Praatgroep - Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    hier ook van planeet nul hoor.....ik vlieg er nog een paar keer overheen en kijk dan wat ik doe...;)...je hebt trouwens dubbelpost...
    mag niet....8)
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik zou er van uit gaan dat de stallen met de meeste ep de meeste kans geven, al bestaat de kans dat de langste stallen het meest opleveren. Toch zou ik dan nog de oranje werkstallen neerzetten en niet de gewone. Bij de stallen zijn de langere ook meer ep.
    Ik heb nu ruim 3 jaar zo'n telefoon, en nog steeds meer verslaafd aan Farmerama dan aan de telefoon. Sommige mensen vragen om mijn nummer en dan zeg ik ook altijd dat ik via de vaste lijn beter bereikbaar ben. Ik geef mijn nummer alleen om te whats-appen, dat is gratis contact met mijn kinderen en mijn man, de belangrijkste reden dat ik zo'n moderne telefoon gehad heb.
    Mensen moeten niet te snel een reactie van mij verwachten.
    Ik weet ondertussen hoe de camera werkt, maar ik ga liever weer voor eerste letters opschrijven, al vind ik muntjes neerleggen op het juiste plaatje ook een goed idee.
    Nu moet je ook 3 keuzes maken. Hoofdgerecht, drankje en toetje.
     
  3. thea63

    thea63 Gelegenheidsauteur

  4. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Ik heb wel een mobieltje ( een uit de tijd dat ze maar net waren uitgevonden) maar heb dan weer geen printer.
    Ik heb wel van die post- itjes en daar ga ik mee aan de slag. 15 plakkertjes met de benaming van het voedsel netjes op mijn bureautje geplakt en ik hoef ze maar los te trekken en voor mij neer te leggen. Heb al geoefend en het gaat super.
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2017
  5. pupeluutje

    pupeluutje Actieve auteur

    Ik pas deze keer. Mij teveel events achter elkaar. Maar voor het onthouden van de bestellingen zou je ook de vormen van de verschillende gerechten kunnen gebruiken. Die zijn opvallend verschillend en snel met een haaltje te tekenen. Bij het toetje bv: V of driehoek, hartje, rechthoek, cirkel, cupcakebakje...
     
  6. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Drops niet geweldig. Uit 3 velden trosgierst en bomen op de kwart akkers 14 mutsen en 18 schorten. Ben benieuwd wat het wordt.
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    je krijgt ook geen drops uit velden...

    ik heb 92 mutsen en 97 schorten uit drie velden vol bomen en stallen ( moet wel nog heel paar bomen oogsten over twee uur)
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2017
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Voor mij 117 schorten en 102 mutsen. Helaas vergeten om stol en witte onschuld te eten. Het gewas duurt nu bijna 2 uur:mad:
    Met deze aantallen drops, denk ik dat ik eerst maar voor het gewas ga en daarna zet ik weer stallen en bomen voor de drops.
     
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    96 schorten en 82 mutsen hier op mijn boerderijtje
     
  10. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    ik heb 61 koksmutsen en 101 schorten uit drie velden bomen 20:00 valt mij toch enigszins tegen. Nu zo snel mogelijk eventgewas maken en dan bomen en stallen erop.
    Alvast 1 keer zonder pollepel spelletje gedaan met telefoon ging goed. Volgende keer gebruik ik gewoon de pollepel want bij 3 bestellingen is een beetje extra tijd geen overbodige luxe denk ik.

    Iedereen veel succes met event ;)
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Hier dan 181 schorten en 157 mutsen......enkel uit bomen van 20 uur. En 2 stallen bizons.......

    Dus laat het bos voorlopig staan met bomenmest.........

    o_Ok gezaaid zonder taart te eten :wuerg:
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier 112 schorten en 95 mutsen. Ik heb nog niet alles kunnen oogsten, maar wel veel.
    Wat jammer. Uit de gewassen komen alleen pollepels om meer tijd te hebben voor het spelletje.
    Dat wordt dus goed opletten wanneer je eventgewas wilt zaaien en wanneer je stallen en bomen wilt zetten. Lange gewassen in de nacht heeft dus absoluut geen zin.
     
  13. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Het valt mij niet tegen zo te lezen 154 schorten en 106 koksmutsen uit drie velden bomen . En de gratis koksoutfit ging goed
    met PrtScn en Paint werkt voor mij het beste tot nu toe .
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Beter 12 uurs bomen als je die hebt, zoals de kastanje....is eentje van 120 punten.
    Ja is zeker jammer als je dat voorhebt......
    Het had beter omgekeerd geweest : mutsen en schorten uit gewassen en pollepels uit bomen enzo.
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kreeg (met de howies en bonestaakrijen voor extra drops, en vooral 20 uurs bomen) 214 mutsen en 250 schorten.

    Op de kleine boerderij zonder voordeeltjes als bonestaakrijen en howies kwamen 82 mutsen en 101 schorten (veel stallen, ook wat bomen, maar die moeten nog geoogst worden.)
     
  16. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 79 en 56 kokskleren. Nu eerst eventgewassen op peil brengen, draaide zomaar de 100% oogstbonus:inlove:
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, nu het event begonnen is zijn 12 uurs bomen inderdaad handig. Ik ben er te lui voor. Ik laat op alle velden op de hoekjes de bomen staan die ik het belangrijkst vind. In het bos zijn dat de 12-uurs, op de andere velden 20-uurs. Zo gauw ik de 20-uurs weer vroeg in de ochtend kan oogsten doe ik er turbomest op zodat ik die in de avond nog een keer kan oogsten.
    Door dat per veld gesorteerd te hebben staan, kan dat met de knechten waar ik de kwartveldjes mee wil leggen, zaaien en oogsten. En dan iedere dag na 2 oogsten met de knechten de kwartveldjes er weer af en dan stallen erop die de volgende ochtend weer klaar zijn.

    Op die manier kan ik in de ochtend gauw oogsten, met lunchtijd weer en dan in de avond de tijd nemen om om te bouwen en het spelletje te spelen.
     
  18. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik sla dit event over. 7 uurs gewas duurt mij veel te lang :wuerg:, dan moet je wel sm erop gaan gooien wil je de hoeveelheden bij elkaar krijgen + mijn zoon is morgen jarig en zaterdag feest dus heel weinig tijd voor de farm.
    Ik ga lekker verder met Rozenbottels telen voor de quest.

    Iedereen die mee doet heel veel succes.;)
     
    bepsels, eevee60, blackscorpion64 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Gefeliciteerd alvast.
    Als je met kwartakkers en wac speelt, heb je het gewas in 8 oogsten klaar. Dus heel relaxed, 2 x per dag, dan in de nacht bijvoorbeeld lange stallen, en in 4 dagen ben je klaar.
     
  20. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    109 mutsen en 124 schorten bij elkaar gesprokkeld met 1 veld met bomen én stallen, 1 veld met stallen en 1 veld met bomen. Heb de 20 uurs bomen eraf gehaald en ga vandaag even een flinke start proberen te maken met de gewassen + morgen. Moet dan toch een halve dag werken dus dan kunnen mooi de gewassen erop. Verder zie ik wel hoever ik kom. Succes allemaal!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.