Praatgroep Openluchtfeest September

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 18 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je hebt nog gelijk gekregen ook. xD Zal wel eenmalig in mijn boeren leven zijn. xD o_Ok nog gewoon gewerkt 2 dagen, dus tis echt 8)
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. debeus

    debeus Doorzetter

    wie weet hoe ik meer messen kan krijgen ik hebnu al bijna drie honderd vorken over
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    stallen zetten
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 104 vorken en 23 messen. Vind het verschil wel meevallen. Heb een veld vol bomen, een met kwartjes lang gewas en een veld met met alle dieren en rest werkstallen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb nu overal 10 uurs stallen staan. Als de vorken achter gaan lopen op de messen, dan ga ik wel weer over op alles gewas. Ik doe niet aan combi's. Alles stallen of alles gewas. Dat vind ik het fijnste werken.
    10-uurs stallen droppen van beide 100%
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    ik ben nu ook deels overgegaan op stallen, een mix van van alle war ik nodig heb in de queesten. En dan inde nacht eventueel eentienuurs gewas, hopelijk lopen de messen dan iets in
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik heb nu 3 velden vol met 10 uurs stallen met valentijnverrassing erbij.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    33 keer gespeeld nu, het gaat voorspoedig.
     
    jolanda13, -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Even een vraagje zijn er mensen die de tonnenrace(+) kopen voor 200 munten. Ik twijfel heel erg
    vind 60 sm in 30x 22:00 heel lang duren, voor 239 munten heb je 100 sm direct in de winkel. Vind het eigenlijk zonde van de munten.
    Of hebben we deze nodig in wolkenrij, volgens mij niet toch??
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, die heb je niet nodig voor de bonestaakrij.
    Het is een leuk sieritem, als je van ep houdt.

    Omdat het sieritem geen ep blijkt te geven, zolang er nog ladingen op zitten, overweeg ik zelfs om hem af te breken, zodat de ladingen verdwijnen. 2 Supermest per dag van een item dat 4 akkertjes in beslag neemt, vind ik niet geweldig.
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 20 x gespeeld. xD Gaat hier best wel super goed voor mijn doen. :music:Ik ga nu nog voor een stalletje en/of boom. xD Hopelijk dan nog een nieuw stalletje of boom. :music:Ik ben eigenlijk al helemaal tevreden met mijn 2 items. Mijn event kan al niet meer stuk. :D
     
    jolanda13, nenek43, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Zit hier op 11 x en heb nu 195 stermunten. Eens kijken wat dat gaat worden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zit hier op 37x al 2 stallen binnen en nog 340 stermunten staan.
    Gaat wel goed komen.
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Zeker met anjers/water/mest/ totaal tijd 10:30, in de nacht erop, vliegt het servies naar binnen. Zal wel per account verschillend zijn, hier gemiddeld 400 stuks bestek van elk (mes/vork) met 1 Howie in de boom.

    Hier nog één boer en bont servies te gaan voor de wolkenrij, daarna kan de boerderij terug in de Hof-modus. xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Zo doe ik het hier ook, dag en nacht anjers, heb nu 24 van de 60 spelletjes gedaan en nu nog 709 vork en 21 mes over

    stallen neerzetten van 10 uur of langer voor de messen heeft alleen zin als je ze minimaal 3 keer per dag kan oogsten
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier een veld met 5 menagerieen met neonstallen en 4 fabrieken en nog wat losse neonstallen
    met op randjes bomen andere velden nacht en dag vlas met veredeling.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er nu 33 gedaan, met een combi van stallen en gewassen. Nou ja vooruit, ik heb wel een paar rondjes anjers met SM gedaan, op één veldje. Want op die andere staan dus stallen. De messen en vorken lopen bij mij ook prachtig gelijk nu.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gaat zo hoor. Welke moet je hebben van de verdedeling om de anjers te verkorten. Ik heb nu de eerste 3 een vinkje en de rest nog leeg.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Schaapje, zo moet het er uit komen te zien.

    Van links naar rechts,de bovenste rij:
    Vroegrijp-eco-liefde-sm liefde (kan er niets aan doen, zo heet het nu eenmaal xD)

    Van links naar rechts, de onderste rij:
    Sm-Slimme Sm-liefde. (Ik heb die namen niet verzonnen gelukkig.)
    [​IMG]
     
    Laatste bewerkt: 21 September 2019
    jolanda13, vinc051 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb eco-liefde, SM-liefde en vroegrijp aan staan voor de anjers en dan zijn ze met water, mest, SM, witte onschuld en stollen binnen drie kwartier klaar.

    Was wel een behoorlijk gedoe om die SM-liefde te krijgen, ik bleef maar veredelen xD Maar uiteindelijk is het me gelukt.

    Tip: als je een waardeloze veredeling krijgt moet je hem toch accepteren. Anders krijg je hem de volgende keer even zo vrolijk weer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.