Praatgroep Openluchtfeest September

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 18 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmans

mmans Forum-hertog

Tja, zoals ik in een eerder post al schreef: ik heb van alles wat staan, 1 veld bomen, 1 veld dieren,1 veld gewassen. Dus ik doe het niet met alleen gewassen.

En van mij mag je rustig je aanbevelingen blijven doen. Ik denk, dat je daar best veel mensen mee helpt. Net als al die andere mensen die tips geven.
    Het gaat er meer om, dat als mensen die aanbevelingen/tips niet volgen, ze toch gewoon mogen blijven klagen. En weer niet persoonlijk bedoeld: de een zegt: loop naar links, de ander: loop naar rechts. Je kunt niet beide aanbevelingen volgen! Maar dat moet toch ook gewoon gezegd kunnen worden? Een aanbeveling is toch geen wet?
    Het lijkt er soms op, dat de mensen die tips/aanbevelingen geven, daarna zeggen, dat mensen niet moeten klagen als ze die tips niet volgen. En dat is in mijn ogen verkeerd.

Vandaar mijn opmerking: laten we aardig blijven voor elkaar.

En nu sluit ik mijn deel van deze discussie :)
    Fijne avond allemaal!!

janniekwak, owl., LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ondanks de verlening word het hem hier niet, maar ja werk he. Ik heb nu 31x gespeeld en kan na het oogsten 4 keer spelen. Dan kom ik morgen op 35 keer uit. Jammer maar ach.

Helaas geen antwoord gekregen om mijn vorige vraag. De muntjes die we kunnen winnen met dit event.. heb je die nodig voor de sierittems, bv voor de staak als je die haalt. Of..

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Nee voor de staak krijg je de items onderweg. Dus je kan de muntjes uitgeven zoals jij dat wilt.

Sintra98 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

als iedereen zoals jij zou denken en spelen, dan was dit draadje veel vrolijker.
    zoals jij al schreef. iedereen moet zijn eigen weg zoeken in dit spel. veel tijd? veel echt geld?
    doe je eigen ding en wees tevreden met wat je kan behalen (en laat andere spelers hun eigen spel spelen. )
    ik ben ook heel blij met de ervaringen van andere speler. heel veel tips volg ik ook. maar bij dit event is het blijkbaar voor iedereen anders. je moet zelf uitzoeken hoe de drops in jou spel zijn afgesteld. bij de één kwamen de messen het meest uit stallen, bij een ander het meest uit gewassen. we hadden wel tijd genoeg om te switchen. hier werd duidelijk aangegeven dat je zelf moest kijken wat het beste was voor jezelf.
    ik hoop wel dat iedereen zijn / haar ervaringen blijft posten.
    wat ik niet meer wil zien is het klagen (zogezegd in naam van andere spelers, alleen maar om beginnende en werkende spelers te "helpen" )
    als dit systeem jullie niet meer bevalt? ... kies dan iets anders
    wat ik wel begreep uit jullie reacties is dat jullie al heel veel "echt geld" aan dit spel hebben uitgegeven en het nu een beetje beu aan het worden zijn om events te spelen, omdat jullie het vertikken om aan events mee te doen (staken halen interesseert jullie niet en dan maar klagen dat jullie 'dit' of 'dat' niet hebben om in te zetten.)
    ik speel zoals schaapje. wat haalbaar is , daar begin ik aan. verder bemoei ik me niet met de manier waarop anderen spelen.
    ik ben toevallig minder beweeglijk en ben gekluisterd aan .. TV en ja, mijn computer. mag dat???
    dank je wel aan de ontwerpers van deze site. het helpt echt om "de minderen van deze maatschappij " toch nog een beetje plezier te beleven
    slaap lekker iedereen (al is dat voor mij niet weggelegd. max 3 uurtjes, dan ben ik al heel tevreden)

Laatste bewerkt: 24 September 2019
    janniekwak, boermars, Dahlia76 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ai, dat is echt een goede tip, ik ben gewoon blind voor de stermunten gegaan...

