Praatgroep Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En dit is dan voor een zak met premiumballen. Met de gewone liggen de aantallen lager.

2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik snap het iets, maar niet helemaal haha. Voor mij is dat onbegonnen taak, want ik heb 1 kraai, 1 draak en over weet ik hoeveel uur 1 uil. De rest van de dingen heb ik allemaal niet en ik ga ook niet elke dag een lentekrans en paasjam eten, dat is mij veel te duur. Dus voor mij is de staak denk ik voordeliger. Daarbij vind ik het niet erg om die 2 keer per dag te oogsten haha.

Ga jij niet voor de GB en de SM???

Ik twijfel nog steeds. Ben van plan om te gaan voor de goedkoopste staak (240sterren), SV, stallen, bomen en dan de GB en het SM en dan aanvullen met losse items. Ik heb nog wel ruimte en alle punten zijn welkom. De gouden staak kost wel erg veel sterren!

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb ruim 5000 supermest, terwijl ik met het kattenevent geen 500 meer over had. Dus supermest staat wel onder aan mijn verlanglijstje. En GB vind ik best wel veel punten terwijl ik geen idee heb waar ik de GB voor gebruiken wil. Ik heb nog wel de fokdieren en pakketten staan, maar vind die niet zo heel interessant, dan ga ik misschien wel eerder voor een extra sieritem.

4. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

Én Coco dank jullie voor je reactie...Dan tel k ze nu ;)

5. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Tellen hoeft niet eens omaatje, als het goed is zitten in iedere zak 15 ballen. 12 zijn er voor de draken en heksen, dus als er nog 3 in de zak zitten zijn die voor de bonus 8)

Kan aan mij liggen hoor, maar waar haal je in die korte tijd zoveel supermest vandaan? Zoveel gekocht? Of had je alleen de nodige bomen op staan?

6. omaatje75

Daxter1966 vindt dit leuk.
  7. yvon61

yvon61 Forum-analist

Nou nou die stallen, mijn buuf een ijsvogel erbij en ik..............een gewoon kippenhok ( level 98 ) varkenstal oranje of rood (weet niet meer) en 2 ooievaars.
    Had mijn munten beter kunnen gebruiken, wat een teleurstelling.

Laatste bewerkt: 19 September 2015
  8. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Ik tel enkel de missers. Heb ik één misser :wuerg: hou ik 2 ballen voor de gouden sterren, heb ik er geen, worden het er 3. De sterren zijn voor mij belangrijker dan punten of Bd. :)

9. irene257

irene257 Gelegenheidsauteur

Werkelijk wat een vreselijk saai event, drop items komen van geen meter, dan heb je eindelijk genoeg voor 15 ballen, je kijkt eindeloos naar alle ellende die voorbij komt, en dan scoor je uiteindelijk 22, 23, 24 zilveren puntjes. Zo voorspelbaar, ze geven je gewoon niet meer. Duurt een eeuwigheid voordat je überhaupt een wolk bij elkaar hebt laat staan een tweede wolk.
    Dikke duim naar beneden voor dit domme event, ik begrijp dat er ook veel kinderen dit spel spelen, maar voor een hele kleine is dit zelfs te dom om te doen, Groet Irene

10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik vind het superleuk, als je alle tips volgt krijg je uit iedere zak premiumballen 54 stermunten dit is me reeds 5 op 5 gelukt ik heb reeds de 2 soorten stekjes en de stallen en het supervoer kunnen kopen en heb nu al 200 stermunten in de wacht staan, ik zie aan het eind wel hoever ik geraak maar zie het helemaal zitten. toch nog een fijn weekend.

Daxter1966, moontje68 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Schaapje heeft zelf gegooid, heel rustig aangedaan en in etappes gedaan, ja ja 54 gehaald. :D Schaapje heeft wel steeds de neiging om te gaan gooien als er eentje omhoog komt, dus zat hardop te praten, joker nee, joker nee, draak ja, goud ja. Hoor ik mijn man zeggen dat waren dan 30 jokers. xD Maar ik heb 54 gehaald en nu 111 staan. Op naar het draaiorgel van 150. :music: Ik vind het wel een leuk event hoor, alleen die flitsende bewegende poppetjes die in het begin heel snel gaan en dan opeens niets en dan weer snel is niet prettig voor je hoofd. Maar ik deel het in drieën en dan heb ik gelukkig weinig last, duurt het gewoon wat langer. :wuerg:

12. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik heb inmiddels 228 muntjes gescoord.
    Volgens mij heb ik door de gewone ballen, behoorlijk wat punten laten liggen.
    Ik maak nu alleen nog premium ballen en dat gaat redelijk goed.
    Ik ben benieuwd hoe ver ik kom met dit event.
    Ik denk dat ik morgen het een keer probeer met comfortvelden. De festival blijft een beetje achterwege.

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Bij mij alle bomen van de velden en alleen gewas nog.

Heb 200 boom drop en maar 30 gewas drop.

Dus heb 30 boom en 60 gewas per keer nodig. Dus flink wat gewas drops voor ik weer bomen drops nodig heb.

Alles wat we mee pakken is leuk toch! :D

daisy17858, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

Ik doe nu een rondje rozen met alles erop en eraan voor de drops. Moet er nog 13 hebben, dan kan ik nog een rondje gooien xD. Dus bukken hoor! ;)

15. omaatje75

Schaapje als jij alles platschiet...weet jij vast wel
    wat die Joker geeft, doet of wat voor nut heeft :music:

Daxter1966, -Coco1968- en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

Die joker doet helemaal niets, noppes, geeft helemaal niets. Die joker is een pestkop en probeert dat je denkt dat je moet gooien. Die jokers komen veel te veel. Schaapje trapt daar mooi niet meer in. Eerste rondje had ik heul veul jokers gegooid en weinig muntje gehaald.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  17. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Schaapje, ik vind je een supersonisch topscoorder schaap!xD
    Super gedaan!

18. schaapje52

En mijn draaiorgeltje gehaald. :inlove: Hij is zo leuk.

19. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Wat zou er voor nodig zijn om de man van Schaapje om te kopen zodat hij voor mij gooit
    Ik vind het event leuk opgezet alleen de minigame vind ik piep-.-:sleepy:
    Ik heb nog 7 premium ballen liggen en daar moet ik zo mee aan de slago_O
    Dat we zelf kunnen beslissen wat me met de muntjes gaan doen vind ik wel weer geweldig:)

schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

Hij is niet om te kopen, doet het gewoon gratis zegt hij. ;)

jennyfarmer, sanne22334 en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.