Praatgroep Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 18 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Super ver hoor! Succes. Ik hoop dat je het gaat halen. :music:

boesje46 vindt dit leuk.
  2. pino460

pino460 Forum-hertog

Zo de rode panda (oranje) is binnen 46 keer gespeeld en 996 punten en we zien wel waar ik strand met de klittenband gooien .

Laatste bewerkt: 22 September 2018
    boermars, boesje46, _Jeanie_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

1020 punten over de helft vannacht lange plantjes erop drops verzamelen

4. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Wolkenrij is binnen. Heb 31x gespeeld en ben beland bij nr 48 met 666 punten. Gaat niet hard als ik het zo lees van anderen hierboven maar ben nu al tevreden :) Leuke tussenprijzen, ik probeer de oranje upgrade van de Rode Panda te krijgen, zien of ik zover kom :D .

boesje46, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. schaapje52

Hier nu 40 x gespeeld en 862 punten. Ben nu bij nr 58.

-freedom5555-, _Jeanie_, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik ben nog druk bezig om de wolkenrij te halen, tot nu toe 24x gespeeld. Ik zit ruim in de drops en krap in de gewassen, omdat ik van de week een aantal keer langere tijd niet op de farm kon en toen lange gewassen heb gezaaid. Straks nog 1x oogsten met de knechtencoupon die er nu opstaat. De rest moet dan te halen zijn met grote akkers, want de coupons zijn bijna op.

boermars, boesje46, _Jeanie_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Lieve

Lieve Halfgod

Dan gooi jij best veel raak met een gemiddelde van 21,55 ik kom nu aan een gemiddelde van 19,85,
    dus heb op 40 keren spelen 794 punten
    Ik kan er ook geen 5 na elkaar spelen, werkt echt op mijn zenuwen dus doe ik al per 2 en dan een grote pauze
    Nee dit event is niks voor mijn volgende keer doe ik niet mee, kan het toch niet uitspellen en de vliegend-hertstal was echt wel heel welkom geweest

boesje46, _Jeanie_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. familiedewijs

familiedewijs Junior expert

als het ruilen is wil ik je wel een vliegend hert geven hoor

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  9. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Nu 37x gegooid en heb 782 punten. Mijn doel is om de oranje rode panda te halen. :music:

boesje46, schaapje52 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  10. schaapje52

Het is gelukt. De oranje rode panda is binnen. :music:

Nu 46 x gespeeld en 994 punten. Sta nu bij nr 64. De kc is afgelopen, dus nu over naar grote velden. Ik heb nog aan gewas 3770 is de schuur maar de di blijft nu echt achter. Maakt niet uit, ik ben super blij en zo leuk dat ik ook eens echt mee kan doen met een event en voor mij doen al ver ben gekomen.

Iedereen nog veel succes.:music:

catootje65, hendrika73, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

38x gespeeld en ben bij nr 56 met 816 pnt. Een tip voor de mensen die ook wel eens een drankje drinken op een zaterdagavond.. Ik zou het spelletje niet spelen met een alcoholistische versnapering achter de knopen:music:, ik kan je verzekeren dat het dan niet zo goed gaat en dat je dan denkt: Ha, de volgende gaat wel goed! Ha, dan de volgende... oh.. volgens mij moet ik het maar niet doen nu xD.

boesje46, herma1234 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

942 punten 43 keer gespeeld, gemiddeld 21.9 punten per keer gaat goed.

hanweij zei:
    Nu 4x gespeeld. 1x 20 en 3x 22 punten.
    Bij een krakeling aan de buitenkant druk ik snel op de muis als de buiten cirkel van de gele roos de krakeling raakt.
    Bij een krakeling aan de binnenkant druk ik snel op de muis als de binnen cirkel van de gele roos de krakeling raakt.

Deze tactiek gebruik ik ook en werkt zeer goed moet ik zeggen. ;)

Wel zonder alcoholische versnapering natuurlijk xD

-matthias1952-, _Jeanie_, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. schaapje52

Ik doe het ook zo en werkt prima. In de eerste paar keer gooien ging ik vreselijk de mist in, maar nu gaat het super goed. Ik zit nu met 46x gooien op 21,60 gemiddeld.

_Jeanie_ en boesje46 vinden dit leuk.
  14. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Tot nu toe 55 gespeeld mijn gemiddelde is 21,92 en 1206 puntjes het einde is in zicht om de 100 te halen .

15. boermars

boermars Forum-hertog

Hoi ik heb de wolk gisteren gehaald.
    Nu inmiddels 45 x gespeeld en 952 punten.
    Dacht door te gaan tot de cavia, is het dus een rode panda pffff hahahaha
    Ik ga in rustige modus nu verder, no stress, good luck all!

hendrika73, _Jeanie_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Wolk is binnen en heb nu inmiddels 45x gegooid en 984 krakelingpuntjes gescoord, dus prijs 63 is binnen. Een gemiddelde dus van 21,87 per beurt. Denk niet dat ik alles zal kunnen behalen, alhoewel de tijd van het eventgewas beter past bij mijn werkdagen... heb toch een paar kansen gemist om te oogsten en zaaien:music:

boermars, _Jeanie_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. Lieve

Lieve Halfgod

Dat is zeer lief van jou Dank je wel

18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Gisteravond 200% bonus aan het rad dus vannacht 2 velden Valeriaan met SM voor extra DI.
    En andere veld wereldbloesem dus dat schoot lekker op inmiddels op 1384 pnt .
    Met 48uur te gaan begin ik te denken dat het gaat lukken .
    Het dart gemiddelde zit op 21,3 dus helemaal prima

Veel succes nog allemaal;)

19. fairie

fairie Commandant van het forum

Voor mij morgen een verassing hoever ik ben. Nog geen tijd gehad. DI's heb ik genoeg staan en gewassen nu ruim 12.000. Ben al tevreden als ik de bonenstaakrij ga halen. Verder zie ik het wel.

20. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier staan de laatste eventgewassen erop. Geluk gehad met een 24 uurs 100% oogstbonus, anders had het nog een dag geduurd.
    Dus vanavond laat weer over op normaal gewas.

Ik vond het darten niet zo prettig, maar toch een gemiddelde van 21,55.

_Jeanie_, Reggaefeeks en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.