Praatgroep Openluchtfeest 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Vertel, vertel. Ik word erg nieuwsgierig. Kijken of je op eind dit echt goed geraden hebt. ;)
     
  2. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Leuk die peperkoekbloemen. Volgens mij noemt het grootste deel van Nederland het ontbijtkoek, dus het moet haast wel door een Brabander vertaald zijn. Leuk hè!
    Hier een incognito brabo8).

    Eerlijk gezegd ben ik wel blij met de 8 uurs gewassen. Met die 4 uur van de vorige keer, moet ik veel te vaak achter de computer.
    Alleen jammer dat de knechtencoupons niet aangepast worden aan de 8 uurs gewassen. Van mij mogen er knechtencoupons van een kwartiertje komen en dan lekker veel . . . xD;)xD
     
    tootje en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  3. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ga voor het geluksvarkentje:wuerg:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Voor de spelers die maar 1x per dag kunnen, is comfortvelden met water en mest weer binnen de 24 uur klaar. Vast mest verzamelen dus, en als je iets meer tijd hebt kippenhokken erop. Met comfortvelden kun je ook 2000 per oogst halen, en op de hoekjes de theevaten. Met alleen comfortvelden lukt het niet, maar 1 dag kwartveldjes met wac en je bent er wel.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Soms denk ik dat ze beter een event kunnen overslaan om iedereen de kans te geven weer de voorraden op peil te krijgen ik doe waarschijnlijk niet mee om dat mijn reguliere voorraden nog niet op peil zijno_Oo_O
     
    Anne.1980 vindt dit leuk.
  6. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Mmans, goed opgemerkt van jou hoor :)

    Had het ook niet gezien, in kaderkes lezen is niet zo mijn ding :D
     
  7. slakje64

    slakje64 Gelegenheidsauteur

    ben het eens met velen anderen ,
    doe nu niet echt mee , te veel rekenen om het het halen en enkel door alles eerst te berekenen en uit tezoeken welke extra's te gebruiken om tot een 'goed' einde te komen. een gewoon spel (ter ontspanning) is het niet echt meer!
    ik ga nu wat koeien en paarden kweken .
     
  8. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Misschien dat je daar dan nog wat aan kan verdienen. Doe je toch nog een beetje mee.;)
     
  9. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    hallo farmers, hoezo moeilijk event
    Ben benieuwt wie de snelste word van dit event in de Duitse lijsten, in theorie kan dit event binnen 17.00 UUR af zijn met genoeg tg van de bios en Cash for Action.
     
    -robijn- vindt dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    We zien wel waar het schip strand
    Ik heb een hekel aan 8 uurgewassen-.- maar de beloningen vind ik wel aardig
    De wolkenrij zit aan het eind dus als je het niet haalt heb je geen grijze staak
    De wonderkisten zijn leuk de vorige keer dat je ze kon kopen had ik er 2 en in een zat de ballerina zodat ik altijd witte onschuld genoeg heb:music:Ik ga het wel proberen om dit event te halen
     
    Ekeiram37 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Iedereen heel veel succes met de start morgenmiddag en natuurlijk weer veel speelplezier.

    Ik start wat later (rond 6 uur), dus kom er wel achteraan gehobbeld. xD
     
    valtrajohnie en Eleftheria37 vinden dit leuk.
  12. Eleftheria37

    Eleftheria37 Forumbeginner

    Ik ga het ook proberen te halen :)
    Ik had al rozen op comfortvelden gezet gisteren (LOL) ook al blijkt het niet echt nodig te zijn... Nou ja, ben ik misschien iets eerder klaar ;). Ga wel zien waar het schip strand, wel leuk :) ben benieuwd naar de kistjes

    PS: hoe krijg ik mijn mooie plaatje en avatar terug?? o_O
     
  13. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Nou, de meningen zijn aardig verdeeld (maar ja, als iedereen er hetzelfde over denkt, wordt het ook maar een saaie boel ;)).
    Ik doe een stukje mee. Het hele event haal ik nooit; ik weet zeker dat ik minimaal 2 hele dagen geen tijd heb om te farmen.
    Ik wens alle deelnemers een goede start :D Ik val misschien morgenavond nog even binnen, als ik niet te laat thuis kom.

