Praatgroep Openluchtfeest September

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 18 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Das wel lief :inlove: ...Maar nou euh euh euh ..het is niet nodig ...bij de 1e keer spelen meteen de code voor 20 muntjes gevonden :eek:xD
    Het moet niet gekker worden ...Hofje die geluk heb op de Roze Boerderij o_OxD
    heb nu al 165 muntjes ...tralalalalaalaa tralllaaaaaxD
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het sieritem tonnenrace en een 24-uurs knechten coupon zijn binnen. Gaat goed zo :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kreeg ik vanmorgen uit me 3 velden met kwartakkers anjers, 332 vorken en 134 messen

    edit:

    met de combinatie:

    rood / blauw / wit / groen kreeg ik 20 stermunten ( en 30 als bonus)
     
    Laatste bewerkt: 20 September 2019
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Klopt het dat de tonnenrace + de 1e 30 keer geen ep/tep geeft? Hij geeft het niet aan, wanneer hij op de akker/tuin staat. Alleen de 2 sm is zichtbaar.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat klopt

    Fassrennen (+)

    [​IMG]

    • Level 3
    • Produktionszeit 20:00h
    • 30 Ladungen á 2 Superdünger
    • 4er Feld
    aufstellbar auf allen Flächen ausser Vollmondflächen und Spielwiese
    Fassrennen


    [​IMG]

    • Level 3
    • Produktionszeit 20:00h
    • 9600 EP/TEP
    • 4er Feld
    aufstellbar auf allen Flächen ausser Vollmondflächen und Spielwie
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende


    Aha, dank je.
    In de NL faq staat het toch echt anders:

    BeloningGeeft:
    Tonnenrace (+) (2x2 veldje)
    [​IMG] [​IMG]
    Geeft elke 20 uur
    9.600 EP/TEP

    Bijzondere lading: 30x 2 supermest

    Plaatsbaar op:
    0,1,2,3,4,5,6,9

    Als de bijzondere lading van het item af is kan het ook geplaatst worden op een wolkenrij en de naam van het item is zonder (+). Zodra de bijzondere lading er vanaf is moet het item verwijderd worden en opnieuw geplaatst om weer EP te gaan geven.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik ga het navragen. Dan kunnen we dat aanpassen als het nodig is.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ik heb veel minder messen dan vorken.
    Heeft iemand al idee wat meer messen dropt. Ik heb tot nu toe alleen gewassen gedaan. En wat vlinder en die geven 1 vork en 1 mes per stuk.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb een combinatie staan: 1 veld gewas en 2 velden stallen. Gewassen droppen ongeveer 1 mes op 2 vorken, terwijl de gevraagde verhouding 1 mes op 1,68 vorken is. Dus als je gewassen neerzet gaan de messen inderdaad achter lopen. Bij alleen stallen gaan de vorken weer achter lopen, vandaar dat ik stallen én gewassen heb staan. Misschien moet ik nog wel een beetje schuiven maar op dit moment werkt het prima zo.
     
    -Pillow_, jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Hier is het net andersom Kakelot. Zonet 3 serviezen gedraaid. Nu heb ik op overschot:, 219 messen tegenover 23 vorken.
    Tot op heden heb ik enkel gewassen gedraaid. Vanmorgen voor het eerst de Mammoet bomen mee geoogst.

    Als het zo doorgaat, ziet het er naar uit, dat hier de stallen er een tijdje op moeten.
     
    -Pillow_, jolanda13 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Welke geheime gewassen zaai jij HJ :eek: xD....Hier ook gewas ..maar veel vorken en weinig heel weinig messen ...o_O
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Hofje, gisteren riet, afgelopen nacht, anjers. Nu 2 rondjes anjers met de versneller er op. Als die klaar is gaan de neonkippenstallen er weer op. De mest raakte een wat op. xD
     
    -Pillow_ en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij mij beginnen de vorken nu achter te lopen, dus ook maar een veldje anjers gedaan met SM en de hele mikmak. En ik heb ontdekt dat het met mijn voervoorraden meer dan droevig is gesteld, dus de molen draait overuren. Er komt nog net geen rook uit xD

    Maar ik vind het een leuk event zo, met dat gepuzzel.
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  14. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier ook....de messen lopen achter eff uitzoeken wat handig is.....hihihihi
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier lig ik mooi op schema, heb 14 spelletjes gespeeld van de 60 en heb nog 422 vorken en 17 messen

    tip: als je dezelfde combi wilt gebruiken kan je die gewoon rechts in het scherm aanklikken en wordt die linksonder ingevuld (scheelt een hoop geklik)
     
    pipelepo vindt dit leuk.
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Hetgeen ook in de faq staat.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ohja, dat is waar ook. Vorige keer was dat ook zo. Lees je dan mooi weer overheen.
    Hier lekker aan het uitproberen. Heb nog massa's vorken, maar geen messen. Wat dat aan gaat, zit er nog aardig risico hier en daar. Eerst moet je de juiste verhouding van messen en vorken zien te vinden en dan moet je nog een keer op zoek naar de beste gok.
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nog nooit, maar dan ook nog nooit, zo snel, ja, ja, 2 sieritems binnen gehaald. :D Ik had 325 muntjes en mooie de super schaapitems genomen. :inlove: Nu nog 25 muntjes over.

    Ik ben klaar met het event. xD

    Dit moet toch wel even in het grote farm boek/krant worden bijgeschreven. :music:xD
     
    LucieSchreurs, Dahlia76, catootje65 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zei het toch al, je bent een Turboschaap!
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Begonnen met riet daarna met de gele erwt toen weer riet. Vorken zat op dit moment 530 stuks , messen tekort 30 stuks ik heb alles verandert nu op 2 en een half veld staan er stallen of werkplaatsen op die 12 uur duren heel benieuwd wat dat gaat geven. Rond vanaaf 10 uur weet ik het. 14 x gespeeld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.