Praatgroep Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 18 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Heel veel sterkte Maansteen....o_O

    Hallo all,
    Helaas quest krijg ik niet af iedere dag drie keer geoogst maar:cry:
    Ik ben tot en met 82 gekomen 1400 punten
    S6 iedereen nog en gf als je het gehaald hebt
    Teveel gewassen voor drie velden dan moet je gewoon supermest gebruiken 36000 pfff
    Gr Tineke
     
    maansteen8 vindt dit leuk.
  2. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    83 x gespeeld en klaar. Pff, het was flink aanpoten:oops:
     
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    84 keer gespeeld en behaald. De DI waren deze keer geen probleem, heb dus het hele event alleen maar eventgewas gezaaid. De bijzondere bomen en fabriek ed laten staan. o_Ok een keer via puffin geprobeerd te gooien, maar daar ben ik snel mee opgehouden. Dat werkte voor geen meter bij mij
     
  4. farmhouse10

    farmhouse10 Junior expert

    Bijna gehaald helaas kom ik dropitems tekort heb er nog 100 nodig .
    Heb nog 2velden event gewas dus hopen maar eigenlijk weet ik al dat het net niet lukt .
    Zo dichtbij echt jammer en toch ook een beetje balen dat het op di misgaat :cry:
     
  5. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Was er gisteren al mee gestopt, meer dan tevreden met wat ik behaald heb. Ik heb 54x gespeeld en ben met 1166 punten bij nr 72 aangekomen. Heb een gemiddelde van 21,59. Leuk event, goed te doen vond ik!
    Vond de DI trouwens zeer ruim afgesteld dit keer, ik heb nu nog 497 DI over.
     
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ging vanmorgen niet echt lekker bij mij. Per ongeluk 1 veld ingezaaid met eventgewas. Ik zat nog te denken geen eventgewas en wel het gewas waar ik mee bezig was. Oeps, toch iets te snel. Gelijk geprobeerd uit te loggen maar het was al te laat. Dan maar 4x gooien i.p.v. 5x. Oke. Met maximale puntenaantal kon ik stap 56 halen. Bij de laatste (denk toch van de zenuwen) niet helemaal goed geklikt en 20 punten gehaald i.p.v. 22. Jammer, scheelt wel een hoop TEP. Mijn eindstand door mijn foutjes is dus dat ik ben blijven hangen op level 55. Ik ging in elk geval voor de bonenstaakrij en die heb ik. De rest is een leuk extraatje.
     
  7. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Hoezo op de valreep.Zojuist het spel afgerond, 600 bloesem over, en net daarvoor plus één gewas gedraaid.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier 22x gespeeld en 1336 punten behaald sta nu voor nr 80. aardig goed gedaan vond ik zo zelf de 2 bijzondere bomen binnen en de 2 bijzondere upgrade stallen binnen. was een leuk spel
     
  9. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    update: ik kreeg toch meer DI dan normaal. Leek me ook logisch.
     
  10. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik heb het event vanochtend afgerond met 30keer darten en heb de wolkenrij binnen
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Volgens mij klopt 22x spelen niet. Je kan maximaal 22 punten per keer halen. Ik vind wel dat je heel ver bent gekomen tot 80. Een mooie eindstand. Gefeliciteerd.
     
  12. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    idd zie dat ik een foutje heb getikt ik heb 62x gespeeld en het geluk gehad dat ik bijna elke keer de 22 punten binnenhaalde, soms ook een keer 20 punten maar ik ben zeer tevreden
     
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    De dropjes vallen random, dus op een vol veld met kwartveldjes kan de ene keer meer vallen dan de andere keer als de omstandigheden precies gelijk zijn. Er valt nooit precies hetzelfde aantal...:music: Dat betekent dus dat je niet meer dropjes hebt gekregen omdat je SSM hebt gebruikt..
     
  14. john-j

    john-j Forum-hertog

    ook ik heb het niet gehaald te veel gewassen en te weinig di.
    terwijl ook lees dat er mensen zijn het alleen event gewassen hebben gedaan en daar voldoende di uit kregen.
    Vond/vind het ook erg jammer dat er geen compensatie was ivm de problemen die er waren.
    ik raak zo wel steeds minder gemotiveerd om mee te doen terwijl de prijzen wel goed waren als je tenminste bij nr 100 kwam.

    mvg john-j
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.