Praatgroep Openluchtfeest September

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 18 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zit nu op 39. :music: Nog 1 te gaan. 8)

janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Wat een idiote verhouding tussen messen en vorken. Meer als 1000 vorken en geen 1 mes meer. In de faq staat dat er overal messen en vorken uitkomen, maar deze verhouding is volkomen scheef.

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Bij stallen ligt de verhouding anders. Ik vermoed dat jij vooral gewas op je akkers hebt gehad?

4. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Dat klopt, heb nu stallen erbij gezet, maar vrees dat het te laat is om de wolkenrij te halen. Heb nu 39 gespeeld, die laatste 21
    ga ik echt niet meer redden. Zonde van al de moeite.

farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. vinc05

vinc05 Forum freak

Zo hier de wolkenrij gevuld nu eens in de winkel kijken wat ik voor mijn muntjes wil.
    Misschien nog even aanvullen tot juiste aantal maar daar is tijd genoeg voor.....
    Mijn kleine broer is sinds vanmorgen level 200 dus al aardig gegroeid.
    Moet nu nog voor 7 spelletjes dropitems dat gaat dus ook lukken.

6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Het is gelukt, jippie. Ik heb nu 42x gespeeld en de 2 sieritems dubbel. :D Kan ook nog een stekje nemen. :music:Dit is echt schaap haar event. 8)

janniekwak, -mikmak-, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Misschien een idee om wat vaker op het forum te lezen. Niet dat je daar nou nog wat aan hebt natuurlijk, maar hier werd al zeer vroeg in het event geroepen dat een combinatie van gewassen en stallen de truuk deed. En zo worden er hier wel vaker dingen geroepen waar je echt je voordeel mee kan doen.

8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik denk eerder aan de truc met SM gooien, Veredelingen en of veel howies en tijd hebben..

Ben toch echt geen beginneling en lees het forum door en door, maar ben hier pas bij 39 8)

9. tonkelaar62

tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

Ik ben geen beginneling (level 216) maar ik ga het ook niet redden hoor. Je moet 24 uur per dag thuis zijn tegenwoordig om de events te kunnen halen. Ik heb nu alles vol staan met stallen (teveel vorken) maar daar komen ook maar mondjesmaat messen uit. Dan maar geen wolkenrij, zodra die op je wolkenrij staat wet je toch al niet meer of je hem hebt gehaald :p

knoepertje, dutchie47, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier droppen de +8 uurs stallen ook niet 100%, nu 50 keer gespeeld als ik me anjers had laten staan waren dat er ook 50 geweest -.-

11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Inmiddels 27 keer gespeeld. De vorken blijven hier zwaar achter...
    Met de stermunten hoef ik geen sieritems te halen toch? Als ik 60x speel dan krijg ik de staak inclusief items. Of zie ik iets verkeerds?
    Vraag is of ik wel zover kom, gezien wij een vol weekend hebben gehad en ik overdag werk en niet oogst. Er staan lange gewassen op hele velden.

12. catootje65

catootje65 Junior expert

Bij mij ook niet, drama met de messen hier en er staan stallen genoeg -.- Ben maar weer lange gewassen aan het kweken, daar komen meer messen uit.

HofvanDromen vindt dit leuk.
  13. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

De wolkerij is geactiveerd nu kijken of ik door kan gaan voor muntjes.

farmermikkie, gelderblom en -mikmak- vinden dit leuk.
  14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik ben ook geen beginner, en nee, stallen in combi met gewassen doet het 'em niet en dan heb ik nog een dag met SM gestrooid om tot 33 te komen . Kortom, je haalt het niet op een redelijke normale manier. Prima, maar doe niet alsof.-.-

HofvanDromen vindt dit leuk.
  15. vinc05

vinc05 Forum freak

Geen sm gestrooid ook maar 1 howie in de boom wel 3 van die blauwe bomen.
    En de wolkenrijen maar die worden eigenlijk maar 1 keet daags geoogst.
    Gebruik wel de ambachten bij de stallen en nachts water en mest op gewassen.
    En een knechtenmachine waardoor het eenvoudig is om naar stallen of kwart velden te wisselen.
    En sind 1 week veel tijd vanwege de leeftijd waarop je mag stoppen met werken.

farmermikkie, gelderblom en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier 5 blauwe bomen, een howie in de boom en op het veld, schiet voor geen meter op. Maar zoals ik zei; geen probleem, maar blijf realistisch ;) Is wel zo eerlijk voor de mensen die ook hun best doen, maar nu twijfelen dat ze teveel of te weinig stallen/gewassen gezet hebben.

HofvanDromen, dutchie47 en catootje65 vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nu 32 x gespeeld......:sleepy:....heb nu 690 muntjes dus ga wel eerst voor de knechten coupons en nog voor het miertje en de wollimia......daarna voor de rest...dus lekker winkel plunderen.....:p

18. catootje65

catootje65 Junior expert

Alle spelers die messen nodig hebben, hebben niet zoveel aan die blauwe bomen, die geven namelijk vorken :sleepy:

-doppie- vindt dit leuk.
  19. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Hier niks gebruik van extra's alleen een howie in de boom

10 uurs stallen en gewas op 1 veld zelfs nog langere stallen om lekker de schuur te vullen met kameleon en bever bv

En hij is bijna in the pocket
    Dus ja het is normaal gewoon te doen

janniekwak vindt dit leuk.
  20. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Gefeliciteerd hoor... Altijd makkelijk te zeggen .. als het je wel lukt 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.