Praatgroep - Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marknicole

marknicole Forum-overlever

Gewoon doen wat nodig is, en maak je niet te druk.Ikzelf heb er een hard hoofd in of ik het haal.2 plaatjes onthouden , althans een opschrijven, dat gaat nog net, dus straks 3, ik zie het wel.Het zou de eerste keer zijn dat ik het niet haal. Maar ik hou de moed erin.

2. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Wat voor dieren had je op staan dan?

3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ben jaren premium geweest ...en dat ook wel gedaan..maar ben nooit omgekomen in de drops..
    Nu dus geen premium meer ..heb er geen 8 euro per maand voor over:music:
    en wat schets mijn verbazing...de drops zijn gewoon hetzelfde als altijd:wuerg:

Wat wel scheelt is dat je die bekers van de tentoonstelling en de veeteelt boven in de boom hebt staan...
    Waar je, je bomen neerzet maakt niet uit...en krijg nu zelfs veel meer DI uit gewone bomen en stallen ...dan uit de xxl versies..

Ik denk nog 4 bestellingen dan ist hier klaar...had per ongeluk het verkeerde drankje geserveerd...ik zag het al dat het fout ging..
    jammer dat je dat dan niet snel kunt herstellen...-.-

4. voesje

voesje Oudgediende

volgens mij moet ik nog 33x de perfecte score halen. Dat gaat lukken met het uitmuntende geheugen van mij........n telefoon:p

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het maakt voor de drops niet uit of bomen op de woelige weide of open plek of hoofdakker staan.
    Op de open plek krijg je wel iets meer ep voor je bomen en stallen, dat is wel meegenomen.

6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Zo doe ik het ook... en de drops blijven bij mij nog het eventgewas voor...xD heb nu het grootste vak van 525 bijna klaar. Dat moet vanavond nog wel lukken. En dan morgen de twee laatste vakken... moet mogelijk zijn:p

7. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Hier de wolkenrij ook gehaald.
    Bedankt buurtjes voor de drops.

Groetjes en succes iedereen die nog bezig is.

ienemienie, eevee60, farmermikkie en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

ik ben nu ook klaar en heb nog 1 keer te oogsten
    wolkenrij is al actief

jennie79, ienemienie, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Oké bedankt want ik had ze net allemaal op de hoofd akker geplaatst!
    Ik hoop dat ik morgen een aantal stappen ga maken. Event haal ik niet denk ik. Heb nog nooit een event uitgespeeld

En wellicht nog een domme vraag..... wat is WAC?

Laatste bewerkt: 23 September 2017
    eevee60, -matthias1952-, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Borkie

wortel appel chutney... geeft +2 gewas :p

en het lukt nog niet echt om niet te dubbelposten, hé?xD

11. Heb um aangepast toch? Had um eerst in 2 staan maar die Andre heb ik verwijderd.
    Oh ja die wortel appel chutney heb ik vandaag ontdekt!

eevee60, -matthias1952-, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. garfield43

garfield43 Forumleerling

Ja, op de open plek, dat is het bos. hier groeien de bomen ook sneller...ik weet even niet hoeveel.
    Ik heb altijd het bos, helemaal vol met XXl.

13. Borkie

Nooit gemerkt dat de bomen sneller groeien op de open plek...o_O is dat wel zo?
    Ik vind de open plek veel handiger voor gewassen, omdat je water gratis krijgt daar...:p

blackscorpion64, eevee60, voesje en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

je krijg wel een ep-bonus voor bomen en stallen/werkplaatsen op de open plek

blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. Huh? Echt?

16. enk52

enk52 Levende forumlegende

De extra weide (Open Plek)
    De extra weide heeft nu meer ruimte voor alle soorten items. En heeft een aantal magische eigenschappen.
    Door de rivier die er is hoef je hier geen water te kopen voor je akkers en stallen, dit is gratis, maar je moet het wel zelf geven.
    Tevens heeft dit een magisch effect op je stallen, fokstallen en bomen, je ontvangt daarvoor extra EP

17. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nog 31x maximale score voor de boeg.
    Als ik me niet heb vergist dan is dit de laatste keer dat ik gewassen heb staan.
    Daarna stallen en xxl bomen erop.
    Speel nu op 2 velden gewas en 1 veld xxl bomen en stallen.

blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. mentorboerderij

mentorboerderij Gelegenheidsauteur

Hallo Enk,

Ik denk dat de fokstallen wel uit die SpelFAQ gehaald mogen worden, aangezien die tegenwoordig niet meer op de akker staan maar in het hotel. Of geeft het hotel op de open plek ook meer ep dan op andere akkers? Dat zou wel interessant zijn.

blackscorpion64, daisy17858 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. voesje

voesje Oudgediende

Wow, weer wat geleerd, heb ik ook nooit geweten. Ik zet er ook altijd lange gewassen op vanwege het gratis water...Nu toevallig voor het event stallen. Ik ga ze laten staan daar:D

20. harriejose

harriejose Forum freak

Niet verwacht maar toch gehaald. Zonder hulp en zonder camera.Schouderklopje voor mezelf.
    José

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.