Praatgroep - Openluchtfeest 2020

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik vind dit zó leuk om te lezen.. :)
    Volgens mij kan jij net als ik het rekenen niet laten..

    Ik ga nog maar eens even opnieuw rekenen. Was even die extra 15x voeren vergeten. :music:
     
  2. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Ik had gisteren een knechtencoupon van 3 uur in de molen dus hij zit er echt in.
     
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Er zijn meerdere knechtencoupons, ook die je via het rad kan winnen. Alleen wordt er niet bij vermeld welke coupon je krijgt.
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Een knechtencoupon via het rad, is voor alle knechten en kan je inzetten wanneer je zelf wilt. De losse knechten, die je soms in het rad of uit een kistje krijgt. Zijn voor 1 van de onderdeel: zaaien, stallen, bouwknecht of wolkenrij en gaan direct in. Van die laatste bestaan op dit moment nog geen zaaiknechten. Die zijn echt alleen te koop voor TG.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    De eerste wolk is binnen. De tweede wolk moet ook wel lukken. Dankzij een oogstbonus heb ik genoeg eventgewas maar geen DI. Maar met lange gewassen gaat dit wel goed komen. Staat tenslotte nog genoeg uren op het klokje.;)
     
  6. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

     
  7. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    Wat super fijn die extra tonnen bij de fok :) Nu 27x gevoerd dus ben over de helft
     
  8. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Met fokken krijg je ook di's en het fokken kost nu ook maar 1 ipv 2 supervoer.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Klopt heb mijn hotel vol staan volgens de geruchten in "Kletstopic speculaasjes". En deze wil ik dus laten zitten. Ik ga ervan uit dat ik het met lange gewassen een heel eind ga komen.
     
    Roos vindt dit leuk.
  10. mmans

    mmans Forum-hertog

    De BBD is inmiddels ook verlengd tot zondagavond, net als de "fijne kortingsdag". Maar deze laatste zie ik niet terug in de icoontjes achter het klokje, ook niet na F5.
    Ik zie overigens wel, dat een fokje maar 1SV kost :)

    Achter mijn klokje is nu zichtbaar:
    Krakelingseizoen - Openluchtfeest 2020 - Wekelijks kort verkrijgbaar pakket - Retro-sieritem pakketten - BBD - Mega-EP-dag

    Maar geen Fijne Kortingsdag.

    Het event gaat wel lekker, met de extra vaten uit de fokjes ;) :)
    Suc6 allemaal!!
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Knechtencoupons wel ja, maar losse maaidorsers niet. En Annelies vroeg naar losse maaidorsers.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  12. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik heb met het voltooien van een paar questen wel maaidorser gehad. Maar dat is misschien alleen bij de beginquesten?
     
  13. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    2 Wolkenrijen binnen.Tikt wel lekker aan met fokken ,de drops dus.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik dacht slim te zijn, door mijn drie seizoensfiches in te zetten voor 6 uur 200%....zo werkt het schijnbaar niet:oops:
     
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de fiches zijn voor extra EP en TEP, 200%) niet voor meer gewassen.
     
  16. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ja, maar dacht ook dat het 6 uur zou duren, maar het duurt maar 2 uur. dus nu is mijn sla 7 ep waard....en helaas mijn event gewas niet op tijd klaar
     
  17. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    Gefeliciteerd voor iedereen die inmiddels de wolkenrijen binnen hebben :)

    ik heb nu 34x gevoerd en moet dus nog 16 x om de wolkenrij te krijgen. drops en gewas op dit moment gelijk getrokken dankzij de buren cadeautjes, rozen in de nacht en de fok. Op dit moment 1,5 veld event gewas en een half veld rozen op staan
     
    kakelot69, -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
  18. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Gaat lekker lucki morgen nog wat wac of ppp hebbe? Stuur even een berichtje dan.

    Hier en bij broerlief nu 50 keer gevoerd .
    Nu 1 veld event gewas en 1 veld anjers hier en evetgewas en uien bij broer
     
    Laatste bewerkt: 27 September 2020
    lucki60 vindt dit leuk.
  19. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik heb nu 46x gevoerd. De 1e wolkenrij ga ik vandaag nog halen.
    Met fokken haal ik veel vaten binnen.
    Ik heb aan het begin alleen mijn stallen weggehaald; bomen laten staan.
     
    Laatste bewerkt: 27 September 2020
  20. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Heb nu alle 2 de wolkenrijen binnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.