Praatgroep Oost West Thuis Best

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zat nog eens naar de top 3000 te kijken, maar wat gaat dat snel zeg. Zo sta je op plek xxx en zo ben je giga gezakt.

    Alles wat nu gestort is moest eigenlijk allemaal naar schaapjes farm. 8)xD
     
    Katinka1700 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Verslavend zeg, dat leveren xD

    Ik kon zomaar 7 spreien maken, dus ik kon nog even lekker verder dumpen. Uiteindelijk 7 miljoen geleverd en best wat gouden kistjes gescoord, waarmee ik mijn nogal schamele SV-voorraad heb weten te verdubbelen dus dat was leuk. Morgen verder met de pantoffelbloemetjes want met de schuur ben ik nu wel klaar.
     
    -matthias1952-, Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ook wat gedumpt maar ben er mee gestopt, BP vindt het schijnbaar grappig om maar 2 van 3 de lapjes te geven als beloning >:(

    Heb nu van 2 verschillende lapjes 20 stuks en van de 3de 0 (dat is ....... :wuerg:xD )

    (weet niet wat BP hiermee wil bereiken, in ieder geval geen speelplezier -.-xD )


    Hier al wel 1 sprei kunnen maken:wuerg:xD
     
    Laatste bewerkt: 26 November 2018
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Het gaat hard met de top 3000, sta nu nog maar op plek 1087 en vanmiddag op plek 518 zoiets. Ga even wachten met dumpen en kijken wat het doet. Heb nog wel wat miljoenen achter de hand, maar als ik dan ziezo geen kans maak is het ook zonde. Veel SV uit de gouden kistjes gehad.
    En Thea1963, dat van die lapjes heb ik ook!
     
    schaapje52 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  5. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Het zakken gaat heel hard, ik doe niet mee aan de top 3000, maar heb er veel ingegooid van de saguaro. De kistjes zijn leuk om uit te pakken. De lapjes gaan sowieso niet hard, vaak geen enkel lapje en ik heb ook te kort aan een soort. Ik blijf mijn eventgewas erin gooien, dan heb ik 1 of 2 kistjes en heb ik al regelmatig supervoer gekregen.
    Verder al veel verdiend met de markt.

    Farmermikkie is aan het stijgen zie ik.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Morgen begint pas het echte dumpen van de spelers dus dan veranderd de lijst helemaal snel. Elk jaar zijn er jammer genoeg weer spelers die dit niet door hebben en dus alles er in gooien en dan nog te kort komen.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Thea, hoeveel tegenwaarde gok jij waar nr. 1000 mee gaat eindigen?

    Ik ben het met je eens, de laatste dag wordt er nog flink veel ingegooid. Dus boertjes die geen giga voorraden hebben, wees voorzichtig.
    Hoewel t/m nr. 3000 nu ook heel leuk is om mee te eindigen.
    Ik vermoed dat nr. 1000 boven de 500 miljoen tegenwaarde zal hebben geleverd, en ik vrees nog wel iets hoger ook.
     
    Laatste bewerkt: 27 November 2018
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik dacht tussen de 450-500 miljoen, maar je kan natuurlijk ook om de zoveel uur de eventgewassen er in gooien en dat is ook 2 miljoen per keer dus zal vast hoger worden. Ik hoop in ieder geval er nu genoeg er in te hebben gegooid voor het 100% item en kijk morgen wel even verder wat er gebeurd en of ik er nog meer in ga gooien.
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ik ga echt niet verder met de top 3000 - heb er wat papagaaienveren, anjers en rozen in gegooid voor de kistjes - daar kwam, op een aantal stekjes na, niet veel bijzonders uit.

    Er staan nog wat van die lapjes - misschien gooi ik die er nog in, maar binnen de 3000 blijven - nou nee, echt niet - verkoop liever eea voor wat bd.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Christien heb je veren weer opgekocht tijd voor nieuwe,
    ga vanmiddag eens bekijken wat er gestort moet worden dit jaar.
     
    stien56 vindt dit leuk.
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je hebt gelijk, het ritme blijkt 1 keer goud, dan 4 keer zilver. De nieuwe tabel komt niet voor vanavond.
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  12. NJW3

    NJW3 Junior expert

    huisje 4 niet te halen helaas met de hoeveelheid fokdieren die je moet leveren.
    hier houd het event voor mij dan op?
    Want huisje 1 2 en 3 zijn klaar.
    Zie niet wat je anders nog meer kan.
     
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    verder gewassen telen op het eventplein. die brengen echt veel op na het event. (en kost niet veel moeite)
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Laatste keer geoogst en nu 1181 gewas in de schuur staan.

    Dit gaat best wel lekker aantikken 1181 x 1200 ep en 1181 x 1200 tep en 1181 x 1600 BD.

    Iedereen nog ontzettend veel succes met de top 3000. Ik kan helaas het morgen niet meemaken als de eindstrijd gaat beginnen. Lees het morgenavond wel als ik thuis kom uit het werk.

    Zet hem op farmers, blijf in de top 3000.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ik zit er morgen klaar voor hoor, voor de apotheose.

    Succes allemaal!
     
  16. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :D
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja leuk he? Bjorke-Annika is een heldin :inlove:
     
    LucieSchreurs en Katinka1700 vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Vandaag is de grote dag van het oogstevent, wat mij betreft. Ik ga de stand goed in de gaten houden, en het laatste uur klaarzitten om bij te storten. Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik vind het tot nu toe meevallen wat er is gestort, maar het kan nog komen.
    Boertjes die meedoen en moeten werken/niet online zijn tegen 2 uur, toi toi dat jullie in de top blijven staan.
     
    Laatste bewerkt: 28 November 2018
    Leo.netten, Katinka1700 en kakelot69 vinden dit leuk.
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Veel succes iedereen die meedoet aan de top:)
     
    Katinka1700 en janniekwak vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.