Praatgroep - Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier nu overal weer stallen opstaan. Ik hoop dat die morgen weer redelijk drops geven. Morgenvroeg gauw alles verwijderen en op kwartveldjes met WAC aan het werk. De stallen zijn duidelijk minder dan wat ik er gisteren op kon zetten, toen ben ik om 10 uur s'morgens al begonnen met lange stallen.

    Eindstand vandaag 152 en 129 met 42 lepels. Dat is dus al voldoende voor 30x spelen. En alle lepels komen uit eventgewas, ik denk dat ik die dus ook maar gewoon ga gebruiken. Extra tijd toch wel prettig
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Ik denk dat als ik dat ga proberen er rookwolken uit mijn P.C. komen
     
  3. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Het geldt natuurlijk GELUKKIG niet voor iedereen, als je Farmarama speelt heb je geen tijd om verslaafd aan zo'n mobieltje te zijn, je al moeten kiezen, ;)
    Ik denk dat we allemaal wel moeten, straks kun je alleen maar betalen met een smart phone ook al wil je niet.
    Afijn, dat muntje vind ik ook wel een supergoed idee, denk dat ik die ga uit proberen. Bedankt voor de tip :D

    Heppie burtdee :music:
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2017
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb afgelopen nacht stallen van geleedpotigen, amfibieën en reptielen opgezet op de farm die ongeveer 12 uur duren. Dit heeft mij 74 koksschorten en 51 koksmutsen opgeleverd. Staan nog een stuk of 15 oranje bijen die toch iets langer duren dan ik had berekend...
    Totaal 176 koksmutsen en 225 koksschorten... das mooi in balans met de verhouding die in de molen nodig is, 4 staat tot 5;)
    Heb daarvan nu 8 outfits gedraaid en nog eentje kado:inlove:
    Nu weer eventgewas gezaaid... zodat ik straks meer outfits kan draaien:music:
     
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb mijn bomen en stallen gewoon laten staan en heb nu 16 koksoutfits, zal op deze manier wel iets langer duren om de eventgewassen binnen te krijgen maar hoop dat alles een beetje in balans blijf. Straks maar een aantal keer spelen en kijken hoe dat gaat;)

    Update; ben al met het laatste stukje van het eerste deel bezig, tot nu toe nog foutloos:music:
     
    Laatste bewerkt: 21 September 2017
  6. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    Hier een domme boerin. Druk met werk geweest en niet goed gelezen. Had netjes lang gewas gezet en heb dus nu heel veel pollepels :(
    maar kijken hoe het gaat lopen en of ik het ga halen. Verder iedereen veel succes met het event!
     
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier gaat het ook goed, heb nu eindelijk door hoe ik op de tablet de foto gelijk weer zie. Met de extra tijd van de pollepels gaat het super goed. Tot nu toe foutloos.
    Net als alle andere events geen farm verbouwd drops komen aardig binnen.
     
  8. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Inmiddels met het tweede deel begonnen. De drops zijn nu op. Nog 3 keer alle velden zaaien en dan gaan de stallen/bomen er weer op.
     
  9. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ben toch maar van strategie veranderd, geen drie velden eventgewas, maar 2 velden eventgewas en 1 veld bomen 12:00 XXL zodat ik deze 2 keer kan oogsten. Even aankijken of dit een goede verhouding is.

    Iedereen veel succes. ;)
     
  10. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Net ook geprobeerd, maar dat lukt niet zo snel moet ik eerst weer de beveiliging doen om mijn foto terug te zien :cry:
    Afvinken ook een probleem, ging met de taarten Super. Het lijkt wel of de tijd veel sneller afloopt.
    Dan ga ik het toch nog eens proberen met mijn mobieltje :p
    En als dat niet lukt ga ik op mijn geluk af :inlove:.
    Wat een event je moet er deze keer echt heel wat voor doen. En dan praat ik dat je alles weer moet om te gooien van gewas naar stallen of bomen.Zeker als je het zonder je knechten moet doen. Nou ja niet mee doen vind ik ook jammer dus we tobben lekker zo door hihihihi
     
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Als ik de foto heb gemaakt krijg ik links onder een vierkantje waar ik de foto kan terug zien.
     
  12. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Met mobiel lukte het mij niet zo goed. Ben nu aan het schrijven en het gaat prima, met een lepel extra tijd en tot nu toe alles foutloos. Ik gebruik afkortingen bij het gerecht( wo, pr, ha, ma en pi), kleuren bij drankjes( or, bl, gr enz) en bij toetjes tekening( driehoek, hartje, 2 strepen, rondje met punt erin, u( van cup) xD). Het klinkt misschien ingewikkeld, maar is het niet en het werkt prima.

    Tweede stuk van het tweede deel is bijna af, nu wachten op drops. Succes iedereen en veel plezier.
     
  13. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Zo doe ik het ook.:inlove:
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende


    Ik weet niet of het bij alle mobieltjes zo werkt, maar ik hoef niet in te loggen om te fotograferen. Telefoon aanzetten en van beneden naar boven swipen (bij het merk met het appeltje). Daar kies je voor camera. Na het nemen van de foto staat er linksonder een klein fotootje. Die aanklikken, en je hebt je net genomen foto op je scherm en die verdwijnt niet.
    Als je wel inlogt, werkt het eigenlijk hetzelfde, ook dat kleine fotootje linksonder aanklikken, nadat je hebt gefotografeerd.
     
  15. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Zo werkt het ook op de tablet. ;)
     
  16. Nathasja2929

    Nathasja2929 Forumleerling

    vanaf wanneer krijg je meerdere bestellingen te zien? Ik nu nog 1 bestelling met 3 verschillende onderdelen( hoofdgerecht, drankje en toetje)
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    In de balk onderop in het eventscherm zie je krakelingen staan, de hoeveelheid krakelingen in een stukje laten zien hoeveel bestellingen er worden gevraagd in dat gedeelte.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Als je 2 pretzels ziet dan krijg je 2 x een bestelling succes het gaat razend snel xD
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    :cry: Hebben ze de beloning aangepast als ik dat had geweten was ik op mijn schaduw er ook vol voor gegaan:eek:
     
  20. farro

    farro Forumkenner

    welke bomen zou ik het best plaatsen : de basisbomen, xl of xxl ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.