Praatgroep Operatie Kaas II

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Zo om 12:00 uur kan ik voor de laatste keer oogsten, dan zijn alle event gewassen binnen.
    Nog 212 drop items te gaan. Ik denk dat fase 6 zilver er niet in zit deze keer.
    Ondanks alles een super leuk event.

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Jammer. je hebt geen veredeling van rozen of een ander gewas dat je met supermest behoorlijk snel kunt oogsten?
    Als je om 12 uur grote velden legt en dan lange gewassen met supermest doet, heb je een aardige kans het nog wel te halen.
    Daarnaast de kortere oranje en rode stallen (dus wat vanavond nog wel weer klaar is, en morgenvroeg nog een keer) en xxl bomen in de namiddag erop. Of als je veel bomenmest hebt, om 12 uur en dan turbomest geven.
    Het is wel net de bonenstaak die je steeds weer TEP geeft.

3. dannyelst

dannyelst Gevorderde

hallo medespelers,

ik kom zoals het er nu naar uitzie gloeikegels tekort. Wie wil en kan mij helpen
    alvast bedankt
    dannyelst

4. venlo1

venlo1 Gelegenheidsauteur

o_Ok ik kom straks gloeikegels tekort. Was de eerste in ons gezin die de maanbloem compleet had. Net de laatste lading morgenrood geplant. Dus de gewassen gaan wel lukken. Alleen de DI absoluut niet.
    Had afgelopen nacht speciaal lange gewassen gezaaid in de hoop meer DI's te vinden. Maar helaas, ik mis er nu nog 220.
    Dus als iemand DI over heeft, hou ik mij graag aanbevolen.

5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Gewassen compleet nog 15 DI voor fase 6 dat moet vandaag wel lukken. Daarna ff kijken wat ik met 6 goud ga doen ik heb nog 1 druppeltank nodig.
    Stekjes waren helaas niet super, Vijgenboom Xl/2x Pistache XL/Pistache/Granaatappel XL/Papegaaiveren. Allemaal bomen die al op mijn eiland staan.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  6. Mieke_D

Mieke_D Junior expert

:(

En WEER een event dat ik wss niet ga halen omdat er niet genoeg uit de grond komt! Ik moet nu nog 225 gloeikegels hebben en ik krijg er mondjesmaat maar wat uit. :( Zelden problemen met het leveren van de producten maar geregeld loopt het in de soep doordat er te weinig uit de grond komt, iets dat je niet in de hand hebt. Frustrerend hoor! En ik zie dat ik niet de enige ben. Lijkt wel of het zo gepland wordt???

:(
    Mieke

7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event afgerond:), iedereen die nog bezig is veel succes.

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Het is wel een moeilijk/ervaren event. Als je kijkt dan heb je 900 di nodig in 6 dagen, dat is meer dan normaal. Is 150 di per dag en dat is een hele klus om dit elke dag bij elkaar te sprokkelen.

Ik heb er nog 155 nodig voor fase 6. Ik heb de hele week met comfortvelden gespeeld en nu met kleine veldjes voor de laatste 6500 gewassen. Dan valt het mij niet tegen met de drops. Ik moet nu hopen dat ik de di binnenhaal met de event gewassen.

Ekeiram37 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  9. rolduc16

rolduc16 Gelegenheidsauteur

Je bent inderdaad niet de enige als ik de vorige verhalen lees.
    Ikzelf mis nog 185 DI voor level 6. Zeer waarschijnlijk zal ik het dus niet halen. Had vannaacht al extra lange gewassen geplant, in de hoop op extra DI. Maar het wil deze keer niet echt lukken.
    Inderdaad dus hopen op mede-boertjes die al klaar zijn en ons willen steunen met extra DI.

10. ine1960

ine1960 Actieve auteur

Het is wel een troost als ik lees dat ik niet de enige ben. Maar van de andere kant ook heel erg frustrerend, zeker als je leest dat er al boeren bij zijn die een paar dagen geleden al helemaal klaar waren.
    Zelf mis ik nog 173 DI voor level 6. Vannacht had ik 2 velden rozen, 1 veld lelies en koffie op Bahamarama. Daar kwamen in totaal 69 gloeikegels bij uit de grond. Een snel rekensommetje leert mij dus, dat ik straks nog ongeveer 35 DI tekort kom. Dus als iemand nog een kado over heeft, graag....
    Zelf kan ik nog 5 kadootjes weggeven.

11. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Nog 6000 eventgewassen en nog 141 DI te gaan voor de staak. Er nog even hard een trekken en dan zal het morgen nog wel binnenkomen, heb vol goede moed. Voor de mensen die klaar zijn; gefeliciteerd!

12. weebee1967

weebee1967 Forumleerling

Als ik de mogelijkheid had...dan bied ik ze aan op de markt gloeikegels te koop!!!.....dat zal lekker lopen met mijn wolf gekregen uit de stallenbouwer als waakhond, heb ik mijn reisje naar het koraalrif er dan vast wel snel uit :D

Ekeiram37 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

Dan kwam ik effe bij je shoppen xD

14. kiny53

kiny53 Forumleerling

ik ook , want het schiet niet op met die di , ik haal het echt niet meer

15. weebee1967

weebee1967 Forumleerling

Het idee is geboren..liever een vette pot met duiten via de markt :music::music:dan de weinige eeppeetjes voor de inruil na het event...ik heb er nu al 100 over o_O

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

Als je deze 100 kon verkopen dan kan je rentenieren :p

Daxter1966, bjorke-annika en weebee1967 vinden dit leuk.
  17. goldtrix

goldtrix Gevorderde

Hm, ik moet nog 9500 morgenrood inleveren. :oops:

Daxter1966 vindt dit leuk.
  18. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Oei Buuf dat is best nog veel-.-Ik stuur je zo een wac.

katbla en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. john-j

john-j Forum-hertog

ook ik kom nog di te kort.
    Ik moet er nog 150.
    mvg john-j

20. owl.

owl. Levende forumlegende

Moet nog zo'n 144 drops en nog ruim 6000 morgenrood :wuerg:
    De morgenrood is aan het begin van de avond binnen en dan ben ik benieuwd naar de drops.
    Maar dan heb ik de veredeling van de rozen (met supermest,ambachtsproducten enz.) nog achter de hand,
    denk dat het dan wel gaat lukken met de drops :music:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.