Praatgroep Oost West Thuis Best

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Sukses iedereen die mee doet, spannend!
     
    Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het is altijd afwachten wat er nog gedumpt gaat worden in de laatste uren ..... en of Nederlandse spelers die net in de top 1000 staan of er net uit zijn nog genoeg voorraad hebben om er bij te gooien.
     
    harm-jan70 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  3. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    :D succes voor alle deelnemers in de laatste uurtjes
     
    jolanda13, Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Heel veel succes voor iedereen, die meedoet.
    Hier helaas 1 oogst te weinig kunnen binnen halen om het basisevent uit te spelen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Degene in de top 1000, gooien jullie alle voorraad erin? Ik heb nu nog van bomen en gewassen 10.000 op voorraad. Vind het ook zonde om er alles in te gooien, maar ja wat doe ik anders met al die voorraad. Twijfel een beetje
     
    miertje1972 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heb vorig jaar tot de laatste spijker er in gegooid ...Tja zo bent Hofje dan weer:oops: ...als je ergens voor gaat dan wel helemaal xD

    Nu na een jaar weer wat redelijke voorraden en geen seconde of spatje spijt gehad xD
     
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik heb er maar een paar dingen in gegooid
    ben nog steeds een keuterboertje moet zuinig zijn ;)
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  8. miertje1972

    miertje1972 Forumleerling

    vorig jaar had ik veelste veel er in gegooid.:wuerg: ik kijk het nu gewoon aan.maar vooraad heb ik nog genoeg:inlove:
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  9. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik ben pas mee gaan doen aan het oogstevent toen ik dus niet mijn hele voorraad er in hoefde te gooien. Als je met events mee doet is het toch wel fijn als je dingen op voorraad hebt. Of je moet wel heel veel bd hebben staan dat je alles gewoon kan kopen als het nodig is. Ik heb het hele jaar sandelhout (en andere hoge bahamarama bomen) en papegaaiveren gespaard dus ik merk alleen daar wat aan van mijn voorraad.

    Maar het is net wat Hofje zegt, ga je voor de uitdaging of vind je de prijs die je nu krijgt wel genoeg?
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nr. 1000 staat nu al op 360 miljoen geleverd. Dus die haal je niet denk ik.
    Dan zou ik goed in de gaten houden of je binnen de 2000 blijft. Hier sta je nu op plek 1347.
    Er zal de laatste 10 minuten nog aardig bijgestort worden.
     
    miertje1972 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Ik ga het er idd bij laten. Moet nog 100 miljoen of zo. Dan heb ik helemaal niets meer.. Maar goed, vorig jaar net de top 3000 behaald met veel pijn en moeite. En nu de top 2000...volgend jaar ga ik voor de top 1000. Er moet altijd wat te wensen overblijven. Nu 250.000.000 ingeleverd

    Alle boertjes van harte gefeliciteerd met het behalen van de top 3000!!

    De top 1000 was echt heel veel. bijna 400.000.000.
     
    Laatste bewerkt: 28 November 2018
    farmermikkie en miertje1972 vinden dit leuk.
  12. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

  13. miertje1972

    miertje1972 Forumleerling

  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hoera, heel veel NL boertjes hebben meegedaan en het gehaald. Of het nou de top1000, 2000 of 3000 is, gefeliciteerd allemaal.
    De Belgen kan ik niet zien, maar ook gefeliciteerd met het halen van de top.

    Er is minder gestort dan vorig jaar, dat had ik niet verwacht.
     
    Laatste bewerkt: 28 November 2018
    .Kiko17. vindt dit leuk.
  15. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Weet iemand de inleverwaarden van nr. 1000 en nummer 2000? Hier was het spel even volkomen de weg kwijt :wuerg:xD
    Ben nieuwsgierig of ik er nog in sta....
     
    harm-jan70 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  16. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Niet alles er ingegooid voor een 1/2 miljard maar en wat verkocht op de markt voor 1 miljard BD saldo verhoging,
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Gefeliciteerd iedereen die er in staat

    De 1000 was ruim 389 miljoen

    Zoals ik hem nu open heb staan sta je op 1676 Tesselschade
     
    .Kiko17., Tesselschade en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  18. Corfrager

    Corfrager Regelmatige auteur

    1000: 389.114.661
    2000: 143.939.339

    Zal voor je duimen

    En iedereen gefeliciteerd die het gelukt is erin te blijven.
     
    .Kiko17., Tesselschade en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  19. .Kiko17.

    .Kiko17. Doorzetter

    Hier ook de top 2000 gehaald, maar jeetje wat ben ik dom geweest om zo veel te leveren en ergens in de 1400 te eindigen. Ik kon doorgaan voor de 1000, maar dan had ik al mijn (fok)dieren en producten ook moeten leveren. Dat is zo ongunstig in tegenwaarde dat ik besloot in de top 2000 te blijven. Ik heb alleen maar fruit ingeleverd en een beetje gewas. Maar achteraf had ik dus veel minder kunnen leveren en had rond de 1900 ook volstaan. Wel superblij en wijze les voor volgende keer ^^
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  20. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Dááánk Enk en Corfrager . Da's heel mooi :)
    Een beste prijs en ook nog een mooie voorraad in de schuur .....alvast voor volgend jaar. xD
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.