    Succes....:)
     
  14. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    sja ..... Ik begin er maar gewoon aan en al doende merk ik wel of het haalbaar is ;)
     
  15. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    Hallo allemaal,

    Ik schrijf bijna nooit op het forum maar lees alles ( bijna alles).
    Ik verbaas me er telkens weer over dat er bij iedere event negatieve berichten geschreven wordt.
    Waarom? Het is een vrijwillig spelletje en je bent niks verplicht.
    Staat het je niet aan? Doe dan gewoon niet mee en laat de spelers die het wel leuk vinden genieten van het spel.

    Zelf vindt ik het telkens weer een uitdaging om een event tot een goed eind te brengen.
    Sportieve groet, Sonja
     
    LucieSchreurs, hooves1972 en Leo.netten vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er zijn in deze praatgroep anders veel spelers die aangeven een bomvolle schuur te hebben.
    Er zijn nooit events waar ze meer dan 2000 middellange gewassen vragen, of een paar honderd lange gewassen. Dus ik weet niet wat jij het juiste peil vind voor je gewone voorraden, maar je zou gewoon mee kunnen doen.
    Tussendoor een keer een middellang gewas zaaien gaat dan vast wel.

    Voor alle anderen die een bomvolle schuur hebben, probeer eens je ambachtsmaterialen op te maken en de bestellingenkamer dagelijks te doen, en je voorraden gaan vanzelf omlaag. Lukt het op die manier niet dan is er de plantenveredeling nog. Natuurlijk kun je je hoop vestigen op het oogstfeest, maar ook dat event verschilt tot nu toe niet veel van de andere, met het verschil dat je na het doen van de quest je voorraden kunt dumpen, waarbij de eerste 500 een leuke beloning krijgen. Als dat niet verhoogd wordt naar 500.000 begin ik er niet eens aan. Maar ik heb ook lang alle gewassen niet op 2000 stuks.
     
  17. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    ben het helemaal eens met wat hier boven geschreven staat
    altijd dat gemopper altijd negatief
    ik vind het niet leuk meer om te lezen.
    doe gewoon niet mee als het je niet aanstaat
    en tg kopen is je eigen keus, doe het ook niet en haal alles
    en tenslotte van de kopende tg kopers moeten ze het hebben
     
  18. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Ik ben het helemaal met je eens ik probeer weer mee te doen en zien wel hoever we komen.
     
  19. djamie1967

    djamie1967 Forum-hertog

    en ik ben het totaal niet met je eens,je kunt je ook afvragen waarom sommige negatief reageren
    tenslotte heeft BP in een nieuwsbrief laten weten dat wij de gewassen van 8 uur ''haten'' en dat ze hier verbetering zouden brengen
    met,ik neem aan andere/kortere tijden en/of meer variatie in de events dat is na die nieuwsbrief niet veranderd ! sterker nog,we hebben nog nooit zoveel 8uurs gewassen om onze oren gekregen.......
    dit is een forum,en mogen er discussies gevoerd worden,dit draadje heet zelfs zo !
    en om zo kort door te bocht te gaan,om te zeggen,dan doe je maar niet mee
    dat mag ik hopelijk zelf uitmaken,daarom mag ik toch zeker mijn ongenoegen laten weten
    ja je hebt voorstanders en tegenstanders,dus daarom zeg ik steeds,geef ons een gratis keuze,qua tijdsduur van de gewassen
    dan is neem ik aan iedereen tevreden,nou ja dat denk ik,klagers en positieve posters hou je altijd
    maar denk persoonlijk dat de meeste spelers,die keuze willen hebben
    speel ze allemaal,en laat iedereen in haar/zijn waarde :)
     
    -robijn-, omaatje75, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

    Het probleem is volgens mij dat bigpoint veel heeft toegezegd, maar weinig (creatiefs) doet. De kassa moet rinkelen. Dit is niet bedoeld als kritiek op de mods of medewerkers bij bigpoint. Die medewerkers willen aan het eind van de maand ook wat op hun bankrekening gestort hebben.
    Waar zijn de tijden gebleven van het oude Farmerama van drie/vier jaar geleden. Minder uitgebreid, maar volgens mij wel veel leuker en toen nog echt gratis te spelen. Dat is nu nauwelijks meer mogelijk. Aan alle kanten wordt er aan je getrokken om maar geld in het spel te steken.

    Ik ga dit event ook maar eens overslaan: de eerste keer in mijn Farmerama loopbaan!
     
    -robijn-, omaatje75, djamie1967 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.