Praatgroep Openluchtfeest 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Niet in slaap vallen, he? Dus vooral geen schaapjes gaan tellen :p

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nou, als er leuke schaapjes voorbij komen dan weet ik nog niet wat ik ga doen.:p

farmermikkie vindt dit leuk.
  3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ton ton tonnetje wat duur je lang:sleepy:

-robijn-, moontje68, nenek43 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Hier staan nu net 650 theevaten tegelijk op de akkers. Ik zal morgenochtend een zwembad ermee kunnen vullen, zoveel thee in 1 keer.

Ik vind het er heel vreemd uitzien, helemaal geen beestjes, boompjes of gewassen op m'n akkers.
    Alleen Bahamarama had nog een beetje ruimte, kan ik daar morgenochtend vroeg gelukkig iets doen. Daar heb ik maar even geen groene thee gezaaid :D

schaapje52 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

Ja, die duren nog veeeeel langer. :eek: Misschien moeten wij het theebrouwels wel verwarmen tot het kookpunt. xD

eevee60 vindt dit leuk.
  6. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

ik heb net de 2 stekjes geoogst van het openlucht event en ik ben er blij mee
    een aardbeienboom en een lijsterbes xxl :D

Laatste bewerkt: 21 September 2014
    eevee60, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

2 mooie bomen. :music:

moontje68 vindt dit leuk.
  8. boemer49

boemer49 Oudgediende

leuk hoor wat ben je snel, ik was het vergeten dus ga ik dat nu doen bedankt ...
    moet nog het een ander , maar voornamelijk wachten net als zovelen met mij ...haha
    veel blikjes geduld ..

9. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Ik loop een beetje achter, net de laatste gewassen er opgezet.
    Morgen vroeg de laatste tonnetjes gelukkig komen de DI goed uit de grond.

10. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik heb al een gedeelte ingeleverd buuf :)

11. schaapje52

Fase 6 diamant is binnen, het wachten is beloont. Nog 4500 peperkoek te gaan. Nu verder voor fase 4 goud en diamant.
    De 2 stekjes staan op het land, het gewas weer gezaaid en nog wat vaatjes neergezet.

12. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Leuk dat je dit mag delen met de andere boertjes.
    Mijn post met de uitkomst van de stekjes is door een mod verwijderd!!!>:( Reden??

Groetjes en succes iedereen.

13. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Volgens mij had je die in het verkeerde draadje gepost.
    Ik heb het gelezen in de update en ideeen pool.

14. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Ik heb 2 diamant laten zitten. De thee vaatjes gaan er straks op dan zijn ze morgenvroeg klaar.
    Nu nog even gebruik maken van het restant van de wac.;)

15. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Het event net afgerond zonder te resetten was niet moeilijk van mij mogen de volgende event meer een uitdaging worden
    vind dit een beetje te tam

penny1944 en pino460 vinden dit leuk.
  16. pino460

pino460 Forum-hertog

Hier ook het event helemaal afgerond van mij mogen de volgende ook wel weer een uitdaging worden dat is mijn mening

boesje46 vindt dit leuk.
  17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Uit de kistjes is bij mij een Renzo Koperveld en een geluksvarkentje gekomen.
    Ik vind het jammer dat de sieritems niet ook te resetten was dat had het event voor mij aantrekkelijker gemaakt om vaker te resetten.
    Het zijn leuke sieritems die ook de moeite waard zijn om op je siertuin te zetten
    Nu hou je naar het resetten alleen de vaatjes over

Laatste bewerkt: 21 September 2014
    Anne.1980 vindt dit leuk.
  18. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Volgens BP was dit toch echt een uitdagend event. In de FAQ stond namelijk: moeilijkheidsgraad: moeilijk.
    Ik persoonlijk vind het ook niet een echt moeilijk event. Ik ben nog wel niet helemaal klaar, maar ik weet zeker, dat ik het wel ga halen.
    En eerlijk gezegd, voor mij hoeven de events niet echt uitdagender te worden. Ik ben gewoon telkens blij als ik weer een event goed af heb kunnen ronden. En pas op, Robijn heeft dat volgens mij al eerder in dit draadje (of was het een ander?) verwoordt: let op met wat je vraagt, want soms krijg je het dan ook en ben je er helemaal niet blij mee.xDxD

19. schaapje52

Nog 3400 gewas te gaan voor fase 4 diamant en fase 2 goud en 100 vaatjes binnen halen. Dan nog een hoeveelheid vaatjes op het land zetten en laten groeien.

Mijn uitkomst van de stekjes is een den xl en een zoutboom XXL geworden. :D

20. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik heb ook de gewassen binnen. nu stallen erop staan vandaag en wat vaatjes met een lekker theezakje erin. Die zijn vanavond klaar. Dan vanavond de rest van de thee brouwen. ik vond het geen moeilijk event.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.