Praatgroep - Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke1948

joke1948 Forum-baron

hier ook.

José

blackscorpion64, eevee60, lonnie57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat moet inderdaad nog aangepast worden. Dank je wel:)

3. marknicole

marknicole Forum-overlever

Hier ook.

José

blackscorpion64, eevee60, lonnie57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Wolk geactiveerd, wel met spieken op de tablet. ;)
    Ga nog ff door voor de extra's.:music:

blackscorpion64, eevee60, lonnie57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Wow, ik kreeg 1 hele turbomest uit m'n kist! xDxD

6. Lieve

Lieve Halfgod

ik ben er nog niet zit in het vak 490 spijtig dat je niet kan zien hoeveel je daar nog moet of al gedaan hebt ja het kleurt wel groen maar exact ? zal wel outfit over hebben naderhand denk ik

7. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

Ja, dat heb ik hetzelfde. Ik zit nu in vak 315. drops genoeg en nu heel hard bezig met eventgewas. ik heb op alle drie de velden kwartakkers liggen en gebruik WAC. Dag en nacht. Want ik heb wel genoeg drops. Met nog 51 uur op de klok gaat mij dat wel lukken :music:

8. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Tot nu toe maar 1 foutje gemaakt, maar dat komt door mijn Rechterwijsvinger, die heeft ADHD en zat er naast, maar luisterde niet en klikte.
    Die tip van Coco werkt - muntjes op de plaatjes - werkt als een tierelier. Straks 3 bestellingen en ik heb nog aardig wat pollepels en als je die toch hebt......
    Weet niet of ik het ga halen, zie wel. En toch vind ik die taarten makkelijker ;)

9. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ja Lea, meer EP... maar toch niet sneller?o_O

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee alleen meer ep, niet sneller.

11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het was niet mijn tip. Boven mij zei iemand dat te gaan doen, en het leek mij ook wel prettig. Ondertussen ben ik toch met pen en papier bezig. Het was even wennen, maar ik heb overal weer verschillende eerste letters voor.

12. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Event gehaald . Ik schreef alles op met 2 letters . Wel iedere keer een pollepel gebruikt maar daar heb ik meer dan genoeg van .
    Ik draai het laatste gewas erdoor en dan stop ik ermee .

-mikmak-, blackscorpion64, eevee60 en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Nog 7 outfits te gaan voor de wolkenrij (als ik geen fouten maak bij de reeks van drie bestellingen). Gewassen al binnen, maar die schortjes... Dadelijk naar een feestje, dan zijn de dieren en bomen waarschijnlijk wel klaar als ik thuis ben.

14. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier het event afgerond. Maar ga nog ff door. Voor de extra prijsjes.

15. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event ook klaar:) ben nu nog even bezig voor de extra prijsjes:)

16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier nog zo'n 15 te gaan, moet lukken. de drops lopen voorlopig nog voor.

17. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Moet het laatste stukje nog, moet nog even wachten totdat de drops binnen komen. Hoop deze in 6x klaar te hebben, anders moet ik nog iets eventgewassen bij planten:sleepy:

18. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

o_Ops dan. Voor diegene die de tip heeft gegeven met de muntjes, Hartelijk dank het gaat heel goed, zoals eerder vermeldt 1 foutje, maar dat was niet de schuld van mijn brein en de muntjes. Ik zou eigenlijk ook met papier gaan werken, maar na 1 keer met de muntjes heb ik dat laten varen.
    Mijn pollepels bewaar ik voor de drie bestellingen. Ik gebruik een A4tje met 3 afbeeldingen, appeltje eitje. 8)
    Toppie

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hier bijna klaar. Ik had eerst alle gewassen achter elkaar door binnen gehaald, omdat mijn knechtencoupons bijna op zijn. Daarna alles vol gezet met stallen en bomen voor de drops. Die heb ik nu genoeg, maar toch 4x fout gegaan met het spel (2x zelf fout geklikt en 2x blijven hangen). Dus nu toch nog wat gewassen erbij draaien, dan kan ik vanavond afronden.
    Ik denk dat ik de komende dagen kijk hoeveel drops ik overhoud en misschien gooi ik dan nog wat gewassen erop om de laatste drops op te maken en nog even door te spelen voor kleine prijsjes.

20. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Hier kan ik nu pas beginnen met inleveren...heb nu 27 stuks dus kijken hoever ik kom.....:p..heb het weekend geen wifi gehad..:wuerg:...

edit: vakje 315 bijna vol...zit nu zonder

Laatste bewerkt: 24 September 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.