Praatgroep Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik beging denk ik gewoon met de rozen en de XXL bomen laat ik lekker staan. Ik kan niet altijd 2 keer per dag oogsten, maar wel 2 keer per 24uur. Door de nachtvoedingen ben ik in de nacht toch wakker, dus dan oogst ik meestal ook even snel. Kost me maar 5 minuten en wakker ben ik toch al haha.

    Ik kan nergens terug vinden dat het regenwoud niet mee doet. Dus ik ga er vanuit dat je daar ook gewoon DI uit krijgt of zie ik dat mis???
    In dat geval ga ik die vandaag nog proberen vrij te spelen. Mijn doel was om daar stallen op te zetten, maar gezien we alleen DI krijgen uit akkers en bomen, gaan er geen stallen op. Dat kan na dit event wel weer.

    En tja 3 staken zou wel echt super zijn, al mogen dan die knechten ook wel een keer actief worden gemaakt bij de staken.
     
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    • Event dropitems komen op alle akkers (m.u.v. de siertuin en het schateiland).
    • Dus ik neem aan ook in het regenwoud, mocht het niet zo zijn zal dit door een mod wel ontkent worden.
    • Veldbol. (alleen van bomen)
      LET OP: De droprate is gebasseerd op tijd en niet op EP
    Dus met suzi supermest is de tijd wel te verkorten zodat je ze weer eerder kunt oogsten.
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik weet nog niet zeker of ik wel voor 3 staken ga. Dan heb je 3x dezelfde rij onder elkaar met een beetje verschil in ep. In ieder geval ga ik wel voor de gouden staak endan kijk ik wel wat ik verder nog wil halen. Supervoer, 24 uur knechten. En daarna dan misschien toch wel voor de volgende rij.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank, helemaal duidelijk. Voor het event zet ik dan geen XXL en XL. Tijdens het event misschien wel.
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  5. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    zoooo wat een verhalen van jullie het lijkt mij ook erg leuk ...maar omdat ik ook geen ster ben geweest vissen ,wolkenrij nog grijs] en ook met jaarmarkt niets kan winnen is dit wel een taaie om er iets van te kunnen maken...zoals ik las overal gewone bomen en gewas dan natuurlijk ....ik maak maar comfort met rozen of zoiets ...dan ben ik wel benieuwd ....ik zal hier wel meer komen nu want hij lijkt best pittig ....leonie
     
  6. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ik vind dat je wel heeel veeel meer munten moet inleveren voor de gouden rij ten opzichte van de gewone, terwijl je er maar 1000 EP+TEP meer voor krijgt. Ik begin daarom eerst met de gewone wolkenrij. Daarna ga ik voor de diversen (behalve de sticker) die kan je toch maar 1x kopen en zijn naar verhouding niet duur en je krijgt er veel voor vind ik. De klassiekers sla ik over; deze heb ik allemaal al en er zit er geeneen bij waarmee je TEP kan verdienen, dus voor mij zijn ze niet interessant. Als ik dan nog munten heb ga ik voor de zilveren en gouden wolkenrij :)
     
    owl. vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Door je reactie dit eerst nog een keer vergeleken. Eigenlijk heb je wel gelijk. Dus ga ik denk ik eerst maar flink munten sparen en pas later beslissen hoeveel en wat ik aan prijzen binnenhaal.
     
    -matthias1952- en Errim vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb zojuist het regenwoud vrijgespeeld :inlove: en hem bijna vol gezet met allemaal bomen. Heb er nu 17 akkers er liggen en de rest zijn bomen haha. Na dit event bouw ik heel baha wel om en dan ga ik een mooie verdeling maken. 1 veld met alleen maar akkers en 1 veld met bomen / stallen :)
     
    Boeretrien1, LadyPig73, Hetty1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. roodwang

    roodwang Forumleerling

    Gisteren paar duizend goudblaadjes gedoneerd voor de bekers :eek:
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Oeps, dat is nou pech hebben.
     
  11. miepje40

    miepje40 Forum-overlever

    iets wat me onduidelijk is:
    Als je in kims prijzenwagen kijkt zie je bij de wolkenrijen en items onderaan staan....alles kopen 35 munten....50 munten en 65 munten.
    Kan iemand mij vertellen wat dat inhoud?

    PS....bij het 2e filmpje bedoel ik.
     
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende


    Moeten toch wel event gewassen zijn? om ballen te kunnen maken?
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, er zijn geen eventgewassen.
     
  14. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik denk dat er een nulletje is verdwenen bij het totaal. Je kan zien dat er nog iets achter staat.
     
  15. Hetty1

    Hetty1 Junior expert

    Zooo eens even de FAQ goed doorgelezen, leuk event! heb ongeveer 1600 goudblaadjes op voorraad dus zou voldoende moeten zijn.
    en wat een mooie bijkomstigheid is dat ik mijn voorraad lange gewassen lekker kan blijven aanvullen voor de quests tuinshow en geen rust op je erf :p
    Iedereen veel succes met het event
     
    -matthias1952- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  16. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Stel dat een gewonde boom even lang duurt als een mammoetboom.
    Kan je dan beter 4 gewone bomen zetten in plaats van 1 mammoetboom?
    Dit om 4x zoveel DI te krijgen.
     
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo even alles doorgelezen en dit is echt leuk. Het is wel een moeilijk event dus volg de raad van Coco maar op. Alle xl en XXL bomen foetsie aangezien ik maar 1 keer kan oogsten. Ga allemaal lange gewassen erop zetten die ik nodig heb voor de quest en mijn gewassen aanvullen. Alleen het ballen gooien zie ik nog niet zo zitten, ben niet zo handig met 4 schapenpootjes xD

    Ik ga nu de hut maar vast een beetje omzetten, alle stallen eraf en meer bomen plaatsen en gewassen kijken en opschrijven die ik nodig heb.

    Ik heb er weer reuze zin in en ga ook eens even kijken voor welke prijzen ik ga :music:
     
  18. mmans

    mmans Forum-hertog

    Wel even opletten!!
    In het filmpje zijn andere tarieven te zien als in de tabel staan. In het filmpje krijg je voor 5 munten de stekjes, volgens de tabel moet je er 10 munten voor betalen! Dat scheelt natuurlijk wel een stuk!!

    Maar verder lijkt het me erg leuk, hoewel in eerste instantie ingewikkeld. De extra items zijn niet zo heel duur, dus misschien eerst gaan voor de wolkenrij(en) en daarna met het beetje wat over is de extra dingen kopen :)

    Heb er wel zin in, nu maar hopen, dat ik geduldig genoeg ben voor dat spel en niet telkens zo'n puntloos poppetje omgooi :)
     
    -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De jolige joker gooi ik met een blik omver zodat die niet meer te voorschijnkomt, heb ik daarna altijd prijs xD
     
    muts70, Daxter1966 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  20. mmans

    mmans Forum-hertog

    Zo kan het natuurlijk ook!! Goed idee :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.