Praatgroep Openluchtfeest 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    mijn laatste vaatjes staan ook op het veld binnen 9u is laatste fase ook gedaan en kan ik de wonderkist zetten
    uit de 2 stekjes een geitenmelkboom en XL citroenboom
    was wel een leuk event vond ik
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    De vaatjes voor de laatste fase staan op het land.
    Stekjes uitkomst Japanse Esdoorn en Geitemelkboom. De Japanse Esdoorn had ik nog niet.
     
    moontje68 vindt dit leuk.
  3. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Dit vonden wij een heel erg leuk event en goed te doen. Onze complimenten voor het farmarama team. De laatste thee vaatjes staan op het land. Morgen alles inleveren en dan hebben we er weer een wolk bij.
     
    Sintra98 en moontje68 vinden dit leuk.
  4. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    uit de stekjes citroen XXL en amandel xl
    uit de doosjes papieren hart en renzokoperveld
    en de partytickets struisvogel broedplaats rood en 8 suzi mest.
     
  5. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Hmmm had 2 geluksvarkens. Best jammer 2 dezelfde sieritems.
     
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hmm, kwee xl en den xl :oops:
     
  7. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier een zoutboom en een bloemdraadjesboom gelijk maar weer bij mijn voorraad gedaan.
     
  8. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ik mag alweer 2 trompetbomen XXL toevoegen aan de verzameling.............:(
    Ik ben nogal gauw tevreden, maar deze bomen beginnen een beetje op een plaag te lijken.....
     
    omaagnes55 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. didi1627

    didi1627 Junior expert

    Ik ook al.....Maakt mij niet veel uit wat ik krijg, maar ik had het wel leuk gevonden als het 2 verschillende waren.
     
  10. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik kreeg een suikerboom en een mispel. :)
    In de wonderkist zat een balletkip en een geluksvarken. Beide had ik al. :(
     
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Wonderkisten heb ik nog niet, ik kan pas tegen 22.00 uur de laatste oogst inleveren
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je hebt wel het geluksvarken gekregen. Goed geraden. ;)
     
  13. sopor1

    sopor1 Junior expert

    aardbeiboom en trompet xxl
     
  14. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Zo de kisten staan op het veld, ben benieuwd wat er morgen uitkomt. En inderdaad zonder wac moeilijk te doen, behalve als je bakken supermest er op gooit.
    Maar ja ik heb wac altijd en altijd kwart veldjes dus dan haal ik de events wel. Mag ook wel als je in level 95 zit. Haalde vroeger ook niet alle events.

    Wie kan mij vertellen waarom mijn banner niet meer zichtbaar is?
     
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Yvon..de link is verbroken...Tootje heeft nieuwe linken neergezet ..ook voor jou..
    even daar kijken dus..:)
     
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier een pijnboom en een Japannertje.
     
    moontje68 vindt dit leuk.
  17. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Hier kwamen uit de wonderkisten:
    wijnproeverij + terugkeer van de nublons
    wijnproeverij + koninklijke lijfwacht
    renzo koperveld + papieren hart

    Ik vond het een leuk event, behalve de 16 uur durende vaatjes. Dat zou van mij wel teruggeschroefd mogen worden naar 12 uur (en dan bijvoorbeeld 9 uur met de theezakjes)
     
  18. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    bij mij uitslag bomen ..2 suikerbomen ...
    en ja meschien net als andere 2 geluks varkens ...party tickets nog niet gedraaid .
    ik vond het ook een leuk event, om nogmaals te doen maar zou nog een ronde er niet voor over hebben gehad !!
     
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    @Vitani94
    Ik kan me niet herinneren dat een event ooit speelbaar is geweest zonder wac of ppj.
    Coco 1968 heeft bij meerdere events uitgelegd hoe je de kosten van de wac deels kunt terugverdienen.
    Voordat ik wac kon maken gebruikte ik ppj dat kost bij mij op de markt 5500 bd, de 100 pompoenen die er ingaan kosten meer.
    Voor beginnende spelers zijn alle events moeilijk ,een beginnende buur heeft van mij een wac gekregen ze is tot fase 2 deel 2 gekomen.
    Maar omdat ze eventgewassen op bahama zaaide is ze daar dusdanig geleveld dat ze van 2 velden naar 3 velden is gegaan .
    En dat is ook een soort van winst
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Misschien kun je gelijk je level aanpassen als je een nieuwe link in je handtekening zet? Ik geloof er niets van dat je level 105 hebt op Bahamarama.
    Ik kan me die tijd nog goed herinneren. Dat was voordat je blij was als je een WAC voor 120.000BD kon kopen omdat deze met de events over de 200.000 ging. Nu kunnen zoveel spelers WAC maken dat je ze regelmatig onder de 60.000 kunt kopen. En in heel veel events is er ook eentje te winnen.
    Je hebt gelijk dat uitbreiding van Bahamarama ook winst is, maar dat was zonder WAC hetzelfde geweest. Ik was de tweede ochtend al klaar met fase 2 van deel 2. Een kwestie van dieren leveren en van fase 2 deel 1 alleen zilver doen. Met 5 stallen van de verschillende gevraagde dieren had ze met 2x per dag oogsten die fases ook kunnen doen. De mest verkopen en overdag de gevraagde gewassen zaaien en s'nachts en op Bahamarama eventgewas had ze ook zonder WAC fase 4 zilver kunnen doen met fase 5 erbij en fase 3 van deel 2 dan ook gehaald en zelf de WAC verdiend voor het volgende event. Zoiets geeft mij dus het gevoel dat er met een WAC wordt geknoeid, als ik niet het gevoel heb dat een WAC optimaal wordt gebruikt, geef ik die ook niet cadeau. Ik heb op dit moment ook weer een kuiken waar ik wel een leuk contact mee heb. Die heb ik vorig event wel een WAC en pinky gestuurd met de uitleg hoe ze er zoveel mogelijk uit kon halen omdat het vorige event toch wel heel veel zaaien en oogsten was. Dit weekend was ze weg, dus wist ze niet hoever ze kwam en heb ik haar bovenstaande uitgelegd zonder een WAC te sturen.
     
    Laatste bewerkt: 23 September 2014
    -robijn- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.