Praatgroep Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Gaat goed hier. Alle diverse items binnen, inclusief de gouden bananen. Verder de gewone wolkenrij en morgen waarschijnlijk nog een gewoon orgel en een zilveren fust. Nog geen ijsvogel, maar wel een schildpad en verder gele konijnen etc..... wat bomen die ik nog niet had en natuurlijk altijd blij met XXL bomen.
    Het spel is ...... vooral het wachten op de laatste 2.

schaapje52 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  2. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Ik ben gegaan voor de gewone wolkenrij, het gouden draaiorgel en het normale fust (die vond ik erg schattig)
    Daarnaast de stekjes, stallen en supervoer.
    Hopelijk kan ik straks nog 1 keer een premiumzak maken. Ik ga dan voor 30 punten zodat ik de knechten en supermest nog aan kan schaffen.
    Ik hoef dan ook niet meer te wachten op de dubbele munten, ga dan voor de schaapjes met de gouden munt (zodat ik ook nog BD en (T)EP erbij krijg) Ik heb dat de laatste paar keren gedaan. Je krijgt dan wel minder munten, maar de andere extraatjes zijn ook mooi meegenomen.

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Vanmorgen 6x prei gezaaid op comfortvelden (44 stuks) met een 100% score. Daarmee heb ik nu meer bloesems dan bollen, maar ik kan rond 10 uur nog een keer de meeste bomen oogsten.
    De gouden wolkenrij vanmorgen binnen gehaald, en daarna de knechten, stallen, stekjes en het supervoer.
    Als ik straks nog 1 zak kan maken, kan ik nog de zilveren 2-mans zaag en de supermest. De supermest laat ik nu nog even in de schuur staan voor het geval ik een draak of heks te weinig scoor. Net ook een paar keer niet voldoende geduld gehad en een extra prinses geraakt. Als ik straks 1 prinses extra pak, en 11 draken/heksen, kan ik dus net het sieritem en de supermest kiezen en heb ik alles op.

schaapje52, _Jeanie_ en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik kom nog wat veldbollen tekort om nog een laatste zak met premiumballen te maken. wie wil mij nog wat sturen? Ik heb alles van de diversen binnengehaald, maar zou ook graag nog wat sieritems halen
    Sorry was eerder vergeten te vermelden dat mijn cadeautjes voor vandaag al op zijn, kan dus zelf geen bollen of bloesem meer versturen. kan het wel goedmaken door morgen een soort jam naar keuze te sturen ;):p

Laatste bewerkt: 23 September 2015
  6. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Uiteindelijk na lang sparen heb ik de gewone en zilveren staak gekozen.
    Verder nog alle diversen behalve de sticker.en de gewone draaiorgel en het zilveren fust .
    Toen waren alle muntjes op.Ik kan vandaag nog 1 of 2 zakken oremium maken ,maar alleen bij 2 zakken heeft het zin om te doen. Uit de mstallen kwam jawel een melkstal geel-.-.wasbeer ,egel en muis:sleepy:.
    Uit de mbomen, appel xxl ,abrikoos xxl ,eik xxl,kwee xl:wuerg:,peer xl:eek:en abrikoos xlo_O.
    Uit de bahama bomen Achacha:inlove:,Moringa xxl:D, Lychee xxl:D,Tamarinde :), palm xl en pistache xl:sleepy:

_Jeanie_ en mar5656 vinden dit leuk.
  7. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Kon vanochtend 2 zakken premium ballen maken, dus de eerste wolkenrij is binnen. Nu nog 47 bloesem te gaan om nog 1 zak te kunnen maken, om het zilveren draaiorgeltje te bemachtigen. Of dat gaat lukken...:oops: om 13.15 uur kan ik weer oogsten maar 47 bloesem halen is wat veel gevraagd denk ik. Mocht iemand een bloesem over hebben om te sturen, graag:)

Edit: heb helaas zelf geen cadeautjes meer te versturen, de laatste zojuist verstuurd.

Edit2: met hulp van anderen nu nog 41bloesem te gaan, zilveren draaiorgeltje gaat steeds meer glimmen:D

8. katbla

katbla Forum freak

Ik stuur jou een bloesem, mag ik van jou een veldbolletje, ik moet er nog 4 en alle bomen zijn al geoogst......

9. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

Wendie ....ik ben het volkomen met jou eens ....ik heb hier niet eens het geduld voor ...

