Praatgroep - Openluchtfeest 2020

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    Bedankt voor de antwoorden :)
    Ik zat te twijfelen of ik meer stallen kon opzetten. heb maar alleen voor de kortere gekozen zoals kip en konijn.
    maar dat is dan wel hard doorwerken als er meestal de dag na een event al een nieuw event start. Handig om te weten ivm inrichting van akkers ;)

    nog een vraag (ik blijf spammen met vragen) ik heb net een zomerse kust gekregen maar die kan ik niet op de wolkenrij plaatsen? hoe kan dat?
     
    Laatste bewerkt: 29 September 2020
  2. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    ah nee, he...korte pauze. Terwijl ik net aan het oogsten was, en ik nog 4 munten nodig heb voor de laatste wolkenrij..en dat hing ervan af hoeveel tonnetjes ik nu kreeg.

    Hoop dat het niet al te lang duurt
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Inmiddels is de faq van het nieuwe event geplaatst.

    En als je een beetje een idee wilt hebben van hoe de events gepland zijn, is dit een hele handige link:
    https://board-nl.farmerama.com/thre...ijn-geplande-zaken-geen-feiten-2020-09.36821/

    Eind van de maand komt altijd de verwachting van events voor de volgende maand. Het kan altijd nog veranderen, maar meestal klopt het wel.

    Edit: er zijn veel sieritems die niet op de wolkenrij kunnen, zomerse kust is daar één van. Helaas, want juist de sieritems van 2 vakjes zijn moeilijk te krijgen. De beste oplossing voor dat formaat sieritem is in het rode mandje bij de sieritems de 'golfbaan' kopen. Hij kost wel 500.000 bd, dus dat is een flinke investering.
     
    Laatste bewerkt: 29 September 2020
    lucki60 vindt dit leuk.
  4. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    de geplande zaken had ik idd gevonden. heb inmiddels de FAQ van het nieuwe event ook gezien. weet nog niet helemaal wat me te wachten staat maar ik ga weer mijn best doen. wolkenrij is makkelijk te halen staat er dus dat vind ik erg leuk haha
    wat jammer dat de zomerse kust niet mag :( nu word het idd een best dure grap om ze vol te krijgen. maar ik ga gewoon hard werken en veel verkopen zodat ik ze kan kopen ;)
    Bedankt weer voor de uitleg :)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yes.....beide wolkenrijen staan aan........:music:
     
  6. Aartmans

    Aartmans Gelegenheidsauteur

    Ik heb denk ik een fout begaan :( Ik heb de opleiding tot serveerster en de jongleren met vaten gekocht ipv de 2e wolkenrij. Waardoor ik geen munten meer genoeg had voor de wolkenrij :cry::cry:
     
  7. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Nog genoeg gewas om nog 1 keer te voeren maar tonnen kwamen spaarzaam. Nu nog gewas van een uurtje opgezet, in de hoop dat er nog iets uit komt. Dan zou ik de 40 halen...
     
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    velen hebben hier al aangegeven om eerst de wolkenrij te halen en te hopen dat de items ooit te ruil zijn.
    die komen wel, ik denk bijna zeker. anders zouden de items niet meerdere keren te behalen zijn.
    ik hoop voor zij die de rij "gekocht" hebben dat het zo is. ik heb beide items in m'n schuur. dus misschien komen ze ooit te ruil.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.