Praatgroep - Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Oke dank je wel voor je antwoord
    Hopelijk ga ik het dan nog leuk vinden de wolkenrij is wel leuk
    De rest van de prijzen zeer matig,... en stekjes en stallen:oops: zullen wel weer bij de inventaris terecht komen zoals gewoonlijk.
    S6 iedereen
    Gr Tineke;)
     
    blackscorpion64, eevee60 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  2. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    wat is handig? wel of geen upgrades over stallen en werkstallen? en over de bomen geen upgrades toch?
     
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Bedankt voor het uitrekenen whealy, want zelf heb ik daar zo'n hekel aan :D
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik sla nu echt maar een keer over, 7 uurs gewassen en de prijzen zijn niet om over naar huis te schrijven, ben druk bezig met de quests voor de lange gewassen en ga daar maar vrolijk mee door.
     
  5. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ik doe wel mee hoor. Het word wel een hele andere uitdaging. Gewas wat je nodig heb om mee te spelen voor de molen maar waar geen DI uit komt.( pollepel uit gewas wel ! maar die is alleen nodig als je de tijd wil verlengen met het spelen van de mini game ) En dan ook nog eens je stallen, bomen of werkplaatsen neerzetten voor de drops . We zien wel, alles wat je wint is mee genomen toch ? Ik heb mijn lijstje al klaar voor de mini game. Een foto maken dat lukte niet met de taarten. Voordat ik keek wat er op de foto stond was de tijd al om. Een lijstje gemaakt op kleur en afvinken dat ging bij mij goed.Nu weer een lijst gemaakt op een A viertje en iets erbij geschreven wat gemakkelijk te onthouden is. Zo snel mogelijk er een kruis achter zetten . Maak zelf ook zo'n lijstje wat voor jou het snelst de afbeelding kan aanvinken. En het gaat heel snel hoor voordat je het weet is de tijd al om. :p
     
  6. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Die prijzen kunnen mij niet veel schelen, alles is mee genomen al is het inderdaad voor een in of omruil actie.
    Die taartenspel vond ik al heel leuk om te doen en ik denk dat ik van dit spel ook zal gaan glimmen.
    Ik heb geen smart phone (WAAAAT? van welke planeet kom ik?) dus ik ga ook met een papiertje werken, heb ik bij de taarten ook gedaan en had niet veel fout. Het zal weer gaan om voldoende drop items binnen te slepen om vaak genoeg te kunnen spelen.
    Succes voor een ieder die de benen uit zijn/haar lijf gaat rennen om alle bestellingen goed af te leveren. 8)
     
  7. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    denk van dezelfde planeet als waar ik woonde, had tot verleden maand ook geen mobiel,
    taarten deed ik met knijpers, waaraan ik het plaatje aan vast had gezet, dus hoefde ik toen enkel de knijpers voor me te pakken
    ging heel snel :D
     
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Laatste bewerkt: 20 September 2017
    blackscorpion64, hildemarc, Borkie en 20 anderen vinden dit leuk.
  9. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    wauw,dat is superslim bedacht van je!!!:Dhartstikke bedankt
     
    blackscorpion64, eevee60 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Tja schaapje, daar zit je toch effe te kijken naar die mooie zeefvliegmolen met al die schaapjes. xD Komt bijna helemaal aan het eind, helaas schaap. Dan ook weer 7 uur gewas. Sinds ik weer speel, nog niet 1 event mee gedaan, alleen maar 6 of 7 uur gewas.

    Geen event en geen zweefmolentje. Ik sla maar weer over.

    Ik wens iedereen veel bak en braad kunst toe. Natuurlijk veel speelplezier. xD
     
    blackscorpion64, -mikmak-, rikmark en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik had rozebottel op comfortvelden staan, die zouden vannacht klaar zijn :music:
    Toch maar even supermest gegeven en geoogst. Nu staan de neon, roze en rode stallen erop.
    Nog even bedenken hoe ik het ga doen met de drops, eerst maar eens afwachten hoeveel drops er uit 3 velden stallen en bomen gaan komen.
     
  12. dommels1

    dommels1 Forumleerling

    komen de drops eigenlijk alleen van de bomen en de stallen op de 3 velden die meedoen of komen ze bijvoorbeeld ook op de baharama voor??
    En wat is handiger om nu neer te zetten? zouden de neonstallen meer geven als de standaard stallen. die gaan natuurlijk wel sneller.
     
    Laatste bewerkt: 19 September 2017
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Alleen van de 3 velden die mee doen, staat ook netjes in de FAQ.
    Daarnaast ook van de toverbomen (maakt niet uit op welk veld die staan) en burencadeaus.
     
    blackscorpion64, HappyChiefCook1 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. dommels1

    dommels1 Forumleerling

    oke dank je had natuurlijk weer niet goed gelezen.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier nog iemand uit verwegiestan , neem ook gewoon pen en papier.

    Op mijn schaduw ga ik op halve kracht meedoen, voor een 7 uurs gewas ga ik daar geen knechten activeren.
    En ook niet ombouwen. Eerst net precies de uitjes geoogst en de artisjok weer terug want mijn groente bonenestaak loopt daar.
     
  16. voesje

    voesje Oudgediende

    Ja, leuk een bakevent...Leuker als fokken die heb ik overgeslagen. Maar nu ben ik weer van de partij
     
  17. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ik ga wolkenrij 201 niet halen vind het deze maal de moeite niet waard en sla dit event maar over.
     
  18. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Zooooo, dus jij bent eindelijk om, overgestapt om slaaf van zo'n ding te worden, ach ach ach. :eek:
    Als je maar gelukkig bent hoor.
    Maar misschien ben je nog wel te redden als je onthoudt dat het levende wezen in jou gezelschap voorrang heeft op dat apparaatje.
    Het apparaatje kan heus wel even wachten, tenzij je een baan hebt waarin je met noodgevallen werkt. (dokter, ambulance en politie en zo)
    Ik werk met het alfabet en nummers, bijvoorbeeld: C, A, 3, in dit geval een hamburger met sinaasappelcocktail en een waterijsje.
    Kan natuurlijk ook 3, A, C doen of welke variant dan ook. Die knijpers klinken interessant maar ik begrijp niet helemaal hoe dat werkt :)

    Goed zo andere planeetganger. Volhouden hoor ik heb gemerkt dat zo'n apparaat een rare uitwerking op mensen heeft.
    Ik werk nog graag met de computer van mijn opa, een vel papier en een potlood, die doen het altijd.
    Trouwens ik ben er van overtuigd dat ik nooit snel genoeg zal zijn om in die paar seconden een foto te maken.
    Succes hoor en gewoon het tempo aanhouden die jij prettig vindt. :music:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 20 September 2017
    blackscorpion64, eevee60 en HappyChiefCook1 vinden dit leuk.
  19. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    dit event is gemakkelijker dan met het taarten bakken,toen moest je voor elke taart 3 keuzes maken en nu maar 1 van elk ;)
     
  20. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Je kunt het papiertje ook uitprinten en er van die doorzichtige kienmuntjes opleggen of muntjes van 10 cent of zoiets. Dan hoef je niks aan te kruisen of moeilijke combinaties te onthouden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.