10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Door het oogsten van gisterenavond en vanmorgen vroeg heb ik 2 zakken premium kunnen maken. Heb nu op baha nog thee staan (over 2 uur klaar) en op de andere akkers veredelde rozen met sm en water. Heb alleen witte onschuld gegeten dus ze doen er nog 2,5uur over. Maar dat is nu niet zo erg want ik moet zo naar de tandarts en preventie tandarts (ben dus min een uur weg). Daarna meld mijn dochter zich weer, dus kan ik nog niet op de pc haha.

Ik heb nog een aantal bloesem nodig en dan kan ik mijn 3de zak in ieder geval maken. Maar over 1 uur kan ik al mijn XXL bomen nog een keer oogsten, hoop dan nog voldoende bollen te krijgen zodat ik zak nummer 4 ook nog kan maken. Het bloesem krijg ik wel voor elkaar met mijn rozen.

Dus lieve buren of andere boeren die een DI kunnen en willen missen. Ik heb belang bij de veldbollen!

Gr BoerAnnelies

11. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

help, kom ook nog 7 veldbollen te kort.. dan kan ik nog 1 zak maken..

12. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Zo ik heb mijn munten ingeleverd en houd ermee op ik krijg toch niets meer bij elkaar nu, maar ik ben dik tevreden ik heb de goedkoopste wolkenrij, alle diversen, een extra fust, de zilveren zaag en het zilveren draaiorgel ik heb even getwijfeld maar ik vind zilver mooier dan goud en het scheelde maar 180 EP dus daarom de zilveren gekozen ik vond het wel een leuk event maar de festivalbloemen kwamen hier niet zo snel dus dat was wel lastig heb toch wel wat veredelde rozen en dus supermest gebruikt

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  13. -Coco1968-

Zojuist de laatste bomen kunnen oogsten. Ik was 1 veld vergeten om turbomest te geven. Vanmorgen nog wel gedaan, maar die zijn helaas pas 14:20 klaar. Daardoor nu 9 veldbollen te kort.
    o_Ok ik heb vanmorgen alle cadeautjes al verstuurd, dus die laatste zak premium zal het wel niet meer worden.

14. yvon61

yvon61 Forum-analist

o_Ok klaar ermee. Een gouden orgeltje, de eerste staak, supermest, boomstekjes, stallen, en nog wat klein spul. Zonder stress, zonder sm, op het gemakje. Wat mij betreft geslaagd. Heb geen last gehad van de trage heksen etc. Vanmorgen 2 laatste zakken gedaan en 8 minuten over gedaan.

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  15. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

jongens, ik heb het gehaald...iedereen bedankt..:music: Coco de veltbol is onderweg

_Jeanie_, BoerAnnelies en -Coco1968- vinden dit leuk.
  16. dannyelst

dannyelst Gevorderde

beste boertjes . Ik kom nog 10 veldbollen tekort
    wie o wie kan en wil mij helpen.
    dannyelst

17. nj65

nj65 Forumleerling

dit had ik gister
    nog druk om de gouden staak te behalen
    maar ik krijg de witte bollen veel te weinig heb alle bomen
    staan maar heb niet zoveel XXL bomen (regenwoud vol en de open plek )
    maar toch lukt het niet

dus heb nu 458 stermunten nog 1premium zakballen

276 festivalbloesem en 7 veldbol
    TG heb ik ook niet om tekopen

copyshasta advieseert om appelbomen bij te zetten

kon er 100 kopen en die ook geplaatst dit helpt
    maar kom net tekort

copyshasta bedankt voor je advies ik had het een dag eerder moeten vragen
    dan had ik denk ik wel genoeg gehad :cry:

nu
    inmiddels 712 stermunten
    132 festival bloesem 3veldbol
    dus hoop dat ik nog wat velbollen krijg zodat ik de goudenstaak compleet krijg
    het wordt een race tegen de klok
    maar zolang er tijd is is er hoop;)

18. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb nu 646 sterrenpunten. Wat zal ik kopen?

1e wolkenrij met zilveren orgel? Of de 2e wolkenrij?

Wat is wijsheid? :D

19. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

coco veldbol is onderweg ik mis nog 2 festivalbloesems voor een premiumzak :( gelukt dank je wel zondagavond, jij nog wat nodig?

20. -Coco1968-

Bedankt iedereen, ik heb de laatste premiumzak nu aan het draaien in de molen.

BoerAnnelies en herma1234 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.