Praatgroep Openluchtfeest 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ben ook weer begonnen. Level 1 zilver ingeleverd, en nu maar peperkoeken verbouwen.
     
  2. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ik heb geen theezakjes vaten bij de sier items staan. heb er 43 maar ze staan er niet bij
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit is reeds bekend en er wordt aan gewerkt.
     
  4. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ja heb ze al sorry had me verkeken. de vaatjes had ik wel maar die zakjes die versnellen ja die kan je natuurlijk niet op een akker zetten. stom stom.
     
  5. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    Theezakjes staan niet bij de sieritems. Ze staan in je schuur bij overige net als alle DI. De thee vaten komen bij je sieritems. Maar ik neem aan dat je er daar geen 43 van hebt, omdat die in 5-tallen worden gegeven bij het inleveren van in de quest
     
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Beetje later maar ook overal van start gegaan:music:
     
  7. sopor1

    sopor1 Junior expert

    ok
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik huppel er achteraan, ben ook begonnen. de 10 staat op het land te pruttelen tot ze gaar zijn en dan maar spullen van de peperkoek.

    Gelukkig duren de 8 uurs gewassen met hele hebben en houwen maar 2 uur, daar word ik vrolijk van en kan ik misschien vanavond nog een leuk startje maken en anders, morgen weer een dag. :D
     
  9. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Voor de mensen die een bloedhekel hebben aan 8 uurs gewassen:

    Waarom plant je dan je akkers niet vol met supermest bomen? Je had tijdens verschillende bomen-express events gewoon boom upgrades kunnen kopen met BD en kunnen omzetten in supermest bomen en andere mest bomen. Als je zoveel tijd hebt om elke paar uur te oogsten, heb je ook tijd gehad om elke keer meteen de express weer op te wachten, vol te zetten en verder te sturen.
    Als je supermest plant tussen de events door of zelfs in plaats van een event als je echt gedemotiveerd bent, heb je gauw een leuke voorraad bij elkaar.

    Zo kun je drukke dagen met minder tijd om te oogsten inhalen door een veld met supermest en water te bemesten op een avond dat je wel 2 uur later kunt oogsten. Voor degenen die stiekem toch meedoen aan de event is het ook handig om de eerste 10 te vermenigvuldigen zonder zo'n pakket te kopen.
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je bent een genie. Hier heb ik wat aan en het 8 uur gewas wordt opeens een toppertje onder de toppers. :music:

    O ja, ik heb een probleem? Misschien kan een mod dit oplossen. Ik moest in fase 1 diamant 40 schapen leveren, had er maar 39 en heb mijzelf toegevoegd als nr 40 en nu zit ik opgesloten. Help help hulp gezocht. xD
     
    Laatste bewerkt: 18 September 2014
  11. hihija

    hihija Junior expert

    Je kunt ook als je 25 tg heb het 2x doen en dan gedeeltelijk.
    Je hoeft dan maar 3.700 te verbouwen van het event gewas.
     
  12. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    640 kleine veldjes met peperkoeken (mooi zijn ze!) staan erop voor de nacht.
     
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Ha buuf, hoekrijg je het toch voor elkaar :wuerg:
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De peperkoeken zijn zeker mooi, echt heel mooi gedaan. Compliment aan de maker.

    Heb alleen opeens heel veel bezoek van muizen, raar. Wat die toch komen doen, ik weet het niet. ;)
     
    omaagnes55 vindt dit leuk.
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    750 kwartakkertjes peperkoekbloemen staan op, 65 in de schuur en de 1ste 15 vaatjes...gaat weer volgens plan! xD
    De 20 van fase 1 diamant heb ik niet gekregen...maar daar is morgen een oplossing voor volgens de oa.
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Morgen gewoon alsnog de vaatjes zetten met dubbel theebrouwsel, effe lekker met blote voetjes aanstampen en klaar is het tonnetje.
     
    sinkieboy en -mikmak- vinden dit leuk.
  17. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    buuf, 10 grote velden met witte onschuld, ppj , en alle mest en water. dan heb je er 80. Dit nog een keer en dat zijn er 640. ;) Het kost wel 90 suzimest en supermest, maar dan heb je ook wat.:)
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb er nog een derde ronde met grote velden en supermest achteraan gedaan. De eerste 500 ingeleverd. Op de hoofdakker staan nu 51 theevaten, zoveel zakjes had ik bijelkaar. Verder staat daar koolraap met water en op de hoekjes van de bomen staat nu peperkoek. In het bos staan cantharellen en op de WW heb ik bijna allemaal stallen gezet die morgenvroeg klaar zijn. De mest en eenden had ik liever dan de dubbele ep op gewassen.
    Morgenvroeg wil ik om 8 uur knechten kopen, deze lopen dan tot zondagochtend 8 uur. In die tijd hoop ik 6 oogsten te doen, met wat winterpeen en haver tussendoor. Dan gaan de vaten erop waar ik theezakjes voor heb, en dan s'avonds waar ik geen theezakjes voor heb. Verder stallen denk ik.Maandag weer verder met zaaien en oogsten.
    Ik denk er dan verder zonder wac en kwartveldjes te komen.
     
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu alle velden vol staan met koek. Op de hoekjes de vaatjes die ik neer kon zetten uit lvl 1. Kan nu morgen oogsten en heb nog mest over om een rondje te doen dat het 2 uur duurt. Ik heb nu geoogst met ppj. Ik gebruik de wac als ik een hele dag kan oogsten. Stom, ik ben vergeten om ze op comfortvelden te zaaien, pff. :oops: Zit ik weer te veel te dollen met Sir Elton Ezel in het praatgroepje en dan gaat het natuurlijk fout.
     
  20. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Nou ik steek er geen geld in hoor, nou ja wel voor de knechten (artrose). Maar supermest komt van mijn superbomen en heb ik altijd meer dan genoeg van. Verder vind ik 3x per dag oogsten met wac lekker relaxed hoor. Zo haal ik deze events altijd binnen de tijd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.