Sintra98, harm-jan70 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Ben het helemaal met je eens! Vindt ook de variatie van mogelijkheden het leuke aan het spel :)
    Vindt events spelen super leuk, maar vindt het ook enorm saai om alleen maar stallen, veldjes of bomen te hebben staan. Heb trouwens van heel veel stallen maar een paar exemplaren, bij lange na niet genoeg om ook maar 1 veld helemaal te vullen xD
    Duidelijk dat ik om dit event te halen misschien een andere strategie had moeten gebruiken of meer/andere hulpmiddelen. Misschien de volgende keer of niet :p

Sta nu op 45 en heb er 2 in de molen. Met vandaag er nog bij gaan we hier ook voor de 50 en de stallen en stekjes :music:

Sintra98, -matthias1952- en boermars vinden dit leuk.
  7. boermars

boermars Forum-hertog

Lees net over de verlenging tot 22:00 uur, dat is mooi want had ook inlogproblemen, ben ook veel verder gekomen dan verwacht, maar dat lag aan de drops.
    Mijn teller staat nu op 51 x gespeeld. wordt krap voor de wolkenrij. Ben benieuwd.
    Succes allemaal nog die aan het ploeteren zijn.

Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Jippie, wolkenrij is binnen. :D
    Iedereen die nog aan het ploeteren is veel succes!!!
    Wie vandaag nog net een paar dropjes tekort komt, kan altijd een berichtje sturen.

9. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Wat ik even vergeten was is dat er ook nog kistjes met bestek te wachten stonden in mijn schuur:wuerg:
    Dus in plaats van het hopelijk te redden om de wolk te halen sta ik nu op 62:music:
    Ik help het dus maar even onthouden8)

10. annwei

annwei Veteraan

Ik heb nog 3 rustieke messen nodig om nog een molenproduct te maken dan kan ik nog een stekje eruit halen. Wie heeft er nog wat over?

11. doberick01

doberick01 Junior expert

kan nog wel wat rustieke messen gebruiken wie oh wie kan mij helpen. Moet helaas nog 3x spelen voor de wolkenrij. Maar heb niet de juiste verhouding weten te vinden voor de dropitems. Vorken te over maar messen te weinig. Heb toch van alles geprobeerd. gewisseld in gewassen/duur aantal stallen en bomen. Mocht het niet lukken dan is het jammer en helaas. Is wel weer een hele tijd geleden dat ik een wolkenrij heb moet missen.

12. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ben hier tot 35 gekomen en wat dingentjes uit de winkel gehaald, was lekker zo op mijn gemakje.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  13. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je hebt nog tot 22 uur vanavond.

Sintra98 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. mariaschot

mariaschot Junior expert

Even een vraag, ik heb er 2 in de molen klaar en ik kan geen nieuwe vullen, er komt dan ook niet een gevulde knop van degene die in de molen gedraaid zijn, ik moet deze toch kunnen activeren om een beloning te krijgen en of die mee gaat tellen met de teller naar de wolk. Ik hoor het graag, gr. Maria

15. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Nog twee bestekken te gaan. De laatste loodjes...

farmermikkie vindt dit leuk.
  16. boermars

boermars Forum-hertog

53 x tja, er zit nog een oogstje aan te komen van bloemen, maar denk dat ik eindig op 55.
    Mooi geweest zo, op naar de volgende.
    Goede tip te laat gelezen met die oranje farmmunten, niet bij stilgestaan.dat je beter die kan verzamelen.

Volgende keer beter.o_O
    Vond het idee van alleen drops en geen eventgewas helemaal geweldig hoor!!!!
    Dat mag vaker.:D

LucieSchreurs en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier sta ik stil bij 53. xD Helemaal blij met wat ik gehaald heb aan prijsjes en items.

Was een zeer leuk event. :music: Mag vaker komen.

18. connie1959

connie1959 Gelegenheidsauteur

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    ik heb 63 keer kunnen spelen en door alleen maar gewassen erop te zetten.....mijn staak gewoon kunnen halen, zonder sm te gebruiken...dadelijk nog oogsten en dan zal ik op 64 keer komen. :):)

djw voor de tip...kom ik op 67 keer spelen

Laatst bewerkt door moderator: 25 September 2019
    farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier 49 x gespeeld en precies alle muntjes op.......:music:....

schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb 113 rondes gespeeld en heel veel verworven Vooral veel EP en TEP

harm-jan70 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.