Praatgroep Openluchtfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 14 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Had je je velden vol met normale of xxl bomen? En je had vast je bomen zo dat je deze na een korte tijd voor de 2e keer kon oogsten vanwege je premium? Want is al een flink aantal veldbol drops die je hebt.

2. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

De tweede keer ging het al een stuk beter en kon ik mijn geduld goed bewaren. Ik heb 54 munten bij elkaar gesprokkeld :)

Errim en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  3. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

Uit 30 XXL bomen welgeteld 1 veldbol gekregen. Gelukkig kan ik ze vanavond nogmaals oogsten en met een beetje geluk heb ik er dan nog 1 bij. Dan kan ik mooi na een aantal dagen 1 zak premiumballen maken........... Wat mij betreft moet de hoeveelheid drops die uit de bomen komen eens goed opgeschroefd worden door BP.

Luppie60 vindt dit leuk.
  4. Kabouter_1

Kabouter_1 Doorzetter

Dit wordt in jaren het eerste event waar ik niet alles haal.. die veldbollen die nekken je.

5. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Test van een Farmer....Interessant.

Heb even een testje gedaan met gewone en comfortvelden. Beide 20 rondjes van 44 akkers. Een gewas genomen waarbij niet uit alle comfortvelden een dropitem kwam, om het verschil in drops een beetje groter te krijgen.
    Uit de 880 gewone akkers kwamen 400 drops (hoogst aantal 26, laagst aantal 13). Uit de 880 comfortvelden kwamen 730 drops(hoogst aantal 41, laagst aantal 30)
    Lijkt mij dus een uitgemaakte zaak....Uit comfortvelden komen veel meer drops dan uit gewone akkers.

Kabouter_1, Errim, farmermikkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Mij nekken de bloesems:(, bomen geven wel behoorlijk wat drops.

Farmer121965 vindt dit leuk.
  7. lovely

lovely Forummeester

Bij mij kwamen er uit de rozen 13 drops:eek: Gisterenavond 28....xD

8. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Hier de rozen op Comfort velden staan, heb dan wel de rozen-verdeling.
    Met SM, mest en water zijn ze dan in 29 minuten klaar ( Witte onschuld en Stol), 43 comfortvelden geven gemiddeld 35 DI....dat gaat wel lekker.

Laatste bewerkt: 18 September 2015
    daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Hier ook weer een bedroevend aantal drops.
    Uit 5 akkers, 3 gewone en 2 baha, 1,5 veld met anjers en uien, baha gember, 50 bloemen Uit de bomen 1 baha veld en 1,5 gewone veld, merendeel 20 uurs bomen 25 bollen, Kon net 1 zak premium maken. Wachten tot morgen dus, wel een paar XXL voor vanavond maar dat zal niet veel opleveren. Langere gewassen gezaaid, dus veel is er niet meer te doen vandaag. Wachten en wachten en wachten:sleepy: Mag blij zijn als ik de eerst wolkenrij kan halen, anders maar het SV en de GB.

uit de gewone stekjes en stallen niets bijzonders:cry: had zo gehoopt op de schildpad, maar helaas weer niet.
    Uit de baha Baobab en Achacha :D:D heel blij mee want die had ik nog niet, andere vier niets bijzonders.

10. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

wow..ik had 1 mystery stal geplaatst en ja hoor......het ijsvogeltje...:D

Kabouter_1, Daxter1966, daisy17858 en 18 anderen vinden dit leuk.
  11. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Gefeliciteerd mooie oogst:)

12. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Gefeliciteerd mikmak, daar durf ik nog niet eens op te hopen.

Veel plezier met het mooi vogeltje:D

Gozertje en -mikmak- vinden dit leuk.
  13. Lieve

Lieve Halfgod

dat is wel een heel mooie uitkomst Mikmak dikke proficiat

de drops blijven pover sorry
    nog maar een zak premium ballen kunnen maken
    zo gaat dat niet vooruit hé
    en de prijs van die zak is [​IMG]echt voor omver te vallen[​IMG]

Laatste bewerkt: 18 September 2015
    -mikmak- vindt dit leuk.
  14. neva1

neva1 Forumkenner

al mijn velden en bomen geoogst en ik kan net een premiumzak maken, heb nu op 2 velden rozen staan ( wel kwartakkers zou dat schelen?) en mijn bos staat vol met mijn bomen de baha staat vol met koffie en het regenwoud met bomen. ben benieuwd of ik vanavond weer een zak mag maken. Het is wel weer eens goed je boomgaard in te duiken ..dan strek je je rug weer eens in plaats van dat bukken op de velden.:music:

Gozertje en FarmerBroek62 vinden dit leuk.
  15. rikmark

rikmark Forum freak

Ik heb kwart akkers liggen, XXL bomen, alles geoogst Uien en op bahama thee kan net 1 premium zak maken. Zeer bedroevend die dropitems, 40 bloesems en 30 bolletjes.

16. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

:)
    Hoe krijg je dat voor elkaar??/ 34 ballen ik kan maar net 2 x per dag halen gaat dus niet lukken erg hoor veel te weinig om te oogsten en met korte gewassen lukt het helemaal niet jammer:oops:

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Alles geoogst deze ochtend en er staat 1 zak premium ballen klaar voor de molen. Door ander voer word ie over goed een uur gedraaid. Dan heb ik nog 40 bollen over maar geen bloesem meer. Vanmiddag kunnen de XXL bomen nog een keer geoogst worden en in de loop van de dag nog een paar keer gewassen. Dus vanavond kan ik nog een zak maken. Dat komt neer op 2 zakken per dag. Het event duurt in totaal dacht ik 7 dagen, dus dan kom ik uit op 13 zakken (de laatste dag is tot 14.00uur). Als ik elke keer de max haal van 54 sterren heb ik totaal 694 sterren (de eerste keer had ik er 46). Voor de dingen die ik wil heb ik 445 sterren nodig, dus dat is te doen. Dan heb ik het wel over de goedkoopste staak en geen extra sieritems van alle diversen zonder de sticker.

Mijn uitdaging is dus om meer zakken te kunnen maken zodat ik ook nog wat losse sieritems binnen kan halen :)

-mikmak- vindt dit leuk.
  18. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

hoi Thea
    heb 106 mammoets staan aangevuld met xxl bomen, op baha xxl en gewone bomen
    en klopt na het werk vannacht ze 2 x kunnen oogsten,
    vanmorgen maar 29 veldbol erbij alleen van baha (niet best), stand nu 4611 festivalbloesem om 424 veldbol
    wel 100 % festivalbloesem uit comfort velden

Daxter1966 en margo-64 vinden dit leuk.
  19. joeyniks123

joeyniks123 Forumleerling

Hmmmm:oops: het zal hier ongetwijfeld al hebben gestaan...moet ik nu zoveel mogelijk gouden munten scoren of die dubbele van het draakje en de heks? Ik begrijp er niet veel van denk ik...sorry:oops:

20. theav71

theav71 Levende forumlegende

Zou maar alvast in de molen de ballen gaan draaien, want is nou niet bepaald een spelletje wat je voor je plezier speelt en als je dan alles achter elkaar moet doen dan word je gek.
    Je kan het beste premium maken in de molen en dan 12 omgooien met 2 munten en 3 met een gouden munt. Dan heb je de maximale score

Daxter1966 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.