Praatgroep Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK heb er wel weer zin in. Lijkt me leuk te doen
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Die blauw feesttent met een schaapje :inlove: die wil ik hebben want die is erg leuk en heb deze nog niet. Mits ik natuurlijk raak gooi met de balletjes. Mag ik ook een voetbal inzetten als het niet lukt met gooien xD Heb ik 2 poppies in een keer :p
     
  3. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ik zie dat gouden orgel wel zitten al snap ik nog niet alles. Heb de faq al een paar keer gelezen maar wacht wel tot de start dan wijst het zich vanzelf wel. Goudblaadjes heb ik maar zet toch maar nog wat bomen erbij.

    Zie net dat ik nog 37 goudbomen in de schuur heb, die gaan er straks als ik weer thuis ben allemaal op. Zit nu bij pa in Den Haag en de velden staan vol tot ik thuis ben.
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik denk dat miepje dit bedoeld...kun je dus ook alles in een keer kopen ?? Wat is hier precies de bedoeling van..
    ik heb het rood omcirkelt ...

    [​IMG]
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. mmans

    mmans Forum-hertog

    Denk dat daar inderdaad een 0 achter moet staan, dus 350 / 500 /650 munten. Is dus niet goedkoper als los, maar wel handiger.

    En ik heb deze prijzen (hoeveelheid in te leveren muntjes) niet vergeleken met de tabel, maar kloppen volgens mij ook niet!!
     
  6. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Leuk event! Met zoveel keus kan ik me niet voorstellen dat er nog ontevreden
    geluiden te horen zullen zijn.
    Ik ga in ieder geval voor het supervoer en de mysterieuze stekjes en stallen.
    Gek is dat ik zo zuinig doe met de knechten, maar we er tegenwoordig vrij
    veel krijgen, dat ik die 'genoeg' heb. Dus dan eerst een wolkenrij en daarna
    zie ik wel weer verder.

    Super trouwens dat het beverevent gelukt is en we een oranje stal krijgen!!!

    Goed dat alle dieren er even af zijn. Ik merk dat mijn molen het niet meer bij kan benen om naast de 2 SV per dag ook het voer nog op peil te houden. Komt ook door het bevervoer, kameleonvoer, etc.
     
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Iedereen heeft het over lange gewassen, maar uit de FAQ begrijp ik dat alleen de drops van de bomen op lengte gebaseerd zijn. Bij de gewassen staat niets over lengte vermeld. Dus dan is rozen het slimst.
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb geen bever meer en ook geen voer. :wuerg: Total LossxD

    Ik ga als eerste voor de tent :inlove:, dan de verblijven, dan de bomen, dan sv. Dan zal het wel over zijn, denk ik.
     
    Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    Lijkt een leuk en geweldig event:music: gaan we maar weer goed tegenaan:oops:, want dat gooien zal wel een zware dobber worden :cry::p
    De prijzen zijn zeker mooi:inlove:, ga in ieder geval voor de SV en de stekjes en verblijven:D De rest zie ik wel of we dan nog wat punten over hebben;)
    Iedereen succes ermee:music:
     
    schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    • Dubbele postings zijn niet toegestaan. Gebruik de "bewerk" knop op iets toe te voegen
    en die komt voor de helft van de prijs in de aanbieding vanaf donderdag 14 uur

    ik denk veel SV voor weinig stermunten. jammer, slechts 1 maar te verkrijgen

    goed dat de bevers dubbele sterren geeft leuk meegenomen dacht ik. ik hoop dat alles goed gaat met je baby ( en natuurlijk ook met jezelf).
     
    Laatst bewerkt door moderator: 15 September 2015
    DarkDevilDude en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wat ik ook erg leuk vind is dat de mensen bij BP steeds iets anders bedenken. De laatste tijd wel veel verschillende en erg leuke events.

    Dikke pluim voor de mensen die dit mogelijk maken bij BP!
     
    pandarum12, lammetjes, mar5656 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Volgens mij heb ik nog wel zo'n tent voor je schaapje.
    Scheelt weer munten.

    Je krijgt bij die 'gouwe oude' niet de wolkenrij erbij toch?
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wat jammer, ik wacht altijd tot de FAQ er is voor ik iets in om het even welke quest lever. natuurlijk kan je zomaar blijven wachten.
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Volgens mij zijn dit losse item die je kan nemen. Ik zie geen wolkenrij erbij.
    Als je de tent inderdaad hebt en kwijt wil, dan wil ik wel graag ruilen. Ik vind de tent zo leuk met schaap.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    misschien heb je wel gelijk, kan een mod hier klaarheid in brengen? en hoe gaat het met de dingen die alles korter maken? is het de basistijd die telt of ???
     
    amandeltje vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wanneer die net als anders op ep gebaseerd zijn, dan heb je de eerste ronde het meest aan anjers. Omdat je daarna sneller oogsten kunt , heb je dan met rozen een goede keus voor 3x per dag.
    Morgenavond gaat er bij mij een erg lang gewas op.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    heel veel dank voor alles wat je met ons deelt. ik heb in ieder geval al heel veel nuttige tips van jou gehad
     
    -Coco1968-, herma1234 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het ziet er weer leuk uit :) Ik ben blij dat ik het regenwoud heb vrijgespeeld ,dat is toch een extra veld om drops te krijgen.
    Morgenvroeg na de bomen oogst de upgrades verwijderen en alle stallen verwijderen.Hoe de minigame zef werkt zien we donderdag wel
     
    BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende


    Schaap is helemaal van de leg xD nog door de bevers denk ik. Zit ik mijn wolkjes te oogsten zie ik de tent :wuerg: staan op een wolk.
    Maar een extra tent is welkom bij schaap :inlove:.
     
    -Coco1968-, -matthias1952- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Tis wel een gezellige tent natuurlijk:D, ik heb de wolkenrij niet maar wel de tent. Die is van 2012 denk ik
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.