
    De eerste 2 heel erg blij mee.

Verder moet ik nog 110 di en 3000 morgenrood om het event uit te spelen. Kwamen een aantal dingen tussen waardoor ik een aantal keren oogsten gemist heb.
    Hoop dat ik het nog kan halen.

13. Gozertje

Je laat diegene die een DI wil ontvangen een berichtje (duifje noemen we dat) naar je sturen. Open dan in de stad het postkantoor. Open het bericht en vink het linksboven aan. Onderaan kan je deze persoon dan als vriend toevoegen. De persoon zoeken bij je vrienden, aanvinken en cadeau sturen. :)

Misschien zijn er nog andere mogelijkheden, ik doe het steeds zo.

14. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Normaal gesproken red ik het ook altijd sinds ik een hoger level hebt, maar de DI is echt een drama dit keer, en ik baal er stevig van, ik hoop dat ik het red maar ik ben er bang voor!!
    Dus als iemand nog een DI wil sturen, ben ik daar heel dankbaar voor.
    ik stuur altijd een kado terug

15. Gozertje

Stuur maar een duifje;)

16. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb ook nog duo mestliefde en waterliefde.Als je de bonestaak van het kastanjefeest activeert en een stol en witte onschuld eet zijn bij gebruik van supermest de gewassen direct klaar.Waterliefde heb je dan eigenlijk niet nodig.Duo mestliefde verkort de tijd met 6 % die mis je dan .Bij mij waren de rozen op comfort dus direct klaar ,zo heb ik binnen 10 minuten 160 drops binnen gehaald

schaapje52 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Het is gelukt :D Ik heb de bonenstaak en de biolab. :inlove:

Het event dus uitgespeeld. Alles weer omgebouwd en de bomen op Baha en de verblijven op de farm neergezet en nu tot morgen wachten wat er uit komt, spannend xD.

Ekeiram37, farmermikkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

Uit de baha stekjes kwam tamarinde :inlove:kumquat xxl , lychee xxl, 2x papaja xl en mandarijn xl.
    Met de eerste 3 ben ik erg blij:D

19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Daxter1966 nog bedankt :music:voor de tip van de rozen. Ik hoefde maar3x met grote velden te zaaien en had de di binnen. Ik was het van de rozen alweer vergeten. :oops:

Al met al had ik het niet verwacht dat ik het zou halen. De hele week met comfortvelden gespeeld en in de avond met grote velden en 1x met kleine akkertjes. Zelfs gisteren met grote velden gespeeld en vandaag de hele dag met kleine akkertjes. Wel alle dagen een wac gebruikt.

-Coco1968- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

Ha Schaapje ik stuur je in het vervolg als een event start wel een duif met de tekst rozen:D
    Ik liep zelf achter met de drops maar wist dat de bonestaak binnen de korste keren het verschil zou maken;) Ik ben nu hazelnoten aan het veredelen is weer eens wat anders dan rozen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.