Praatgroep Openluchtfeest September

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 18 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Het verbaas mij een beetje, dat jij niet voor de farm-munten combinatie gegaan bent.
    Zelf heb ik eerst het al het luxe parfum er uit gevist, daarna ben ik door gegaan voor de farm-munten, (met de farm-munten combinatie)

    Hier 109 keer gespeeld tot 60 met de versnellers en supermest, daarna in de slow-motion modus. Over: 2 vorken/398 messen.
     
    hwjstolwijk en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Tot 37 gekomen en mooi wat KC en mystr. stallen gekocht. Prima event voor mij. Jammer dat de staak niet haalbaar was, maar ja ik ben er niet rouwig om.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik ben met mijn dag sm strooien tot 48 gekomen. Klopt Annelies, tis jammer.
     
    hwjstolwijk en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb totaal 52 kunnen spelen. Ben ik net de laatste muntjes aan het inwisselen gooit het systeem mij er uit. Nu dus 16 muntjes over en anders was dat er 1 geweest. Wat ik graag wou hebben dat heb ik gelukkig.
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende


    Van de Farm munten heb ik er bijna 4000 in de kluis liggen en wacht op de uitbreidingen van het huisdieren veld.
    Het Luxe Parfum heb ik er ook allemaal uitgevist
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  6. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Sintra, dan hebben wij het zelfde (denk) patroon gevolgd.xD

    Hier heb ik net aan 500 munten in de kluis liggen voor het laatste 5/6 stukje van het veld nog.
     
    Sintra98 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    we hebben in totaal nog 6 veldjes huisdier veld te openen voorlopig heb ik al plaatsgebrek op het huisdier veld

    Ik ben nog in dubio of ik aan het event mee zal doen
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.