Praatgroep Openluchtfeest Eventquest

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 September 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel Mikkie voor je snelle antwoord
    P.S is er wel een versnelling voor anananas?
    Ben er al achter

    Gr Tineke
     
    Laatste bewerkt: 15 September 2019
    farmermikkie vindt dit leuk.
  2. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Als ik de tarwe wil leveren komt er en scherm met daarop geschreven " je krijgt de items die je in de missiestap geleverd hebt alleen terug als het nieuwe event Nieuwe quest: Openluchtfeest nog actief is ! Kun je de stap niet op tijd voltooien, annuleer deze dan op de items die je hebt ingeleverd terug te krijgen!" Het staat er zo met punten, comma's en uitroeptekens. Ik begrijp het niet en kan niet starten met tarwe te leveren... Kan iemand helpen?
    Keukendeur
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Volgens mij zijn er wel wolkenrijen die granen +1 geven. Ik ga even neuzen.

    Edit: bij mij niks gevonden helaas, wel bloemen en overige gewassen +1. Maar dat zegt niet veel, want ik speel nog niet zo lang. Dus misschien is het toch de moeite waard even in je rijen te speuren.
     
    Laatste bewerkt: 15 September 2019
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het gaat erom dat je de tijdsquest voltooid hebt voor het event afgelopen is. Dat duurt nog wel even dus je kan rustig beginnen. Het event duurt tot donderdag 22.00 uur.
    Zorg dat je volden vol tarwe staan di klaar zijn en dan onderaan op de groene startknop drukken. Dat is vooral voor de latere opdrachten dan heb je tijd voldoende voor nog een ronde.
     
  5. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    ha dank je Ron, dan ga ik nu lekker achterover leunen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ondanks dat ik niet meer zou doen heb ik vandaag heel fase 1 gedaan. Tijdsquesten zijn wel leuk om te spelen. Heb wel een KC van 12uur gepakt en werk dus op kwartveldjes met WAC en +1 van het haver.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    tijdsquest van de hop en tarwe zijn klaar, die van de ananas wacht ik mee totdat ik klaar ben met het andere event of als ik een keer maar 3 keer kan oogsten op een dag

    Het sier-item met alle upgrades blijft ook gewoon 2 openluchtfeestkisten 1 geven tijdens en na het event
     
  8. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ja voor de ananas kun je een oogstbooster inzetten die in goud past dan 100% voor 24 uur op je oogst dus ook de evengewassen.
     
  9. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik doe het op mijn eigen manier en kom er meestal wel ;):)
     
    meggy1960 vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    laatste ananas staat erop :music:
     
  11. Roos

    Roos Forum-hertog

    Zo zeg... het is me daar toch spannend met die hopjes :wuerg:
    Ik krijg 1 uur en 40 minuten en daarin wil ik 2x oogsten. Ik zet aan.... sjees weg... oogst en zaai, oogst en zaai... kijk op klok... reken... aaaah... dan zit ik aan m'n boterham. Nou ja.. dat is 3 minuten over boterham, dus die drie minuten kan het natuurlijk niet op mislopen.
    Zit zometeen dus iedereen aan tafel.... zit ik m'n hopjes te oogsten :p Ik heb er 3 minuten de tijd voor, dus wordt echt even opletten en dus niet laten afleiden door wie denkt dat ik nodig moet komen eten. Keuzes, keuzes...
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Van de ananas is het gisteren niet meer gekomen, dus die ben ik nu aan het doen. Mijn WAC was bijna verlopen dus die heb ik afgebroken en er een tropic colada voor in de plaats gezet. Nou alleen maar hopen dat ik niet vergeet de tropic colada weer in te wisselen voor WAC als ik de kool wil oogsten xD
     
    farmermikkie, harm-jan70 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    hier bij mijn broer e n mij nog 1950 kolen en gewas voor 2 keer puzzel .
    gaat fijn
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  14. ghs4

    ghs4 Junior expert

    pffff wat ben ik dom, al mijn kooltjes ingeleverd. Nog steeds geen nieuwe, morgen maar weer kijken.
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    gelukkig heb je nog 71 uur
     
  16. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Dom hoor:) dat heb ik nou nooit hihihi
    Vraagje blijft de tijd hetzelfde als ze in het spel blijven staat niet in de faq?
    Gr Tineke
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zo wordt het, staat wel in de faq
    Eventgewas

    EventgewasGroeitijdEP 1x1 veldjeKan op de volgende akkers
    Kool
    [​IMG]
    06:00:0060 EP0
    Na afloop van dit event blijft Kool in het spel en wordt dan een permanent gewas met de volgende waarden:

    GroenteGroeitijdEP 1x1 veldjeKan op de volgende akkers
    Kool
    [​IMG]
    Vanaf level 73
    06:00:0020 EP0,1,4
    Aankoop in winkel: 810 BD
    Tegenwaarde schuur: 48 BD
     
  18. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    tinekesfarm het overkom iedereen wel eens hoor mij ook ;):)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    dadelijk kooltjes oogsten en dan heb ik dit ook weer klaar
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, dat doe je rap! Ik moet nog vier keer oogsten xD
     
    Laatste bewerkt: 17 September 2019
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.