Praatgroep - Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Zo de wolk staat hier aan :) Had mazzel dat ik +1 oogst draaide aan het rad en dus echt precies genoeg had om het te halen. Alleen had ik dus zonder nadenken het veld waar ik bomen op zou zetten ook voorzien van eventgewas en di is op dus morgenvroeg maar neerzetten zodat ik toch nog even wat meer kan serveren voor de kleine prijsjes.
     
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik heb XXL omdat ik die 2 x kan oogsten.
     
  3. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik ben nu bij 90 beland. Heb nog 14 schorten klaar staan.
    Pollepels genoeg in de schuur.
    Morgen maar een tellen hoeveel gewassen ik nog nodig heb.
    Ben nu al de tel kwijt.:wuerg:
     
  4. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    nu op de helft van de drops en heb nu 4000 gewas
     
    Katinka1700, eevee60, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    aan het begin van het event voor de beginoogst de langste bomen met desnoods turbomest, tijdens het event zelf de xxl bomen.
     
    Katinka1700, jennie79, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Gewassen heb ik voldoende op voorraad. Merk wel dat de mutsen meer zin hebben om uit de grond te komen dan de schorten.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De drops zijn bij elkaar, het eventgewas na de volgende oogst ook.
    Ik moet nog beginnen met diners maken, misschien vanavond maar, dan hoef ik meteen niet te koken hier :p

    Ik maak nog een beetje extra gewas, maar ik ga niet echt fanatiek verder als de bonestaakrij binnen is.
    Misschien blijf ik de drops wel op maken, zoiets denk ik te gaan doen.
     
  8. ik heb genoeg Bergcentaurie om een aantal keren te spelen maar ik heb geen koksmutsen......:-(
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan moet je zorgen voor stallen of bomen op de velden.
     
    Katinka1700, daisy17858, riekje111 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ik ben hier bij de uitbreiding gevorderd tot ongeveer 315 maar snap er niets van hoever ik ben. Staat in elk vak de hoeveelheid die je moet halen voor dat vak? Dan moet ik nog een heleboel volgens mij en ik dacht toch dat ik al heel wat gedaan had. Schiet niet echt op volgens mij terwijl ik toch al dacht een eind te zijn maar goed we zien het wel. Ik ben een beetje event moe en maak me lang niet meer zo druk om een event te halen begin soms zelfs een beetje een hekel aan de farm te krijgen. Geen goed teken:(:(
     
  11. bedankt voor de tip! :p
     
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, ieder vak begint weer bij 0.
    Maar we hebben nog 4 dagen.
     
  13. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Wij komen er nu net achter dat de wolkerij wordt uitgebreid met een kist en deze kist bevat mooie prijzen, waar je veel aan hebt.
    Waarom is dat niet direct bij het begin van het event bekend, want nu kunnen we de wolk never nooit meer halen. Als we dit direct hadden geweten, hadden we wel tijd genoeg gehad.
    We hopen dus dat deze kist ook bij de vraagtekenkist ondergebracht gaat worden, want anders wordt hij mooi door onze neus geboord.
     
    Katinka1700, daisy17858, omahenny en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Waarom zou je nu niet meer kunnen halen ...Tis pas vrijdag ...
    kweet niet hoever je bent ..maar zo ongeveer met 2 velden kwart akkers en 1 veld bomen/stallen moet het in 3 dagen te halen zijn..
     
    Katinka1700, daisy17858, riekje111 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. bepsels

    bepsels Forummeester

    Dit is gistermiddag bekend gemaakt. Het event duurt toch nog een paar dagen? Wellicht dat het nog haalbaar voor je is.
     
  16. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ik had vannacht op het veld waar ik in wakkere staat het eventgewas heb, bomen neergezet, XL en XXL, maar ik vond het aantal drops toch zeer teleurstellend, 13 stuks. Ik ga er voor vannacht stallen op zetten. Heeft iemand nog een leuke suggestie?
    Ik heb zoveel fouten gemaakt dat ik niet denk dat ik de hele wolkenrij ga halen, maar ik doe mijn best.o_O
     
  17. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    ik heb de hoofdakker en woelige weide voor het eventsgewas, en de open plek voor bomen en stallen
     
  18. jennie79

    jennie79 Forum freak

    ik zou voor de bijen kameleon of kikker stallen gaan aangezien we die nodig gaan hebben
     
    Katinka1700, daisy17858, riekje111 en 6 anderen vinden dit leuk.
    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Ik denk dat ik het niet ga halen. Maar wat ik haal is mooi meegenomen

    Waarvoor weet je dat? Komt er weer een nieuw event?

    Ik heb een kwart akker met stallen en de rest gewassen en bomen. is het raadzaam morgen een heel akker vol te zetten met stallen?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 23 September 2017
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, om dat vannacht te doen is raadzaam. En dan morgen op alle velden 2x eventgewas zaaien, en daarna weer stallen en xxl-bomen erop.
     
    Katinka1700, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.