Praatgroep Oost West Thuis Best

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester


    goedemiddag farmers loop een beetje achter met de farm door het vele werk maar wat ik nu lees in de bovenstaande link zou je zowat subscriberen voor MOD want dit soort beslissingen kan ik nou niet meer volgen van BP.

    Voor de test accounts begrijpelijk maar zoals ik het lees voor de privé accounts zo’n cadeautje weggeven niet meer dit is namelijk nog eens bevoordelen. ( de keuze daar gelaten )
    Nu zie ik het meer als beloning voor het mod zijnde.

    Laat de moderateurs er op de prive accounts gewoon voor spelen lijkt me als MOD ook veel meer voldoening te geven als ik het zelf zou brengen tot in de top 3000.
     
    theav71 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Alle privé accounts zijn gewoon uitgesloten maar krijgen verder niet deze beloning.
     
  3. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Terecht dat de mods de prijs van de top 1000 krijgen. Welverdiend
     
    pipelepo en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik gun het ze van harte hoor. Het is toch allemaal liefde werk oud papier wat ze doen, daar mag best een keer wat tegenover staan. En als ze wel meedoen en ze komen per ongeluk in de top 1000 terecht krijg je ook weer gezeur en verdachtmakingen.
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  5. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Ik lees het toch anders Enk.

    Wat mijn inziens inhoud, dat dus de BÄ's uit zijn gesloten, moderators die "geen" toegang hebben tot de test accounts, supportaccount, die zijn dus "niet" uitgesloten. Die krijgen het cadeau dus wel.

    Ik gun die moderators het cadeautje overigens van harte.

    Verder ben ik het wel met Copyshastas eens, dat iets op eigen kracht bereiken meer leuk is, dan een best wel bijzonder item, zo maar in de schoot geworpen te krijgen
     
  6. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Dan heb ik iets anders gelezen dan,
    alle privé accounts zijn gewoon uitgesloten

    Het gaat niet om de gun factor voor de moderateurs
    maar om de denkwijze over deze beslissing van het marketing/besluitvormings-team van BP.

    on topic: nog 1x pantoffels oogsten om de laatste 1000 te kunnen leveren,
     
    Laatste bewerkt: 26 November 2018
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  7. john-j

    john-j Forum-hertog

    is die top 3000 ook ergens te vinden
    mvg john-j
     
  8. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ja bij de huisjes en dan die beker onder in het midden bij de hooi balen.

    als je op de beker klikt kan je de top zien
     
  9. john-j

    john-j Forum-hertog

    bedankt
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Daarom hadden ze ook de keuze. En uiteindelijk moet iedereen dan zelf weten wat ie leuker vindt, daar gaan wij niet over.
    En in de schoot geworpen? Ze doen er genoeg moeite voor, al is het dan niet direct op de farm.
     
    Huhmmie38, LucieSchreurs en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

    De FAQ klopt niet voor wat betreft de kistjes- tabel.
    Het start met 1 gouden kistje (voor 250.000 tegenwaarde) en dan 4x een zilveren kistje (met tegenwaarde 50.000).

    De inhoud van het gouden kistje viel zwaar tegen: 10 Susi SuperMest :(
    Zilver kistje 1: blauw lapje
    Zilver kistje 2: blauw lapje
    Zilver kistje 3: 45.000 BD
    Zilver kistje 4: 36.000 EP

    We zullen zien wat het oplevert. Tot nu toe alleen de eventgewassen erin gegooid :) :)
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 717 gewas over, maar kan ze helaas aan niemand geven. :oops: Gaat best wel hard in de top 3000. Wat ik zelf persoonlijk mis, dat was vorig jaar ook al, dat je de farmers niet meer kan helpen. Dat vond ik juist zo leuk. :music:Nu kan ik alleen maar toekijken vanaf de zijlijn. :cry:
     
    Reggaefeeks en janniekwak vinden dit leuk.
  13. mmans

    mmans Forum-hertog

    je kunt wel zelf die eventgewassen in de beker gooien en daar die kistjes voor krijgen. Of heb jij het over de andere gewassen ;) van de grote jacht met de speurneus? Want anders heb je er al lekker veel!! Je hebt er geeneens zo veel nodig. De eerste stap is veel, maar daarna zitten er heel wat kleinere stappen :) :) Dus veel kistjes!
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je krijgt na afloop van het event 1200 ep/tep en 1600 bd per plantje dus zeer de moeite waard. Je kan natuurlijk spelers die geen voorraad meer hebben om er in te gooien een duur ambachtsproduct sturen om te verkopen.
     
    harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kan huisje 4 niet afmaken. Geen fokdieren genoeg, kan dus niet in de beker gooien.

    @theav71: Heb ik net gedaan. Kwam na de post op het idee om een ambacht te sturen.
     
  16. mmans

    mmans Forum-hertog

    o ja, dat schreef je al :( niet goed opgelet.
    Tja, dan kun je ze inderdaad alleen bewaren voor EP/BD.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben er al een paar 'van ons' tegengekomen in de lijst, leuk hoor.

    Succes Thea, Reggaefeeks, Mikkie, Miekje, Pipelepo, Tonio en degenen die ik wellicht over het hoofd heb gezien!
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zag ook nog:

    SjamanGanja, Bibi9999999, harriejose, stien56, Corfrager, wolters63, stelhoeve, HappyChiefCook.

    Succes allemaal!
     
    Reggaefeeks, Katinka1700 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank je wel.

    Ik kon het niet laten en ben toch wat gaan leveren. Eerst de Bahama boomvruchten waar ik niet zoveel van heb. Dan houd ik de grote partijen over om op het laatst veel tegelijk erin te kunnen kieperen.

    Je kunt bovenaan kiezen om alle Nederlandse spelers op een rijtje te zien (of Belgen, als je in België woont).
    Dan zie je niemand over het hoofd ;)
     
  20. mmans

    mmans Forum-hertog

    Nu ik weer eventgewassen heb en opnieuw gewassen heb ingeleverd, klopt de FAQ verderop ook niet. Je krijgt 1 gouden kistje en daarna weer 4 zilveren. Dus niet 3 zilver en dan 2 goud, maar 4 zilver en 1 goud. Is toch een wezenlijk verschil, dacht ik zo.
    De stapgrootte lijkt voorlopig wel te kloppen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.