Praatgroep Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FloortjeII

FloortjeII Forumbeginner

Ik heb wel een veldbol voor je en morgen ook. Heb jij dan vandaag en morgen er één voor mij terug?

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Volgens mij duurt het event nog ruim 24 uur, dus 1 dag. Het eventklokje zegt ook nog ruim 24 uur.
    Uit de FAQ:
    • Actief van: 17-09-2015 - 23-09-2015

3. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

zowaar een schilpaddenstal gekregen uit die 4 stallen. ben ik wel heel blij mee. en een boom die ik nog niet had. staken hoef ik niet heb wel een paar sieritems gekozen

4. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Ik heb de gouden bonenlijn nu gehaald en met een beetje mazzel haal ik die andere 2 bonenlijnen zonder items. Dan kan ik met de ruildagen op zoek naar de items van de gewone en zilveren staak.

Als er mensen zijn die extra items hebben kunnen scoren wil ik ze heel graag ruilen! :)

5. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Leuk event, ik heb nu de eerste bonenstaakrij met items, de knechtencoupon, de bomen en de stallen. Kijken of ik de gouden bananen ook nog binnen kan halen.
    Hopelijk komt het visevent ook nog eens terug, in iets verbeterde vorm om zo de items binnen te halen die ik nog mis. Leuke opzet zo, dat je zelf je prijzen mag kiezen.

6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat is wel een risico wat jij dan neemt. Maar begrijp hieruit dat je het niet erg vind om tegen een lege staak aan te kijken?

Het vis event vond ik ook leuk, alleen de vorm van de ringen en dan KANS dat vond ik niks. Vind netzo als nu en met Renzo dat je wel zelf de ringen op elkaar moet krijgen en dan de juiste beloning moet krijgen. Daar maakte het niks uit hoe de ringen stonden.

Vanmorgen 2 zakken premium kunnen maken en net ook nog 1. Heb vanmorgen vroeg mijn bomen met turbo bemest, over 5uur kan ik ze oogsten en ik heb zojuist al mijn XXL bomen turbo mest gegeven, dan kan ik ze vanavond om 11uur nog een keer oogsten en morgen om 11uur. Hopelijk krijg ik vandaag en morgenvroeg nog wat bloesem uit de grond, want dan kan ik nog een paar zakjes maken.
    Vannacht zet ik er denk ik maar rozen op en geen lange, lange gewassen. Rozen geven in verhouding toch meer DI en om voor de DI nu nog een stol, witte onschuld en SM te gaan gebruiken, dat vind ik persoonlijk een beetje jammer, dus dat ga ik niet meer doen tijdens dit event. Heb nu nog 92 bloesem op voorraad, dus dat is 1,5 zak. Per dag kan ik ongeveer 3 zakken maken. Daar zit ik vandaag al op dus hoop voor morgen middag nog 90 bloesem binnen te halen. Word krap denk ik :(

7. aubry47

aubry47 Forumkoning

Ik heb het regenwoud vol gewone bomen staan (20.00 u) en speciale bomen uit de stekjes. Ik kreeg vanmorgen hieruit 56 veldbollen. Mooie score. De XL en XXL bomen heb ik allemaal verwijderd, die leverde veel minder op. Succes

8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je genoeg ruilmateriaal hebt wat voor een ander interessant is dan zal dat best lukken. Zijn ook een hoop spelers die alleen maar een paar items hebben kunnen kopen en niet genoeg hadden voor een wolkenrij. Ik heb voor de bep nu bijvoorbeeld al 5 gouden orgels extra :) Zal denk ik er nog 1 bij elkaar kunnen gooien en als ik dan nog punten over heb zal ik nog een ander item kopen.

9. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Thea, hoe doe jij het toch dat je al 5 gouden orgels extra hebt?????

10. neva1

neva1 Forumkenner

:wuerg::wuerg::wuerg: zullen we BBQ doen, breng jij de kippetjes mee...ik het varken en met wat geluk komt het ijsvogeltje ook meedoen en houden we het schepnet klaar8)

11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik kon de velden vol zetten met alleen maar bomen omdat ik via de kastanjewolk de andere di maakte (ben heel blij met de mammoetbomen voor de supermest). Had in het begin alleen normale bomen staan en heb deze later veranderd naar vooral xxl bomen (die leverde mij meer op omdat ik deze vaker kon oogsten en geen tijd verlies, heb namelijk geen premium). En slepen met howie donuts helpt dus blijkbaar ook :)

12. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Vanaf 10.00 uur vanochtend met simpele 2-4 uur gewasjes 70 bloesems bij elkaar gesprokkeld, had ik dat nou maar een paar dagen eerder gedaan:cry: kan iig de 2e zak bakken maken voor vandaag:wuerg:

13. dannyelst

dannyelst Gevorderde

help ik kom veldbollen tekort
    wie o wie wil mij er eentje sturen
    groetjes dannyelst

14. joke.k

joke.k Doorzetter

wie kan mij helpen aan festivalbloesem,heb er 3 nodig,kan ik vanavond nog 1 keer een zak ballen maken.
    kan morgen zelf nog sturen.

groetjes: joke.k

bjorke-annika vindt dit leuk.
  15. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik hoop nog een keer een zak ballen te maken. Kan straks nog de toverbomen oogsten en zoete aardappels. Dan moet het wel lukken. Voor de knechtencoupons. Ben toch heel tevreden met wat ik gehaald heb.

16. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben uitgespeeld. Ik ben ook zeer en zeer tevreden met mijn mooie prijzen.

Ik heb alles van diversen, behalve de 5 gouden banaantjes.
    Daarnaast nog de gewone wolkenrij en jawel vanavond ook nog het extra gewone orgeltje gehaald. xD
    Ik kon nog 1 zakje gewoon maken voor 23 munten en heb de sticker maar genomen, nu nog 18 over gehouden. Daar kan je niets meer uit de winkel mee kopen.

Ga nu mijn 4x stal opzetten, kijken wat daar morgen voor verrassing uit gaat komen.

Iedereen nog veel succes morgen, voor mij is het over en uit.

Ik vond het een erg leuk event met mooie prijzen die jezelf uit kan kiezen. Helaas vond ik het schieten wat minder maar dat ligt aan mijzelf. Hoop dat dit nog een keertje gaat komen en dan het schieten iets anders.

Daxter1966 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  17. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Geen risico, maar een uitdaging :)

Heb nu idd 2 lege bonenlijnen erbij, net binnen gehaald en verwacht morgen nog 2 zakken te maken om te gooien. Die bonenlijnen kan je nooit meer opnieuw halen, die items komen vanzelf wel in omloop.

Dus als er mensen zijn die extra prijzen hebben kunnen scoren of nog gaan halen, ik hou me aanbevolen voor de ruildagen ;)

Daxter1966 vindt dit leuk.
  18. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Welke gewassen heb je op je landje gehad dan, want dat is een zeer mooie opbrengst voor lage gewassen.

Dat zijn best nog wel wat prijzen die jij binnen hebt gehaald! Naar aanleiding van jou altijd vermakelijke berichten had ik niet het gevoel dat je nog zoveel zakken had gemaakt en sterren had gescoord.

Heb jij zoveel te bieden dan dat jij die uitdaging aangaat?
    Op zich heb je wel gelijk hoor, als ik zie welke sieritems gevraagd worden met ruilevents, dan baal ik er soms van dat ik de staak niet heb. Aan de andere kant ben ik blij dat mijn staken allemaal gevuld zijn haha.

Kan straks zeker nog 1 zak maken, kom 1 bol tekort. Heb nog 320sterren op voorraad en hoop morgen nog 2 zakken te kunnen maken. Dat zou er voor zorgen dat ik 482 sterren heb.
    Ga denk ik voor: 2x draaiorgel, de tent sieritem, sm en de knechten = 52 sterren over. Als ik nog een extra zak kan maken kan ik nog een sieritem nemen.

Doel: 4 zakken maken voor morgen 14.00uu haha Als iemand nog een DI kan missen, ik hou mij aanbevolen!

PS. Wat is de max wat je met de normale zak ballen kan scoren???

Laatste bewerkt: 22 September 2015
    schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Ik heb genoeg te bieden, maar denk dat de zappelin er vol mee zal zitten, dat je ze vrij makkelijk kan vinden als je er snel bij bent. Is wel leuk om voor te gaan, weet toch van gekkigheid niet meer waar ik met ruildagen nog naar op zoek kan.

schaapje52 vindt dit leuk.
  20. Wendie

Wendie Forumbewoner

het spijt me verschrikkelijk maar zie niet waarom iedereen zo enthousiast is
    wat een bagger event!
    en dat alleen om dat vervelende mini-game
    het is toch ronduit belachelijk dat je 5 min of nog langer wat zit te wachten op een draak of een heks?!
    alsof we niks anders te doen hebben (per 'zak' ben ik een 10-15 min bezig! en dat is ronduit waanzinnig belachelijk)
    ik was fanatiek gestart niet wetende dat de mini-game belachelijk veel tijd zou kosten, ben vanaf zondagavond geveld door een zware griep, dit is nu mijn eerste uurtje dat ik mij enigzins redelijk voelde om wat ballen te gooien maar ik sla de pin erin! dan maar geen wolkenrij .... belachelijk dat je zoveel tijd kwijt bent aan een mini-game! Ik erger me groen en geel dus ik kap ermee

.Kiko17., farmervrouwtje, theav71 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.