Praatgroep Op een mooie waterlelie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De prijzen van de eieren voor het voer van de kikkers vliegen ook omhoog hier....
     
    daisy17858, astrid1960 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Heb je de kikkers al uit de rune??
    55 sterretjes voor het fokpakket en 50 sterretjes voor een glaskikker.(denk ik)
     
    daisy17858, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. hildemarc

    hildemarc Forum-analist

    pfff geen internet meer voor enkele dagen. :cry:ben nu bij dochterlief op internet. Ik wil de babyboom niet missen.:)
    Mijn dochter zal de volgende dagen het noodzakelijke doen, dus lieve buren ik ben jullie niet vergeten maar je zal enkele dagen geen cadeautjes meer krijgen. ;)
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is weer zo jammer van de sterren, want die heb ik ook nodig voor andere dingen haha. Ik heb het fokpakket voor 55 sterren wel gehaald, heb ik weer wat kikkers op voorraad. Die van mij waren namelijk ook helemaal op. Die glaskikker laat ik nog mooi even zitten waar ie zit :)
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    De textielmolen geeft 1 picknick deken en kost 1 eekhoorn.
    Maar ..... de parfumerie kost 3 vlinders voor 1 glanspoeder.
    De kaasmakerij geeft 1 kaas en kost 3 muizen.
    Zo had je ook nog de zeilmakerij die 1 feestwiek maakt en 3 mollen kost.
    Het komt dus vaker voor dat iets 3 dieren kost.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  6. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    de barbier zelfs 8 dieren
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  7. caatje-l

    caatje-l Junior expert

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Heb 1 rune kunnen vinden. Waar is de tweede?

    Waar zit die verstopt?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 18 Juni 2016
    astrid1960 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    je hebt de glaskikker en dan ook nog de fokrune van de kikkers.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    de rune met de glaskikker zit net boven de wortels en er zit een lieveheersbeestje op. De fokrune zit iets hoger rechts op de eerste tak met Runes. Dan is het de eerste die je tegenkom.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. caatje-l

    caatje-l Junior expert

    Bedankt hem gevonden.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb de glaskikker wel uit de boom gehaald maar het fokpakket gaat hem niet worden, helaas. Heb na de aanschaf van de menagerie nog 31 sterren over.... het spel bestaat uit keuzes:oops:
     
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb het event al afgerond 1miljoen BD waarde aan kikkers was wel een hele opgave
    maar vond ik wel de moeite waard :p:wuerg:
     
    tinus138 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ben gestopt na het binnen halen van de stekjes en stallen, fokkikkers waren op. Ben verder gegaan met de schapen, waarmee ik al een paar maanden bezig ben.:music: Gewone kikkers verder op de markt gegooid, loopt lekker binnen.
    Zag net opeens dat de kikkers ook veel sterretjes opgebracht hebben :D. Heb nu ineens genoeg voor de menagerie, dus ga snel terug naar mijn farmxD
     
    daisy17858, hwjstolwijk, katbla en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier klaar. Dacht dat ik nog meer moest.
     
    daisy17858, beereekhoorn en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    hier ook het hele event afgerond en ook al alles binnen voor de vaste quest op 1 regenboogkikkers na:)
     
    Laatste bewerkt: 19 Juni 2016
    daisy17858, beereekhoorn, annigjen en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ik moet alleen nog level 16 en 17, maar de kikkers zijn bijna op en hier op de markt 40 zijn er alleen glaskikers tekoop vanaf 3.411.111,00 BD ik denk, met nog 18 SV dat ik deze twee laat schieten, heb mijn eigen glaskikker nog niet ingezet.
     
    daisy17858, annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo klaar met het event, alle 17 levels geleverd, en het babyboomen met de overige fokdieren, helaas niks kunnen inleveren bij de openstaande fokquesten.
    Nu weer verder dieren sparen voor een volgende babyboom...nog ong. 1800 SV op voorraad.
    Veel succes voor degene die nog bezig zijn!!
    [​IMG]
     
    tinus138, daisy17858, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. ahugenvisser

    ahugenvisser Gelegenheidsauteur

    Hier event mooi klaar en zo veel mogelijk kikkers fokken voor de markt mooi al 16 miljoen verdient aan verkoop. Dat tikt lekker aan en twee keer oogsten per dag dat zijn ruim 200 kikkers maal 38.000 bd tel uit je winst.
     
    astrid1960 en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Ik ben gegaan tot en met de wolkenrij, dus de 2e heb ik laten gaan, mijn sv was op!
    Maar wel op de markt gehandeld en ben ruim 7 miljoen rijker geworden, dus dat was ook de moeite waard!
    Lekker verdienen zo, hahahaha, succes voor iedereen die het afmaakt!
     
    astrid1960 en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Hier ook enkel glaskikkers te koop..... rede : ze zijn meer als 2 miljoen aan punten waard dus je doet enorm verlies bij de inlevering in de waterlelie quest.

    edit : sorry de glaskikker heb ik niet, is de kikkerprins die zoveel punten waard is.
     
    astrid1960 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.