Praatgroep - Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    verwacht wel weer een baby boom van het weekend
    vanwege dat er een product ook uit het fok hotel kan komen
    was toen met dat taarten spel ook al
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. harriejose

    harriejose Forum freak

    Ik heb een vraag over het laatste taart event, toen had iemand gemeld dat je op de rechtse muis knop moest klikken , en dan stond de tijd stil, heb dit nu ook geprobeerd maar werkt volgens mij niet bij dit event.Ik kan nl ook geen foto's maken.Als er geen ander foefje is dan gaat dit de eerste keer worden dat ik een event over sla.
     
  3. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    je kan ook een outfit met een pollepel gebruiken, dan heb je iets meer tijd
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. harriejose

    harriejose Forum freak

    Snap ik, zal ik ook wel gaan proberen, maar hoe verder je komt des te meer moet je onthouden, en dat geeft me teveel stres, ik moet er wel van kunnen genieten.Tot op heden altijd gelukt.
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    ik heb er ook heel veel problemen daarbij harriejose!
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dat klopt niet helemaal.
    Houten pollepels vallen uit gewassen (en fokstallen)
     
  7. harriejose

    harriejose Forum freak

    Dank je voor je reactie, we zien wel waar het schip strand.Doe dit spel al sinds begin 2010.En zeg maar gewoon José.
     
    bepsels, HappyChiefCook1, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Je kunt ook pagina verkleinen tot de helft van je scherm en de andere helt gebruiken voor Paint en dan een printscreen maken en dan
    plakken in Paint zo doe ik dat en het werkt prima .
     
  9. harriejose

    harriejose Forum freak

    Dat is dus abra kadabra voor mij.Ben blij dat ik nog elke morgen weet waar de aan knop van de computer zit.:wuerg:
     
    omaatje75, liaab, HappyChiefCook1 en 11 anderen vinden dit leuk.
  10. rikmark

    rikmark Forum freak

    Is dat zonder farm ombouwen of allemaal kwart akkertjes?
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is met kwartakkers en WAC. Voor ongeveer 80x spelen (77 minimaal als je niets fout doet) ben je 12.000 gewas nodig.
    Om dat in 8x te oogsten ben je per oogst 1500 gewas nodig. Dat lukt niet zonder kwartakkers en WAC. Met kwartakkers en WAC zijn dat 500 kwartveldjes. Dan kun je precies alle bomen op de hoekjes laten staan en 3 pakhuizen. Dan heb je 44+44+40 grote velden, min 3= 125X12=1500 gewas.
     
    rikmark, eevee60, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Zal wel aan mij liggen, maar lijkt of de tijd een stuk sneller gaat dan met de taartjes. Of misschien wennen omdat ik andere dingen moet noteren, doe het met de begin letters ipv screenshots of foto`s maken wat anderen doen. Heb maar wat pollepels gemaakt via direct klaar anjers.
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Zoals Coco ook al zegt, is dat op kwartakkers.
    En als je dan in de nacht xxl bomen wilt zetten voor de drops, zal er omgebouwd moeten worden van kwartakkers naar bomen.
    Zonder knechten niet leuk, met knechten zo gebeurd.
    En 2x het eventgewas duurt ruim 11 uur, de xxl bomen 12 uur. Dus je hebt een beetje speling.
    Dan moet je wel veel xxl bomen hebben, om alle 3 de velden daarmee te vullen.

    Je zou ook het bos vol kunnen zetten met xxl bomen en die dag en nacht laten staan. Dan wel netjes op tijd oogsten, zodat het steeds 2 x per dag kan.
    Dan kan je op de hoofdakker en woelige weide kwartakkers met eventgewas doen. En ben je in 5 dagen klaar met 2 x overdag eventgewas
     
  14. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Post-it? Werkt dus alleen voor één bestelling en niet meer wanneer er meerdere bestellingen komen. Het zal pen en papier worden denk ik.
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Doe het hier ook met pen en papier, mijn telefoon is niet snel genoeg om alles binnen 19 sec te doen. Ga eerst de eventgewassen maar eens binnen halen en dan de drops. Zal wel op het nippertje-event worden....
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kreeg zonder om te bouwen 86 schorten en 61 mutjes. Vind ik wel een mooie score.xD

    Ik ben al meerdere restaurants langs gegaan, maar nog niets te eten gehad. :wuerg: Ik had een cocktail jus als drankje, een hamburger als hoofdgerecht en als toetje een ijsje. Zo moeilijk is dit toch niet.xD Farmers, schaap heeft honger!!:eek:
     
    LadyFamerieke, katbla, eevee60 en 10 anderen vinden dit leuk.
  17. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    kom maar bij mijn boerderij langs
    maar kijk wel uit voor mijn krokodil die heeft nog niks gegeten :oops:
     
  18. Ik ben eraan begonnen maar kan nog niet veel. Eerst gewassen kweken!
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa heeft zich slecht voorbereid deze keer. o_O
    490 pollepels binnen maar wat moet ik met zoveel.
    Dacht slim te zijn door even veredelde anjers met de kastanje wolkenrij snel te oogsten.
    Komen de belangrijkste drops uit stallen en bomen :wuerg: Dat had opa over het hoofd gezien.
    28 mutsen en 37 schorten binnen dus wel een heel slechte start hierzo.
    Snel van tactiek veranderen dan maar. :music:
    Deze keer geen foto's maken maar een printje neerleggen met duppies erop lijkt mij wel handig ;)
     
  20. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dat is hier ook zeer belangrijk , ik merk dat ik het allemaal erg arbeidsintensief ga vinden.

    Hier 111 mutsen en 139 schorten. Ik heb 1 veld met stallen laten staan( daar zit ik om verlegen:oops:) en een paar bomen .
    Morgen ofzo eens kijken hoe de verhouding ligt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.