Praatgroep Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dat is een super uitkomst hoor! Geweldig en gefeliciteerd.
     
    BoswachterAtusia vindt dit leuk.
  2. Sorenza1949

    Sorenza1949 Levende forumlegende

    vond het een leuk event ben tevreden over m'n uitslag
    gouden en zilveren wolkenrij ,
    5GB , SV , SM ,coupon sticker
    myst stal : duif kraainest or konijn geel wolf
    stekjes farm 3 x abrikoos xxl dadel xl amandel xxl beukxl
    stekjes baha pistasch xl en xxl paranoot xl en xxl papaya xxl en tamarinde
     
  3. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    Dankjewel schaapje52, Ja ik vond het ook wonderbaarlijk geweldig dat ik zulke mooie stallen heb gekregen:music:;) Heb nu gewoon 2x schildpaddenverblijf:music::music:. Bij mij waren ze niet zo langzaam:p:pxD
    Jij ook nog gefeliciteerd met al jouw uitkomsten;)
     
    schaapje52 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  4. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Vond het ook een leuk event, alleen het wachten op de laatste munt poppetjes was iets minder.
    Ik heb binnen gehaald: gewone wolkenrij, gewone draaiorgel, item verliefde beren (die had ik nog niet), supermest, sticker :p

    Baha bomen: amherstia, tamarinde, avocado xl, pistache xl, carambola xl en paranoot XXL.
    Farm bomen: walnoot XXL, abrikoos XXL, Japanse esdoorn xl, 2x beuk xl en sorbus <-- die had ik nog niet xD
    Myst. stallen: wolf, duif, muis, kameleon "oranje".
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Bomen
    Beuk XXL
    Dadel XXL
    Abrikoos XL
    Beuk XL
    2x Sleedoorn

    Stallen
    2x Wasbeer
    Duif
    Wolf

    De wolven zijn hier uitverkocht, wellicht hebben we die nodig?
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die worden gevraagd bij de nieuwe quest die vanavond live komt.

    Ik heb gistermiddag de bonenstaakrij geactiveerd voor meer ep op myst stallen en stekjes, en voelde mij vervolgens te ziek om ze op te zetten, dat ga ik dus wel doen als ik de volgende keer de rij kan activeren. Al zal dit topic dan wel op slot zitten.

    Als ik naar jouw uitslag kijk heb ik er ook nog niet echt haast mee.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  7. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever


    Nee zit niet zoveel spannends bij de meeste mensen. Aghja, gratis is gratis ;)

    Maar waar kan ik zien wat er wordt gevraagd in die quest?
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    In de faq van de coöperatiequests. Het gemakkelijkst als je naar het mini-event gaat van de stallenverkoop en dan de link opzoekt.
    Er worden maar 6 dieren gevraagd waarvan ik er 3 niet heb, en de prijzen zijn ook niet echt bijzonder, aardig om in te leveren wanneer de stallen niet meer dan het dubbele kosten dan wat in de schuur als prijs staat aangegeven.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Lol alle nieuwste dieren.

    Kiwi, schildpad, vogeldier, ijsvogel, gordeldier en dan de wolf als overig.

    Jammer, dure quest. Die laat ik voor wat het is, komt wel ooit. Ga niet voor zoveel aan BD inleveren voor weinig beloning.
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ben het helemaal met jou en Coco eens. Ik laat hem ook voor wat ie is, want ik mis de schildpad, ijsvogel en gordeldier. Vandaag ga ik waarschijnlijk geen stal kopen, dus de kans dat ik 1 van de 3 krijg is ook 0%
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zojuist de stallen en stekjes van dit event geoogst. Door de volle maan iets te veel haast, dus alle stallen die klaar waren gauw met knechten geoogst en verwijderd. Ik kan geen enkele bijzondere stal, rode stal of iets dergelijks terugvinden. Dus wat ik ook gekregen heb aan stallen, is bij op de grote hoop gegaan.
    Bij de bomen zat een sleedoorn, waar ik ondertussen ook al van in de inventaris had staan, verder geen bijzondere bomen.
    Alleen Bahamarama was ik wel blij mee. Daar een baobab gekregen die ik nog niet had, en een schroefpalm xxl.
     
    BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.