Praatgroep Op een mooie waterlelie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ik heb alleen de 1e ronde gedaan en ben toen verder gegaan met mijn kalkoenen. Ik vond het event er weer prachtig uit zien. Dank aan de tekenaars of hoe ze dan mogen heten.
     
    astrid1960 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Event is klaar! Kan ik de rest van de kikkers nog mooi even op de markt gooien.
     
    astrid1960, daisy17858 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Alles binnen :D Ik hoop niet dat er op korte termijn weer een fokdier komt mijn molentje kan dat niet aan :cry: Zou fijn zijn om ook op Baha ook eens SV te kunnen maken ! :inlove:
     
    Sanham, jennyfarmer en astrid1960 vinden dit leuk.
  4. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ik heb mijn helevoorraad aan dieren behalve de kikker, envan de gewassen in de menagerie quest gegooid voor SV en toch nog niet genoeg kikkers aan punten voor level 16en 17 dus is het misschien beter om die maarte laten zitten. heb nog 6 SV over, vindt het zonde van de SV omverder te fokken nu de babyboom over is, heeft iemand hier nog een tipvoor? bedankt alvast
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Een volgende keer dure gewassen en vruchten verkopen, en daar goedkope vruchten voor terugkopen. Dan krijg je in ieder geval veel meer tegenwaarde voor je voorraad.
    En altijd supervoer bewaren voor een volgend event. Dus niet tot de bodem opmaken. Bijvoorbeeld beginnen met 200 supervoer als minimum restvoorraad aanhouden, en tussendoor altijd de molen laten draaien.
    Je kunt nieuwe fokdieren aan het begin van een fokevent op de markt goedkoop kopen. Dan zijn ze nog niet duur aan te bieden. Het vergt wel geduld, want ze zijn er niet vaak.
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  6. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Mooi is dat hè zulke buurtjes ;).
    Ik heb wel 150 X SV binnen gekregen kon ik mooi verder met fokken :D.

    Heeft er al iemand een boormachine:sleepy:???
     
    Laatst bewerkt door moderator: 20 Juni 2016
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  7. john-j

    john-j Forum-hertog

    Hoi vraagje: waar zijn we een boormachine voor nodig?
    mvg john-j
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  8. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Voor het bouwen van de menagerie.

    Je hebt gelijk, ik heb alleen de laatste maanden al steeds de goedkope fokdiern opgekocht, en vorig jaar alles in de top duizendevent gegooid, heb ik nog steeds last van om mijn voorraad op orde te krijgen, was achteraf niet zo slim. de molen draai ik ook zoveel mogelijk op SV, ik zou dus een fokevent moeten overslaan.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 20 Juni 2016
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Knoepertje en Astid1960 willen jullie eraan denken dat dubbelposten niet is toegestaan.
    Als je op meerdere posten wil reageren druk je bij allemaal op reageren en dan komen ze in 1 reactie te staan.
    Als je iets toe wil voegen kan je ´bewerk´gebruiken die onderaan de post staat. Dan opent zich het scherm weer en kan je er nog wat bij zetten.:)
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  10. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ik heb dat steeds niet goed begrepen, ik dacht dat als ik reageer op bv de vraag van de boor een andere post was, dan die over de SV discussie, mijn excussies voor het ongemak.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  11. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    volgens mij is de boormachine een late 1 april grap ,want ik heb wel een boormachine bij mij zelf in de schuur ,maar niet bij dit spel,een beetje jammer voor al die moeite .
     
    astrid1960 en knoepertje vinden dit leuk.
  12. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Dacht ik ook.
    Reageer op de SV die je van de buren krijgt :).
    Daarna heb ik zelf een vraag of er al iemand een boormachine heeft :eek:.

    Dat moet dus bij elkaar , leer het nooit ;)

    Staat echt dat je ZES !!! boormachine's moet hebben ... ZES !! Ik heb nog niemand gehoord die er een heeft :wuerg:.
    Hoe krijg je die dingen zonder dat je naar Praxis gaat >:( ????
     
    Laatst bewerkt door moderator: 20 Juni 2016
    Ericaatje en astrid1960 vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je hebt het dus inderdaad nog steeds niet begrepen.
    Wanneer je op verschillende reacties wilt reageren, moet je eerst bij allemaal op reageren klikken en dan daar je commentaar tussen zetten, of je moet na de eerste bij de volgende op reageren klikken, dit daarna kopiëren en dan op bewerken van je laatste post en dan plakken.

    Verder is dit de praatgroep van de kikkers, in de praatgroep van de pakhuizen zijn de eerste reacties er wel dat ze een boormachine hebben. Maar dit gaat inderdaad langzaam.
     
  14. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Sorry , bedankt.
     
  15. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ik ben gelukkig niet de enigste....
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  16. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Staak gehaald en gekomen tot de stallen/stekjes. Verder kom ik niet. Te weinig kikkers over (in RL genoeg in de tuin....), SV behoorlijk geslonken en kopen voor BD mij te duur. Had gehoopt te komen tot de knechtencoupon, maar de fok sloeg te weinig over daarvoor.
    Zag er leuk/mooi uit!

    Edit:
    Voor zoonlief (ndvdschee) ook de staak kunnen binnenhalen en nog 1 lelieblad verder (toch weer 5 SV).
     
    Laatste bewerkt: 23 Juni 2016
    Daxter1966, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.